Såååååå jäkla vackerInväntar att snön skall smälta i Norrland så man kan ta ut lilla damen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såååååå jäkla vackerInväntar att snön skall smälta i Norrland så man kan ta ut lilla damen.
Grattis! Kul med en till RS på forumetKollat och justerat däcktrycket
Premiärturen
Äntligen lite mil
Hur känns den?Grattis! Kul med en till RS på forumet
Blev en långtur i vårvärmen här med idag.
Känns fantastisk, är helt otroligt nöjd så långt!Hur känns den?
Är det 100 mil service för att kunna varva den? Min kompis Triumph ska in på 100 snart. Det blinkar rött i hans display hela tiden pga varvtalet..
Nice! Finns ett akrasystem till övers här också om det behövs.Nya ostar också så blir det nog bra
Kul att du är nöjd. Man behöver ju få några mil på hojen för att kunna uppskatta och lära känna den också.Känns fantastisk, är helt otroligt nöjd så långt!
Riktigt smidig och enkel att glida genom kurvor med.
Yes, 100mil men man kan ställa varningen för varvtalet till vad man vikk.
Ja, gårdagens tur på ca 12 mil gjorde verkligen susen. Kör den i commute-läget nu under inkörningen men tycker inte den direkt är långsam för detKul att du är nöjd. Man behöver ju få några mil på hojen för att kunna uppskatta och lära känna den också.
Jag köpte ju ny i höstas och vågar inte ens vrida fullt på rullen
Men har bara kört typ 10 mil.
Commute? Jag har bara Sport, Race och Track...Ja, gårdagens tur på ca 12 mil gjorde verkligen susen. Kör den i commute-läget nu under inkörningen men tycker inte den direkt är långsam för det
Commute? Jag har bara Sport, Race och Track...
Den är så snygg, har många gånger funderat på att skaffa en R9T eller en Thruxton istället för min stora luns...Redo för sommaren med ny hoj. Någon mer med R9T här inne?
Jag är supernöjd! Boxermotorn är helt underbar.Den är så snygg, har många gånger funderat på att skaffa en R9T eller en Thruxton istället för min stora luns...
De där såg riktigt bra ut, har kollat på dem också - det är Koso eller? Struliga att installera eller?
Äntligen lite sol och värme.
Jag förfrös nästan mina händer i helgen så installerar värmegrepp nu
MT07 ska ju vara den roligaste bakhjulshojen sedan skivat bröd. Honda är väl aldrig fel och kinesiskt är sällan rätt. Uppenbart alternativ till MT07 är KTM Duke 790 eller 890.Idag skickade man in körkortsansökan för mc, nu börjar man kika på lite hojar.
Skulle görna vilja få tips o råd.. ute efter naked bikes.
Dessa är dem jag hittills kilat på och fastnat för, både prismässigt och som första hoj.
Yamaha mt 07
Honda cb650r
Cfmoto 700 cl-x heritage (denna gillar jag mest rent estetiskt)
Någon som kan komma med hjälpsamma tips kanske.
Japp det stämmer.De där såg riktigt bra ut, har kollat på dem också - det är Koso eller? Struliga att installera eller?