Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min kompis hade en, han gillade ljudet och att den var sportigare än en HD.Har någon något positivt eller negativt att säga om Buell? Jag vet ingenting om dem annat än att jag tycker att de är fruktansvärt snygga. Men att de är amerikanska gör mig skeptisk. Håller de ihop?
Så är det ju. Men om det är något jag gärna väljer bort så är det krångel. Avskyr allt som har med att anlita verkstäder mm att göra.Man ska välja hoj med hjärtat
Inte så mycket teknik i de där så det mesta går ju att lösa själv. Men om man inte är sugen på det så kanske det inte uppskattas.Så är det ju. Men om det är något jag gärna väljer bort så är det krångel. Avskyr allt som har med att anlita verkstäder mm att göra.
Buell är riktigt coola. HD som ägde Buell men som nämnts tidigare finns de ej kvar så vill du ha ett så problemfritt ägande som möjligt hade jag kollat på andra märken.Har någon något positivt eller negativt att säga om Buell? Jag vet ingenting om dem annat än att jag tycker att de är fruktansvärt snygga. Men att de är amerikanska gör mig skeptisk. Håller de ihop?
Kan inte annat än att instämmaTur till midsommarfirande på landet Fasiken vad denna hoj ger körglädje Kör försiktigt och ta hand om er där ute inför stundande firande
Härligt!Tur till midsommarfirande på landet Fasiken vad denna hoj ger körglädje Kör försiktigt och ta hand om er där ute inför stundande firande
Beror på hur hojen stått förvarad och hur du kör men bra däck är en billig livförsäkring.Fråga till experterna i tråden.
Har kikat en del på begagnade XSR700 efter senaste svaren i tråden men är lite osäker på hur länge däck ”håller”. Har kikat på en hoj som totalt gått ca 200mil men är från 2016. Bör jag byta däck på direkten eller kan jag köra på däcken trots att de är 7 år gamla?
Har varit förvarad i varmgarage i 7 år men det är enligt vad säljare säger, ingen jag kan kontrollera i efterhand.Beror på hur hojen stått förvarad och hur du kör men bra däck är en billig livförsäkring.
Färska gummin tar ju såklart inte bort alla risker med hojåkning men eliminerar många jämfört med att köra på eventuella hockey puckar.
Så byt för din egen sinnesros skull, hornen växer lätt på hoj så då är det skönt att slippa fundera på om däcken släpper eller ej när det börjar gå undan.
Är du fortfarande nöjd?Blev en riktigt go tur på 25 mil idag med två badstopp utmed vägen. Underbart hojväder nu
Alla verkar gilla Knox Urbane pro mk3.Hemfärd från sommarstugan där vi spenderade hela helgen. Skapligt varmt i alpins tvådelade skinnställ. Nu åkte jag bara med jackan men något nytt måste inhandlas och tips tas gärna emot på vad ni tycker passar till Vitpilen.
Jag har svarta Knox kevlarjeans också med knäskydd och höftskydd. De är dock ganska varma om det är +25°, men det finns Knox Urbane-byxor också som är i mesh. Det är nog som att köra i shorts.
Ohja, den är verkligen helt fantastisk!Är du fortfarande nöjd?
Ser att du börjat gasa lite på däcken
Snygga Rizoma! De passar inte alls på min med vanligt styre vilket är tråkigt...
Ja, blev lite begränsad när jag hade service inbokad och den plötsligt blev uppflyttad tre veckor pga. sjukskrivning..@NickL Bara 100 mil?? Det är ju två helgers körning nu när det är så fint väder
Skit i chicken strips. På gata är det bara bra att inte ligga och pressa på det yttersta av däcket. Kör man på bana så är det ju en annan sak.
Kan däremot erkänna att jag inte är helt bekväm med att mina inte är använda där heller... Måste boka in en körning nu så puckarna på knäna får slitas lite, och kanten på däcken...
Den orangea versionen av Krämer GP2.Polaren plockade ihop en lite småfrän, men jäkligt udda hoj idag
Det är RC 8C och är limiterad till 200ex ww.Den orangea versionen av Krämer GP2.
Ser rätt premium ut. Snygga.Triumph lanserar 2024 års 400-kubikare. Ska den konkurrera mot svart-/vitpilen?
Sjukt ball!Polaren plockade ihop en lite småfrän, men jäkligt udda hoj idag
Ja, faktiskt! Den finner nog sin målgrupp.Ser rätt premium ut. Snygga.
Udda hoj, I like itPolaren plockade ihop en lite småfrän, men jäkligt udda hoj idag