supreeme
Basic
?Testade en Ktm Adventure 890 också.
Vill man riktigt riktigt tråkigt så är det här den hoj man ska ha.
Om man vill ha riktigt tråkigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
?Testade en Ktm Adventure 890 också.
Vill man riktigt riktigt tråkigt så är det här den hoj man ska ha.
Fattar inte heller!?
?
Han har köpt enFattar inte heller!
Fan vad kul! Hade jag fått välja en ”do it all”-hoj hade jag valt den där.Vilken dag som helst nu
Fan vad kul! Hade jag fått välja en ”do it all”-hoj hade jag valt den där.
Vilken dag som helst nu
?
Fattar inte heller!
Har lite Ågren här. Dumt av mig att klassa en hoj, oavsett märke eller sort, som tråkig.Han har köpt en
Det går inte att ha tråkigt på en sån ju
vad har hänt med apstyret? hahaHar lite Ågren här. Dumt av mig att klassa en hoj, oavsett märke eller sort, som tråkig.
När jag testade Qvarna 401 som var helt hysterisk och krävde varv precis hela tiden så blir jämförelsen med en Ktm Adventure lite konstig.
Blev en kall tur även igår.
Aphäng kan vara coolt.vad har hänt med apstyret? haha
Jag har båda. Gillar inte den med lös jacka, det blir knöligt om man inte tar på sig väldigt noggrant.Allvädersställ.
Ska skaffa nytt. Laminerat med lös värmejacka inuti, eller med icke laminerat men med lös vattentät värmejacka inuti?
Känns som laminerat när det är 99% asfaltskörning? Eller? Erfarenheter?
Anade det. Men kör på det ändå för att kunna ta ur fodret när det är varmt.Jag har båda. Gillar inte den med lös jacka, det blir knöligt om man inte tar på sig väldigt noggrant.
pizzaräcer!)Saknas bara reg-plåt, sen är det dags.. och gärna torra vägar och sol.
Vafaan?!! Är det min vita som står till vänster?? Fick för mig att det skulle vara svart sadel?!!!Saknas bara reg-plåt, sen är det dags.. och gärna torra vägar och sol.
De sa den var såld till en framstående gentleman, så låter som om det är din. Gällande sadeln, behåll den bruna.. premium.Vafaan?!! Är det min vita som står till vänster?? Fick för mig att det skulle vara svart sadel?!!!
Mina hoods när jag är ute och åker, men inte jag denna ggn. Hör du en högvarvig v4 framöver, kan det vara jagSåg ett rätt stort gäng vid Tölö kyrka efter att de kört Hällingsjövägen för kanske 45 minuter sedan. Var det någon här så räck upp en hand!
Så mycket finare med integrerade blinkers. Race-ecu med akra antar jag? Blir det banfritt med tuonon denna gång?Saknas bara reg-plåt, sen är det dags.. och gärna torra vägar och sol.
Härligt! Ser du landets skitigaste Street triple R så vet du vem amatören i sadeln ärMina hoods när jag är ute och åker, men inte jag denna ggn. Hör du en högvarvig v4 framöver, kan det vara jag
Akra så fort det finns att köpa, men har utlovats det är på gång.Så mycket finare med integrerade blinkers. Race-ecu med akra antar jag? Blir det banfritt med tuonon denna gång?
Menar det. Inte mycket tillbehör som kommit ut än då men kul med nytt.Akra så fort det finns att köpa, men har utlovats det är på gång.
Får se hur det blir med banåka.. gick ju sådär sist