• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Jag var där, tittade, klämde, kände och provkörde.
Den gick jättebra men någon gång under sin livstid har den stått ute vilket gjort att ekrarna var rostiga och att det kommit in fukt i blinkersarna vilket gjort att det ärgat.
Detta nämnde han ingenting om innan jag åkte ner.
Säljaren var inte så kunnig och tänkte inte gå ner en krona på priset trots de brister som jag påpekade.
Dålig säljare och en hoj som inte motsvarar förväntningarna. Trist men tappade sugen.
Ska åka och kolla på en Streetbob -18 i morgon om säljaren hör av sig.
Vi åker efter det till Bikeman. I Helsingborg och kikar på nya Lowrider s. Kanske blir en sådan istället.
Eller så blir det ingenting.
Har för mig att Örebroarna åker till Linköping och köper Triumph. Varför vet jag inte men det ett klokt kunnigt folk så någonting måste det ligga i det.

Då är vi väldigt olika. Jag hatar "du ska minsann vara glad att du får handla här" grejen som verkstadsgubbar lägger till sig med.
Jo det håller jag med om istort, men den här killen är ett jäkla original, har sin verkstad ute skogen och trots att han är lite vresig ä han otroligt hjälpsam, fixade med mina ekrar en bra stund och bjöd på det jobbet.

Den gick jättebra men någon gång under sin livstid har den stått ute vilket gjort att ekrarna var rostiga och att det kommit in fukt i blinkersarna vilket gjort att det ärgat.
Säljaren var inte så kunnig och tänkte inte gå ner en krona på priset trots de brister som jag påpekade.
Dålig säljare och en hoj som inte motsvarar förväntningarna. Trist men tappade sugen.
Vi åker efter det till Bikeman. I Helsingborg och kikar på nya Lowrider s. Kanske blir en sådan istället.

Är själv inne på att beställa ny, skiljer knappt i pris.

Surt när det inte är som man tänkt sig.
Kolla in nya softtail standard också, är en streetbob fast med lite mer krom på, å lite enklare, vet ej hundra vad som skiljer.
Kostar runt 140 ny, gillar man å modda så är det ett bra utgångsobjekt.

Den har stått ut länge alltså :p
Kolla in nya softtail standard också, är en streetbob fast med lite mer krom på, å lite enklare, vet ej hundra vad som skiljer.
Tror inte den kommit ännu. Northbike kan iaf inte få tag i den ännu. Tror det kan bli en storsäljare.
Köpte denna i Landskrona i stället :)

829FB48A-6467-4D17-BDFE-0DD5B10B96DD.jpeg
24EDD86D-99A5-4A5F-934F-BA02A86885A1.jpeg
5A4F38CC-BBCE-4283-BB36-00E96BF1A24F.jpeg

Hade lätt köpt den men kommer i bästa fall i slutet av året till Sverige.

Den har stått ut länge alltså :p

Tror inte den kommit ännu. Northbike kan iaf inte få tag i den ännu. Tror det kan bli en storsäljare.
Köpte denna i Landskrona i stället :)

829FB48A-6467-4D17-BDFE-0DD5B10B96DD.jpeg
24EDD86D-99A5-4A5F-934F-BA02A86885A1.jpeg
5A4F38CC-BBCE-4283-BB36-00E96BF1A24F.jpeg

Tittade på just den med :) Men idag gick beställning till en ny Softtail standard med lite extra tillbehör. Sjukt sugen på en low rider S, men springer snabbt iväg i pris, när man lägger på tillbehör .

Tittade på just den med :) Men idag gick beställning till en ny Softtail standard med lite extra tillbehör. Sjukt sugen på en low rider S, men springer snabbt iväg i pris, när man lägger på tillbehör .
Grattis! Fick du någon lev tid?

Senast ändrad:
Kul! Otroligt bra hoj! Hade den funnits för leverans idag hade jag tveklöst köpt en.
Är 8 veckor inräknat Corona krångel osv?:(
Yes, handlaren trodde det. Slutgiltigt besked på måndag. De hade demo på g om någon vecka.
Länge varit inne på Street Bob men allt Chrome gör den till den HD man tittade på i barndomen. Även om jag i normala fall gillar alla detaljer i svart.

De är bra kämpat, en annan är halvmör i kroppen efter dagstur på runt 30 mil :)
Tack det är ju inte så skoj att åka Harley på motorväg. Över 130 så får man hålla i sig för glatta livet.
Nästa gång hoppas jag att objektet jag ska köpa är lite mer i närområdet. Tackar gudarna att Kiruna-killen inte godtog mitt skambud :rolleyes:
Men vilket lyft chassiemässigt med nya Milwaukee-eight! Nu kan man hålla bra fart i de långa svepande kurvorna. Hojen är helt neutral! Tidigare fick man ta kurvan flera gånger.

Tillbaka
Topp