Tänkte rensa framdelen lite och beställde mindre blinkers... Fick nästan en chock när jag öppnade paketet.
Här snackar vi miniblinkers... Tumme för jämförelse.
Kellermann Atto. Hoppas att de lyser iallafall...
Sjuuukt små men de lyser bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte rensa framdelen lite och beställde mindre blinkers... Fick nästan en chock när jag öppnade paketet.
Här snackar vi miniblinkers... Tumme för jämförelse.
Kellermann Atto. Hoppas att de lyser iallafall...
Hoppas detSjuuukt små men de lyser bra!
Du förstår att det krävs bilder va?Nä men vad fasiken - skulle ju hålla mig borta från hojåkandet men det höll ju bara någon månad.
Blir en Custom-hoj nu, tänkte glida lite med sambon i sommar. Så jag klappade till på en Honda Shadow Ace 1100. Rejäl pjäs med norra hemisfärens bredaste styre, lite som att ratta en buss. Så det är något nytt att vänja sig vid efter ett liv med sport/naked-hojar.
Det jag ser mest framemot är att slippa slaska med kedjan iaf
Du förstår att det krävs bilder va?
Välkommen tillbaka till värmen.
Är det den lila, blå eller mintgröna?Här är pråmen
Nu har jag inte provat just det, men en styvare fjäder eller mer progressiv kommer ju minska risken för att bottna. Antar att den inte är justerbar alls?Hoppas det
Nu behöver jag er hjälp igen. Jag har ju Progressive dämpare bak på hojen, de känns helt ok. Ingenting som jag har reagerat över.
Däremot så är framgaffeln hemsk, det känns som att den slår igenom så fort jag kör över något ojämnt. Jag vet inte om något är gjort på hojen sedan tidigare för att sänka den, men så kan det ju vara. Jag tänkte beställa hem gaffelolja och åtminstone byta den.
Nya fjädrar är ju ganska billigt:
Är det någon av er som har testat och vet om skillnaden är värt jobbet? Verkar vara väldigt enkelt att byta och flusha.
Det finns inga inställningar alls... Min ide är att de eventuellt har bytt till hårdare fjädrar för tyngre förare tidigare. Alternativt att oljan behöver bytas.Nu har jag inte provat just det, men en styvare fjäder eller mer progressiv kommer ju minska risken för att bottna. Antar att den inte är justerbar alls?
Skulle ju kunna vara så att tidigare förare var större och bytte till hårdare fjädrar. Då upplevs den nog som väldigt hård om du är mindre.Det finns inga inställningar alls... Min ide är att de eventuellt har bytt till hårdare fjädrar för tyngre förare tidigare. Alternativt att oljan behöver bytas.
Just nu känns det som att den bottnar helt när jag kör över något, men jag funderar på om det eventuellt kan vara att den är för hård och därmed upplevs så...
FeeetFick lite Harleyman-besök nyss
Den är riktigt trevlig. Garagebygge
Alltså material eller vilken modell den är byggd på?Den är riktigt trevlig. Garagebygge
Ser du vad den är byggd av?
Tänkte om du såg vilken modell han byggt av Den såg mycket tråkigare ut innan han byggde om den.Alltså material eller vilken modell den är byggd på?
Kan det vara en Night Train? Eller lurar mina trötta ögon mig nu....Tänkte om du såg vilken modell han byggt av Den såg mycket tråkigare ut innan han byggde om den.
Materialmäsdigt så har bla en framgaffel till en DBS cykel använts och ett högtalargaller använts
Fieldstream-skylten har jag bidragit med
Öppen belt är coolt!Fick lite Harleyman-besök nyss
Dina trötta ögon hade helt rättKan det vara en Night Train? Eller lurar mina trötta ögon mig nu....
Bandag med jobbet? Vad 17 jobbar du med??
Projektledare på ÖhlinsBandag med jobbet? Vad 17 jobbar du med??
Inte alls avis…Projektledare på Öhlins
Nu är inte alla dagar bandagar tyvärr…Inte alls avis…
Det börjar bli dags att luta lite i kurvorna nuSom sagt, sporthoj FTW!
Jag har inte så bråttom, varken till eller från glasskioskenDet börjar bli dags att luta lite i kurvorna nu