Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var ute och testkörde på lunchen, fick mersmak.
Det är så en v-twin skall gå, 177 ystra ponnys
Hyfsad hoj, men för fasen, ska du gå ner i cylindrar?!
Pröva 1100:an innan du ens funderar...
Twin är ju alltid twin, men kolla den massiva vridökningen mellan 4000-8000 rpm på 1100:an jämte 1000-kubikaren. Ger -likt en twin- ett jäkla mysigt mellanregister.Tänkt mkt på 1100'an, men tror twin'n skulle passa bättre för min körstil, men är ett svårt val.
Du sätter griller i huvudet på migTwin är ju alltid twin, men kolla den massiva vridökningen mellan 4000-8000 rpm på 1100:an jämte 1000-kubikaren. Ger -likt en twin- ett jäkla mysigt mellanregister.
Du sätter griller i huvudet på mig
När kommer 1100'an till butik?
Skickar ni?
Har grå osålda 1100 på rull hem, tror någon blå osåld också Factory är det kölista på, räknar på att ha osålda hemma slutet juli.
Ja, vi skickar...
Provat en sån med, gillar verkligen KTM:s twinnar (har en 990) och deras schyssta bromsar/chassie.Var ute och testkörde på lunchen, fick mersmak.
Det är så en v-twin skall gå, 177 ystra ponnys
Provat en sån med, gillar verkligen KTM:s twinnar (har en 990) och deras schyssta bromsar/chassie.
Inte riktigt glidarhojar känns det som, deras högvarviga twinnar uppmuntrar inte till det.
Ljudet i V4orna är ju brutalt. Om Tuonon är trevlig i stan och har lite rätare körställning är de bara att handla! 1290 verkar ju riktigt trevlig i de flesta miljöer, och man kör inte så jävla fort hela tiden. De har man banhojar till!Tycker ändå den var ruggigt snäll och "glidar"-vänlig jfr med min Aprilia, som är betydligt hetsigare och mer varvvillig, är ju iof en v4 med.
Set har KTM misslyckats med att hålla isär tractioncontroll och wheeliecontroll plus de saknar quickshift, vilket suger.
Gillar hur man sitter på KTM'n, plus den är stadsvänlig på ett annat sätt än Aprilia'n, och den är snygg.
Dock har ju nu blivit sugen på Tuono 1100, allt tack vare @Hans_Delsbo
Kommer ta mig en riktig funderare, vore skoj handla hoj av en KS'are
Är försäkringspremien lika brutal på Tuono Factory som en RSV4 Factory?
Folksam ville ha 102 000 helförsäkrad på en 67åring i Stockholm..
Är försäkringspremien lika brutal på Tuono Factory som en RSV4 Factory?
Folksam ville ha 102 000 helförsäkrad på en 67åring i Stockholm..
Nu har jag inte hunnit bli 67 år men bor i Stockholm så en indikation ifrån ett bolag, Inte min mc men en ny.
på: http://www.svedea.se/mc 10% avdrag om du är SMC medlemm
Första försöket på en 2015 år modellPröva samma på Bilsport & Mc, kan bli lägre!
Första försöket på en 2015 år modell
Ett fel uppstod!
Vi kan inte ge dig ett pris på försäkringen. Vänligen kontakta vår kundservice, ring 0470-201 25
Fick samma på en 2012 årsmodell utan ABS
Bra där! Startade kl 08:00 från Sthlm, nu är det Irish coffe efter 36 mil30 mil idag, jäkligt kul
Är det knäna eller hojen som spökar?Mina knä är helt döda efter 10 mil.
Är det knäna eller hojen som spökar?
Bummer..Knäna Likadant om jag åker bil > 2h.
En av mina kunder har 247 mil på ett dygn, dokumenterat med kvitton.
Sjukt.