Skynda dig till Kalmar medans dom står kvarEn av varje tack!
När KTM-bossarna var på plats i butiken förra veckan tog dom ett gäng bilder visst.. För detta är tydligen enda butiken som har en sån uppsättning hojar i butiken samtidigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skynda dig till Kalmar medans dom står kvarEn av varje tack!
Skynda dig till Kalmar medans dom står kvar
När KTM-bossarna var på plats i butiken förra veckan tog dom ett gäng bilder visst.. För detta är tydligen enda butiken som har en sån uppsättning hojar i butiken samtidigt
Jajjemen.Är det alternativ 1 mc?
Tänkte ändå ta en tur tur till Kalmar så får väl passa på och ta en titt jag med : )
Jajjemen.
En till rolig grej är att en av Brabusarna har köpts av en kille som håller på att ta körkort just nu.
Hyffsad förstahoj lixom
Go big or go homeJajjemen.
En till rolig grej är att en av Brabusarna har köpts av en kille som håller på att ta körkort just nu.
Hyffsad förstahoj lixom
Jag kikar ju på en Ducati Panigale V2, 2021. Han som har den missade uppkörningen…. Stått sedan dessDå har jag dagen planerad
Haha, ja helt klart en skaplig första hoj det där
Trodde redan alla var utsålda.Skynda dig till Kalmar medans dom står kvar
Jag kikar ju på en Ducati Panigale V2, 2021. Han som har den missade uppkörningen…. Stått sedan dess
Folk väljer inte alltid den ”rimligaste” vägen!
Samtliga är sålda men ej hämtade änTrodde redan alla var utsålda.
Var alla till salu?
Daytona MotoGP hade varit kul att äga.
Låter som en Rolex-handlare....Samtliga är sålda men ej hämtade än
Bägge 675orna tillhör butikens ägare.
Kolfiberhojen agerar skyltex, men den vita tror jag kommer köras. Säger trorLåter som en Rolex-handlare....
Jag kikar ju på en Ducati Panigale V2, 2021. Han som har den missade uppkörningen…. Stått sedan dess
Folk väljer inte alltid den ”rimligaste” vägen!
Vad gjorde att din trafikledare trodde så? Menade han att MT-10 är för svår att manövrera i lågfartbanan? Den där lågfartbanan, man behöver all hjälp man kan få. Det är svårt som det är, även men körskolornas lätta.Ja så är det!
När jag körde upp kom det en man med en splitterny MT-10 SP. Det första min trafiklärare sa var ”han kommer kugga” vilket han också gjorde. 4 ggn lät de han göra lågfarten innan han fick ta på sig västen och övningsköra därifrån igen. Det var tydligen hans 4 eller 5 försök.
Vad gjorde att din trafikledare trodde så? Menade han att MT-10 är för svår att manövrera i lågfartbanan? Den där lågfartbanan, man behöver all hjälp man kan få. Det är svårt som det är, även men körskolornas lätta.
Jaha, jag utgick ifrån att han aldrig sett karln tidigare, att det var något han läste av i stunden.Han var elev och inskriven på samma körskola som oss. Enligt trafikläraren var han inte redo för uppkörning än, även om han var på god väg mot körkortet. Sen envisades han med att köra upp med sin hoj trots att han blev erbjuden en lättare av trafikskolan när han var redo.
Jaha, jag utgick ifrån att han aldrig sett karln tidigare, att det var något han läste av i stunden.
Jo, det där är svårt. Oftast ska man nog lita på körskolläraren när de säger att man inte är redo. Ibland ska man inte lyssna på körskolläraren när de agerar som att man är en bra kassako. Kommer aldrig glömma när jag övade på lågfartsbanan och han en gång kommer körandes i full fart emot mig och tvärbromsade mitt framför mig. Jag såg honom i ögonvrån så jag reagerade och satte ner foten. Hans kommentar var att han ser att jag behöver mer träning för jag ger ett osäkert intryck. Vad skönt det var att klara uppkörningen några veckor senare och få köra tillbaka mc till körskolan och tacka för lånet och tiden där.
Är det chain guard eller wax du kör med?
Ja så är det!
När jag körde upp kom det en man med en splitterny MT-10 SP. Det första min trafiklärare sa var ”han kommer kugga” vilket han också gjorde. 4 ggn lät de han göra lågfarten innan han fick ta på sig västen och övningsköra därifrån igen. Det var tydligen hans 4 eller 5 försök.
Nästan helt säker på att det är denna:Är det chain guard eller wax du kör med?
När sonen körde upp kom det en kille på en duke 890r med akrapipa utan db-killer. Han försökte för 3e gången och missade.
Cykeln som sådan är ju lättkörd, men jag troe inte den gått igenom besiktning som den stod.
Bra sätt att dra uppmärksamhet till sig.
Ja det ligger mycket träning och vana i det. Jag tyckte lågfarten var enklare med sporthoj än nakenhoj, mest för att jag nästan bara hade övat den med just sporthoj.Ja verkligen. Jag är förvånad att de ens lät han köra upp med den utan db killer. Vi hade Bmw F900R på körskolan och tyckte den var väldigt trevlig och lättmanövrerad. Men det hjälper inte om man inte övat lågfart, det är ju både skicklighet och taktik som krävs för att klara den.
Riktigt fin mc men jag kan inte undvika att se "statyn" med Armand Duplantis världsrekord och se barna mäta sig och känna in hur j-a högt det är. Har det något med Avesta att göra?Luftar Rallyn
Fint kort!På tur genom Tyskland
Jag såg bara hästen, märkte inte världsrekordet. Ingen aning om det har med Avesta att göra.Riktigt fin mc men jag kan inte undvika att se "statyn" med Armand Duplantis världsrekord och se barna mäta sig och känna in hur j-a högt det är. Har det något med Avesta att göra?