• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Vilken dag som helst nu

Screenshot 2021-04-30 at 20.46.06.png

?
Om man vill ha riktigt tråkigt?

Han har köpt en😉😁
Det går inte att ha tråkigt på en sån ju👍
Har lite Ågren här. Dumt av mig att klassa en hoj, oavsett märke eller sort, som tråkig.
När jag testade Qvarna 401 som var helt hysterisk och krävde varv precis hela tiden så blir jämförelsen med en Ktm Adventure lite konstig.
FA7325BF-F6C3-4E12-8CA2-F6424DCD3448.jpeg

Blev en kall tur även igår.

DB9527DE-8D59-4D59-92EB-8600D10D8D2B.jpeg

Har lite Ågren här. Dumt av mig att klassa en hoj, oavsett märke eller sort, som tråkig.
När jag testade Qvarna 401 som var helt hysterisk och krävde varv precis hela tiden så blir jämförelsen med en Ktm Adventure lite konstig.
FA7325BF-F6C3-4E12-8CA2-F6424DCD3448.jpeg

Blev en kall tur även igår.

DB9527DE-8D59-4D59-92EB-8600D10D8D2B.jpeg
vad har hänt med apstyret? haha

Allvädersställ.
Ska skaffa nytt. Laminerat med lös värmejacka inuti, eller med icke laminerat men med lös vattentät värmejacka inuti?

Känns som laminerat när det är 99% asfaltskörning? Eller? Erfarenheter?

Allvädersställ.
Ska skaffa nytt. Laminerat med lös värmejacka inuti, eller med icke laminerat men med lös vattentät värmejacka inuti?

Känns som laminerat när det är 99% asfaltskörning? Eller? Erfarenheter?
Jag har båda. Gillar inte den med lös jacka, det blir knöligt om man inte tar på sig väldigt noggrant.

Jag har båda. Gillar inte den med lös jacka, det blir knöligt om man inte tar på sig väldigt noggrant.
Anade det. Men kör på det ändå för att kunna ta ur fodret när det är varmt.

Men frågan är, laminerat eller löst vattentäthetsfoder? Rimligen svalare med löst foder som kan tas ur. Men jackan blir blöt och piloten kall, i regnväder, verkar vara den allmänna uppfattningen. Därför jag är inne på laminerat.

Fast ett ickelaminerat är det bekvämare av de två jag provat.

Såg ett rätt stort gäng vid Tölö kyrka efter att de kört Hällingsjövägen för kanske 45 minuter sedan. Var det någon här så räck upp en hand! :D

Blev 15 mil idag riktigt skönt väder. Nu får den stå ett tag behöver byta däck, någon som kör adventure hoj och har tips på ett bra 70 grusväg 30 landsvägsdäck? Har Mitas e-10 nu men behöver något som håller längre än ca 200 mil

Tillbaka
Topp