Tackar, var o provkörde i lördags. HELVETE vad den går, blir till att börja om på riktigt igenMkt bra! Fantastisk motor.
Grattis får man väl säga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, var o provkörde i lördags. HELVETE vad den går, blir till att börja om på riktigt igenMkt bra! Fantastisk motor.
Grattis får man väl säga!
Läste lite men det är rätt mycket fokus på japanska sporthojar (kunde man listat ut på forumnamnet ). Fastnat lite för Triumph och liknande, var hänger man då?Sporthoj.com är stort, men lite för fullt av moppefuckos - finns lite guldkorn, men det mesta är bajs.
På verkstaden?Fastnat lite för Triumph och liknande, var hänger man då?
Köper man en Traja från 2001 eller efter så är det inga konstigheter.På verkstaden?
Köper man en Traja från 2001 eller efter så är det inga konstigheter.
Sporthoj.com har en tråd för Triumph Thruxton som är lite av sportvarianten av Bonneville.
Jag har inte ägt min sista Traja än!
Han köpte Triumph för 150k £ 1983 ser jag efter lite googlande. Så visst, utan honom så hade det ju inte blivit någonting av Triumph.Skulle säga ifrån när John Bloor tog över.
Han köpte Triumph för 150k £ 1983 ser jag efter lite googlande. Så visst, utan honom så hade det ju inte blivit någonting av Triumph.
Tackar, var o provkörde i lördags. HELVETE vad den går, blir till att börja om på riktigt igen
Köper man en Traja från 2001 eller efter så är det inga konstigheter.
Sporthoj.com har en tråd för Triumph Thruxton som är lite av sportvarianten av Bonneville.
Jag har inte ägt min sista Traja än!
Jobbar du med hissar?Fick soppatorsk här om veckan. En Shovel från -72 fungerade utmärkt som bogserhoj genom stan.
Undersökte kopplingen igen och bytte lite mer skit.
Inte konstigt att den tog kasst. Inte mkt kvar av de där lagren. Att den är blå kan ju ha att göra med att den förmodligen gått rejält varm då jag körde 400 mil med typ en halvliter olja i transen. Ska vara 7 dl...
ITK?Jobbar du med hissar?
Jag kanske överanalyserar men undrade du ifall han arbetar med hissar då du träffat en hissreparatör som kör shovel och andra HD?
Nja, mejseln uppe i vänstra hörnet på bild 2 var anledningen till att jag undrade..Jag kanske överanalyserar men undrade du ifall han arbetar med hissar då du träffat en hissreparatör som kör shovel och andra HD?
Polaren gör!Jobbar du med hissar?
A for effort och klockval dock!Sminkade däcken lite! Rekommenderas ej, för pilligt.. Både tejpen och däckfärgen var jättejobbigt att applicera
Jävla penna som inte ville samma sak som jag..
Nya utseendet på 48an släpptes idag.. Blev jag mindre sugen? Nej.... attans
Nyhet inför 2016, Softail slim med 110" motor.. cool med army style!Nya utseendet på 48an släpptes idag.. Blev jag mindre sugen? Nej.... attans
Japp den är riktigt fin med. Men den blir säkert 80-90 tusen till och framförallt nästan 100kg till. Jag vill ju kunna köra hoj, inte bara åka som många HD förareNyhet inför 2016, Softail slim med 110" motor.. cool med army style!
Point takenJapp den är riktigt fin med. Men den blir säkert 80-90 tusen till och framförallt nästan 100kg till. Jag vill ju kunna köra hoj, inte bara åka som många HD förare
Det här måste vara den mesigaste MC-parkeringen i Stockholm. 20 fordon varav 5 var MC och resten scootrar.
Hahaha
Ja, då är frågan vilken hoj man ska ha. Den ska inte gå för fort och den ska inte vara för gubbig. Målet med ett mc-kort ska i så fall vara en längre semester genom Europa. Det har alltid varit något av en liten dröm som jag har haft. Det och Kapstaden.
Hmm, är den OK enligt @Spencer66? Vågar varken säga bu eller bä innan han uttalar sig.Varsin sådan här ska vi köpa:
Klassisk hoj men kanske inte så lämpad för långtur krokiga småvägar och "bar hopping" är dess primära syfta. Skulle hellre köra på denna som är lackad som en gammal flat tracker.Hmm, är den OK enligt @Spencer66? Vågar varken säga bu eller bä innan han uttalar sig.
Bild?Klassisk hoj men kanske inte så lämpad för långtur krokiga småvägar och "bar hopping" är dess primära syfta. Skulle hellre köra på denna som är lackad som en gammal flat tracker.