Dom gör sig riktigt bra i vitt oxåSvart verkar gångbart också
Gillar när det blir annat än "standard"-färgerna..
Det var precis likadant med Honda VFR tex.. Alla skulle vara röda.. När det finns så mycket fler färger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom gör sig riktigt bra i vitt oxåSvart verkar gångbart också
Ojojoj!Hade glömt bort den, hittade den i garaget täckt med massa bråte, barnfind.
Men ändå en jäkligt snygg "vas"En del tar inte en sväng inte så ofta…
Stod några kul hojar inne hos lokala handlarn ikväll
Bumsen för mina tankar till en Honda MT5 i den versionenBmw är grym (Ducati också såklart.) . En sådan får det bli en vacker dag..
Stod några kul hojar inne hos lokala handlarn ikväll
Bumsen för mina tankar till en Honda MT5 i den versionen
But I like it
Bumsen för mina tankar till en Honda MT5 i den versionen
But I like it
Stod några kul hojar inne hos lokala handlarn ikväll
Motormässigt är det väl inga större betänkligheter. Gammal beprövad maskin.Funderar på att åka och kolla på denna Yamaha XJ 650.
Någon som ägt en sån? Löns det att kolla något lite extra när den är ombyggd till en cafe racer?
I Finland behöver vi inte besikta motorcyklar så det är lugnt! gott att höra om maskin iaf, får nog bli lite däckspark!Motormässigt är det väl inga större betänkligheter. Gammal beprövad maskin.
Men jag skulle iaf kolla hur o var den är kapad /svetsad.
Besiktad antar jag att den är.
Så tänker jag
Å kolla elsystemet. Inget komplicerat på en sådan där, men ju mer ombyggt, ju mer fulel är en klassisk sägning.Funderar på att åka och kolla på denna Yamaha XJ 650.
Någon som ägt en sån? Löns det att kolla något lite extra när den är ombyggd till en cafe racer?
Så är det, tips på hur man kollar sånt? Helt jävla grön när det gäller maskiner... Jag är en sån som bara kör och för på service sen när det är dagsÅ kolla elsystemet. Inget komplicerat på en sådan där, men ju mer ombyggt, ju mer fulel är en klassisk sägning.
Ta bort kåpor, lyft på dyna, kolla på kabelstammar.Så är det, tips på hur man kollar sånt? Helt jävla grön när det gäller maskiner... Jag är en sån som bara kör och för på service sen när det är dags
Tack för tipset!Ta bort kåpor, lyft på dyna, kolla på kabelstammar.
Åsså visualiserar du ett ”kreditbetyg” på hundra.
Kolla efter klämkopplingar enligt bild. Dra bort två för sådana som sitter snyggt, fem för de som ser ut som skit. Under 50 så ska det vara asbra pris eller prutläge. Avstå hellre, om du inte skruvar själv.
Ser ju ut som en Low rider S tank va?
Vad tror ni komma skall?
Min första tanke också!Ser ju ut som en Low rider S tank va?
Typ?Letar hjälm likt denna i profilen, någon som har några bra tips? Har kollat Bell bullitt men finns det några andra alternativ?