• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Fick soppatorsk här om veckan. En Shovel från -72 fungerade utmärkt som bogserhoj genom stan.

image.jpg

Undersökte kopplingen igen och bytte lite mer skit.
Inte konstigt att den tog kasst. Inte mkt kvar av de där lagren. Att den är blå kan ju ha att göra med att den förmodligen gått rejält varm då jag körde 400 mil med typ en halvliter olja i transen. Ska vara 7 dl...

image.jpg

Tackar, var o provkörde i lördags. HELVETE vad den går, blir till att börja om på riktigt igen :)

Jag var också ut och piskade min EC lite Lördags. Riktig bröt-Enduro.

Den har mer motor än man behöver. I alla situationer. Samtidigt är den väldigt snäll och levererar kraften jämt och fint. Nästan lite elmotor över det hela - långt ifrån 'forna tiders' 2-taktare som var mer sikta och skjut.

Kul hoj helt klart - jag funderar nästan på att byta ner mig dock om det blir hojbyte. 300 är som sagt mer än jag klarar av att utnyttja egentligen - men kul är det! :)

Fick soppatorsk här om veckan. En Shovel från -72 fungerade utmärkt som bogserhoj genom stan.

image.jpg

Undersökte kopplingen igen och bytte lite mer skit.
Inte konstigt att den tog kasst. Inte mkt kvar av de där lagren. Att den är blå kan ju ha att göra med att den förmodligen gått rejält varm då jag körde 400 mil med typ en halvliter olja i transen. Ska vara 7 dl...

image.jpg
Jobbar du med hissar? ;)

Känner en hojbyggare som har börjat snöa in lite på klockor, han förenar nog gärna nytta med nöje vid en kommande MC-GTG.. Ska se till att han reggar sig här bara :)

Tillbaka
Topp