Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja du har kanske rätt.Håller inte riktigt med dig där. Tycker snarare det ser töntigt ut med folk som kittat sig fullständigt för att matcha hojen. Finns en miljard kläder man kan ha som inte gör att man ser ut som en 90-tals biker med reflexer överallt eller som att man ska köra bana.
Jag har denna jackan, svarta brallor och advboots. Förutom att det låter som om man ska gå på afterski när man kommer gnisslande i bootsen så är det nog få som skulle ”gissa mc” om hjälmen lämnas på hojen. Bra cykeljackor är gjorda för samma position så de fladdrar inte.
Det har hänt extremt mycket på klädfronten sedan jag hade mc förra gången. Jag gillar cross/cykel-tänket med lager, alltså ett skyddslager sedan praktiskt plagg utifrån väder utanpå. Jag har redan massvis av Mtb/crosskläder så det blir smidigt att matcha. Går ju även ha helt vanliga kläder utanpå om man vill, typ skjorta och jeans.Ja du har kanske rätt.
Nått sånt jag vill kunna ha iaf.
Skinställ är bökigt, för varmt eller för kallt.
Kanon! Ska kolla då de stänger. Börjar bli sugen nu...Tips: Johans mc (GBG) har säsongspremiär imorgon.
Jag kör följandeUpptill: Knox urbane pro mk3 eller
Pando moto shell
Nedtill: Pando moto skin
+hjälm+handskar+Adv boots
Testat 5-6st nya Aprillia under senaste åren. ALLA demohojarna har haft elfel, samtliga.Nu är jag partisk, men skulle säga att Aprilias kvalitet är bra nu för tiden. Det var den egentligen förr också, men då var vissa delar ett jätteproblem, så hojar kunde bli stående på verkstad väldigt länge. De har haft några trista återkallelser genom åren, men skött dem snyggt. Och det händer väl de flesta märken.
Fast tight skinnställ är skitsnyggt!Ja du har kanske rätt.
Nått sånt jag vill kunna ha iaf.
Skinställ är bökigt, för varmt eller för kallt.
Haha.Fast tight skinnställ är skitsnyggt!
Enda gången man blir tittad på (en del har även beundran i blicken) är då man stannar med hojen (CB1000R).
Ja, innan man tar av sig hjälmen då...
En gubbe är inte vad de hade tänkt sig köra en trimmad snabbe-hoj som låter skithögt.
Var de leveransservade hos Probike?Testat 5-6st nya Aprillia under senaste åren. ALLA demohojarna har haft elfel, samtliga.
Är otroligt sugen på en Tuono men man blir rätt tveksam...
Inga problem med min RS än i alla fall. Har iofs inte rullat mer än typ 4mil.Testat 5-6st nya Aprillia under senaste åren. ALLA demohojarna har haft elfel, samtliga.
Har haft 4 aprilior dom senaste 6 åren, 3 tuono v4 och en rsv4. ABS-pumpen pajade på en av dom, annars inga fel öht. Kan tillägga att pumpen var tysk (bosch).Testat 5-6st nya Aprillia under senaste åren. ALLA demohojarna har haft elfel, samtliga.
Vad tycker du om ryggan?Jag kör följande
Held ryggsäck
Du menar väl ändå italiensk charm?Testat 5-6st nya Aprillia under senaste åren. ALLA demohojarna har haft elfel, samtliga.
Demohojar på Probike Göteborg, hurså?Var de leveransservade hos Probike?
tack för input, får väl överväga en...Har haft 4 aprilior dom senaste 6 åren, 3 tuono v4 och en rsv4. ABS-pumpen pajade på en av dom, annars inga fel öht. Kan tillägga att pumpen var tysk (bosch).
Den nya 660'n? Den tittade jag på i februari. Längtar till våren då deras demohojar blir tillgängliga.Inga problem med min RS än i alla fall. Har iofs inte rullat mer än typ 4mil.
Japp, stämmer bra.Den nya 660'n? Den tittade jag på i februari. Längtar till våren då deras demohojar blir tillgängliga.
Probike har genom åren inte direkt haft fokus på eller intresse av aprilia. Om hojarna haft till exempel återkallelser eller liknande kan det ha missats.Demohojar på Probike Göteborg, hurså?
De har inte heller fokus på eller intresse för sina kunder i största allmänhet.Probike har genom åren inte direkt haft fokus på eller intresse av aprilia.
har de med sig sin personal och sina chefer spelar det ingen roll att man byter lokal…De har öppnat en ny butik nu i Täby som sägs ska fixa allt dåligt de har i ryggsäcken...
Vågar nog inte lämna in min hoj där ändå den närmsta tiden...
Tror det även är en del ny personal.har de med sig sin personal och sina chefer spelar det ingen roll att man bygger lokal…
Kit är svårt att hitta till många hojar, oftast finns dom bara till specifika hojar typ Cx500 och gamla BMW. Men en sida som jag handlat mycket universal delar och byggt själv är https://www.caferacerwebshop.com/Ni som har byggt cafe racers och renoverat äldre hojar. Var har ni köpt delar?
Jag har en Honda från 82 som jag försöker leta lite rebuild kits till och det är svårt att hitta tycker jag. Finns vissa saker på amerikanska ebay men det hade varit skönt med en europeisk sida.
Vesrah har väldigt fina delar till äldre maskiner. Många hojar som det inte finns originaldelar till (typ förgasarrenoveringssatser) finns det Vesrah-bitar till. Tror inte de har någon skandinavisk åf nu för tiden, men verkar finns lite olika webbutiker som säljer.Ni som har byggt cafe racers och renoverat äldre hojar. Var har ni köpt delar?
Jag har en Honda från 82 som jag försöker leta lite rebuild kits till och det är svårt att hitta tycker jag. Finns vissa saker på amerikanska ebay men det hade varit skönt med en europeisk sida.
Tack för tipset!Vesrah har väldigt fina delar till äldre maskiner. Många hojar som det inte finns originaldelar till (typ förgasarrenoveringssatser) finns det Vesrah-bitar till. Tror inte de har någon skandinavisk åf nu för tiden, men verkar finns lite olika webbutiker som säljer.
Edit: insåg att du kanske sökte rena ombyggnadsdelat. Sorry.
LSL har en del bra skit. NCCR är svensk åf.
Bättre än en katalysator för miljön.Hur ser man om en motorcyklist är av den sköna typen?
Jo, dom har alltid gladpack med sig och glimten i ögat.
Dom osköna har mikroskopiska ljuddämpare och annat men irriterar folk mer.