Godispåsen håller nog sin fräschör tills det är dags.Olja+filter inköpt och levererat.
Tyvärr(?) kom det ca 10 cm snö till idag så servicearbete skjuts på framtiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godispåsen håller nog sin fräschör tills det är dags.Olja+filter inköpt och levererat.
Samma här... Har väntat några veckor/månader nu på att inte frysa ihjäl vid servicen...Olja+filter inköpt och levererat.
Roliga vägar det där! Finns hur mycket bra småvägar som helst om man fortsätter söderut i hallands inland. Vi kanske får styra upp en klocksnackrunda när det blir lite varmare.Körde första rundan på knixiga vägar idag.
GBG>Gunnebo>Landvetter>Eskilsby>Härryda>Eskilsby>Hällesåker>Lindome>Kållered>GBG.
Sjukt kul! Tyckte hojen var grymt rolig. Klockren på 70-väger där man ligger mellan 70km/h-100km/h.
Det har hänt förr. Bra kombos av intressen.Roliga vägar det där! Finns hur mycket bra småvägar som helst om man fortsätter söderut i hallands inland. Vi kanske får styra upp en klocksnackrunda när det blir lite varmare.
Smälter snön i Norrland?Inväntar att snön skall smälta i Norrland så man kan ta ut lilla damen.
Just nu känns det som den aldrig gör det skämt o sido, vägarna börjar torka upp. Även fast det är 1 meter snö på gräsmattan…Smälter snön i Norrland?
Är den helt ny?
Bävar lite inför helgen här oxå.. Snö igår och forstatt kallt...Blir nog ingen påsk-premiär i år...
Snö och kallt. Fan. Tur att jag får lite paket nu i veckan så jag har lite roliga saker att göra iallafall.
Alltid spännande med körningar i april/maj. Gelleråsen har väl haft licenskurser med snö på banan Vart är du instruktör?Bävar lite inför helgen här oxå.. Snö igår och forstatt kallt...
På måndag ska vi köra instruktörsavrostning inför kommande "kund"avrostningar
Vi håller till nere i Kalmar. Är en av dom kursansvariga därAlltid spännande med körningar i april/maj. Gelleråsen har väl haft licenskurser med snö på banan Vart är du instruktör?
Aha! Där nere borde det vara lite lugnare med vädret iafVi håller till nere i Kalmar. Är en av dom kursansvariga där
Silvrig trippleclamp… Det var lite märkligt. Lär matcha bra dock.Vit blir svart...
Mycket underligt, såg inget vidare ut så den blir mattsvart istället.Silvrig trippleclamp… Det var lite märkligt. Lär matcha bra dock.
Snyggt!Klar, blev ett färgmatchat bmc filter också.
Tackar, jag använder depåstöd från xlmoto till mina hojar. Funkar utmärkt och om man passar på under nån rea så kommer man riktigt billigt undan.Snyggt!
Är sugen på ett depåstöd även till min, är det ducati original?
Snyggt med matchande grönt nagellack också.Samlar vuxenpoäng, följer tillverkarens instruktioner.
Japp, blev stylad av mitt fadderbarn förra helgen. 10 olika färger, högerhanden gick i gröna toner och vänster i rosa.Snyggt med matchande grönt nagellack också.