Nej, det är chefens. Jag har lessnat på att den står ivägen.Snyggt, finns lite att putsa!
Har du ägt den 11 år utan att använda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det är chefens. Jag har lessnat på att den står ivägen.Snyggt, finns lite att putsa!
Har du ägt den 11 år utan att använda?
Låg bakom en sån ca 150 mil 2018, Fyfan vilket oväsen blev halvdöv, hörde knappt min egen hojVäckt liv i denna efter 11års vila. Nytt blod i tank o motor och nytt batteri så var det inga problem att förstöra hörseln på höger öra samt bränna insida av höger lår.
Actionbild från dagens Sturupkörning Har vi inte någon annan här inne som åker på ssemse’s bandagar?
Rätt porrig ändå
Sportster s är ju lite "Fat bob" mini.
Fat bob på bild
Ett konstverk !!Väckt liv i denna efter 11års vila. Nytt blod i tank o motor och nytt batteri så var det inga problem att förstöra hörseln på höger öra samt bränna insida av höger lår.
Har haft mina formgjutna i ett par år nu, samma under alla år.Mc relaterat tillbehör... är det någon som har erfarenhet av att göra formgjutna öronproppar? Jag såg att Synsam nu erbjuder denna tjänst. Jag har bokat ett möte nästa vecka och om allt verkar bra landar det på 1700kr (ungefär vad jag sett på andra ställen). Någon med bättre tips eller erfarenhet av formgjutna? Jag har kört alla tänkbara proppar och landat i Apotekets Cirrus formbara.
Dom funkar kanon men blir ju ganska otrevliga efter några användningar och går inte att rengöra...
låter som det kan bli en bra investering i det långa loppetHar haft mina formgjutna i ett par år nu, samma under alla år.
Funkar hur bra som helst och man får inte skavsår om man kör flera dagar med dom.
Man kunde välja olika "inserts" för att höra omgivningen mer eller mindre, jag tog helt täta, utan inserts, och har inte ångrat det.
Köpte dom i samband med att jag körde en KTM SMT vars vindbrus pga rutan smattrade något helt enormt mot hjälmen, men har fortsatt använda dom
trots bättre hjälm och avsaknad av ruta/vindbuller.
Gjöt mina i orange, kanon när man tappar dom på marken.
Spännande att följa!Mc relaterat tillbehör... är det någon som har erfarenhet av att göra formgjutna öronproppar? Jag såg att Synsam nu erbjuder denna tjänst. Jag har bokat ett möte nästa vecka och om allt verkar bra landar det på 1700kr (ungefär vad jag sett på andra ställen). Någon med bättre tips eller erfarenhet av formgjutna? Jag har kört alla tänkbara proppar och landat i Apotekets Cirrus formbara.
Dom funkar kanon men blir ju ganska otrevliga efter några användningar och går inte att rengöra...
Jag körde ”knix” på Eskilstunamed min Harley Street Bob förra veckan.
Roligt som 17 men svårkört med 300 kilo cruiser.
kompisens Indian gick bra på banan.
Kul! Knix är bra lärorikt!
Kör med ett par formgjutna från Bellman & Symfon, fick dom genom jobbet så vet ej pris, men funkar kanon. Var ute på en 20 mila tur i veckan med dom i för första gången = perfekt, märkte knappt av dom.Mc relaterat tillbehör... är det någon som har erfarenhet av att göra formgjutna öronproppar? Jag såg att Synsam nu erbjuder denna tjänst. Jag har bokat ett möte nästa vecka och om allt verkar bra landar det på 1700kr (ungefär vad jag sett på andra ställen). Någon med bättre tips eller erfarenhet av formgjutna? Jag har kört alla tänkbara proppar och landat i Apotekets Cirrus formbara.
tyvärr ska den säljas!@Rulle hur känns Lowridern nu efter ett tags ägande? blivit några mil eller?
Begagnatpriserna har skenat helt galet nu under pandemin.. Sålde min Z1000-03 förra sommaren alldeles för billigt jämfört med marknaden, men den gick till en polare och med förköpsrätt vid eventuell försäljning sen.GSX1400.
Blå/vit.
Velat ha en i 20 år men nu är det nog fasen dags.
Tycker dock 50 borde räcka men så är nog inte fallet.
Helst under 2 500 mil, välvårdad. Ska det vara omöjligt?
Begagnat priserna är knäppa. Sålde min 04 Z1000 för 60 för 10 år sedan och de kostar fortfarande runt de pengarna? Köpte den för 52.... 20' i begagnatpriser ger en galet mycket!
@Moorflaxtyvärr ska den säljas!
så är nån sugen på en low rider s 2021, mappad med ett bassani 2-1 system i rostfritt så hojta!
finns i södra sverige
men den går löjligt jävla bra så mycket kan jag säga!
Där ser man! Är själv sugen på att byta bort min SBtyvärr ska den säljas!
så är nån sugen på en low rider s 2021, mappad med ett bassani 2-1 system i rostfritt så hojta!
finns i södra sverige
men den går löjligt jävla bra så mycket kan jag säga!
Riktigt fin cykel och en väldigt snygg hjälm. Vad är det för modell och märke på hjälmen?Apriluskian framför vadå??...
Hjälmen är en Shoei Hornet DSRiktigt fin cykel och en väldigt snygg hjälm. Vad är det för modell och märke på hjälmen?
Nä jag hoppar i år och köper din RKS nästa år i stället
Den har ju inte ens hunnit komma till dessNä jag hoppar i år och köper din RKS nästa år i stället