• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Olja+filter inköpt och levererat.
Tyvärr(?) kom det ca 10 cm snö till idag så servicearbete skjuts på framtiden.
20230331_124014.JPG
Godispåsen håller nog sin fräschör tills det är dags.

Körde första rundan på knixiga vägar idag.

GBG>Gunnebo>Landvetter>Eskilsby>Härryda>Eskilsby>Hällesåker>Lindome>Kållered>GBG.

Sjukt kul! Tyckte hojen var grymt rolig. Klockren på 70-väger där man ligger mellan 70km/h-100km/h.

Senast ändrad:
Körde första rundan på knixiga vägar idag.

GBG>Gunnebo>Landvetter>Eskilsby>Härryda>Eskilsby>Hällesåker>Lindome>Kållered>GBG.

Sjukt kul! Tyckte hojen var grymt rolig. Klockren på 70-väger där man ligger mellan 70km/h-100km/h.
Roliga vägar det där! Finns hur mycket bra småvägar som helst om man fortsätter söderut i hallands inland. Vi kanske får styra upp en klocksnackrunda när det blir lite varmare. :D

Och så började det att snöa i Stockholm igen efter att ha varit molnfritt å sol sen i fredags....

Blir nog ingen påsk-premiär i år...
Snö och kallt. Fan. Tur att jag får lite paket nu i veckan så jag har lite roliga saker att göra iallafall.

Idag vinkade jag av min första hoj till en ny glad ägare! Jag är således naturligtvis på jakt efter ny båge.

Jag har siktet inställt på en Bonneville från 2008 eller senare. Om någon har en till salu eller har erfarenheter med dessa, dela gärna med er.

Tillbaka
Topp