Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Usch.Det roliga var att bilarna bakom började bara tuta för jag blocka en fil. Inte en enda som fråga hur det gick.
Vespa GS 1961 med patina och helt 100% renoverad motor.
Gillar verkligen Qvarnan och Duccen är väl inte så pjåkig heller. Men du vet att det är böter på att ha kvar reflexerna på gaffelbenen va?Storen o lillen.
401 på småvägar är riktigt kul.
Helt sanslös! Om du någon gång... Ja du vet. Det gäller för övrigt de flesta hojar i ditt garage.Vespa GS 1961 med patina och helt 100% renoverad motor.
Retar alltid någon.Gillar verkligen Qvarnan och Duccen är väl inte så pjåkig heller. Men du vet att det är böter på att ha kvar reflexerna på gaffelbenen va?
Helt sanslös! Om du någon gång... Ja du vet. Det gäller för övrigt de flesta hojar i ditt garage.
Kommer ihåg en -59 vi hittade i en lada, och fick av bonden. Lite isracing, sedan skärbränna bort motorpaketet och bygga en motorspark. Resten i skrotcontainern. Motorsparken blev en croscart till sommaren, sedan containern den också. Kan möjligtvis ha baklyset liggande någonstans.Vespa GS 1961 med patina och helt 100% renoverad motor.
Jo det var ju skrotvärde på dessa för länge sedan, har ett renoveringsobjekt i garaget, som vi på den tiden borrade sönder för vi orkade inte pilla in vajrarna i karossen. Nu får man vara lite mer försiktig, har blivit tokdyra i Italien, men ska aldrig sälja så det spelar ingen roll.Kommer ihåg en -59 vi hittade i en lada, och fick av bonden. Lite isracing, sedan skärbränna bort motorpaketet och bygga en motorspark. Resten i skrotcontainern. Motorsparken blev en croscart till sommaren, sedan containern den också. Kan möjligtvis ha baklyset liggande någonstans.
Började också min MC-karriär med en er6n. Kan inte bli bättre start.Nu snackar vi dagar tills den får ut och luftas igen..Blir min 2:a säsong med hojen. Smidig och skoj på kurviga vägar och tillräckligt med effekt på rakorna. Riktigt billig att äga dessutom!
Jättebra hoj! Jag hade en Honda cb 500 som första mc men gjorde sedan en "paus" på 7-8 år och köpte då denna förra säsongen.. Är egentligen sugen på att byta upp mig till en kawasaki z900 men tänkte skaffa mig lite mer körvana innan byte. För tillfället är jag dock väldigt nöjd!Började också min MC-karriär med en er6n. Kan inte bli bättre start.
Började också min MC-karriär med en er6n. Kan inte bli bättre start.
fräck!Fick lite habegär på denna.
photoshoppad men jag gillar stuket.fräck!
ser ut att vara litta ombyggd?
finns en mchandlare i smedstorp ute på österlen som säljer bla. royal endfield och även ural!
photoshoppad men jag gillar stuket.
utgångsobjektet: https://www.royalenfield.com/in/en/motorcycles/classic-models/classic-350/dual-channel/
Problemet är väll att allt kostar som riktiga hojar i Sverige typ Annars kunde man ha en på kulROYAL ENFIELD royalenfieldsweden royalenfieldsverige motorcyklar norrvalla — .
royal enfield motorcyklar försäljning smedstorp österlen motorcykelförsäljning mc-utrustning mc-tillbehör verkstad butik service royalenfieldsweden royalenfieldsverige classic bullet interceptor interceptor650 continentalgt continentalgt650 meteor350 himalayan serviceverkstad återförsäljare gt meteowww.norrvalla.se
Överkomliga priser, alla modeller är prissatta på den svenska sidan.Problemet är väll att allt kostar som riktiga hojar i Sverige typ Annars kunde man ha en på kul
Men det får du ju en fin japanare för liksom? Med kvalitet som kommer vara skottsäker i 20 årÖverkomliga priser, alla modeller är prissatta på den svenska sidan.
Billigaste 48500, dyraste 86000
Vill man ha det jämt då? Är nog rätt övertygad om att japsen är bättre än RE men jag skulle nog välja den senare iaf.Men det får du ju en fin japanare för liksom? Med kvalitet som kommer vara skottsäker i 20 år
When your Harley isn’t broken, you still have to buy a gazillion parts for it to enjoy it.
Aah, men köper hellre Guzzi.
dom kallar "färgen" för mr clean
Aah, men köper hellre Guzzi.
Som jag sagt förut, för varje hojmodell som finns, finns det en coolare (inte nödvändigtvis bättre) italiensk modell.
Fult men jag tror de har alla möjligheter att välja vilka personer de vill försäkraRingde till försäkringsbolaget och fick då höra att jag i höstas ställde av/på hojen så pass många gånger att de inte längre vill erbjuda mig den avställningsbara försäkring som jag tecknat. WTF?