• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Första gången jag upplever MotoGP live.
Och att Aprilia tar hem segern på sprinten var ju fantastiskt!

IMG_0729.jpeg

Riktigt häftigt! Imorgon blir det race!
Nice! Catalunya är ju en favoritbana, hade velat åka dit. ”Tyvärr” fick det bli Misano när farsan fick det som 60-årspresent förra året. Men MotoGP live är något speciellt ändå!

Trajan börjar bli i behov av nytt batteri, så vem gör de bästa mc-batterierna?

Triumph har alltid krävt mycket kräm vid start, iallafall de jag har ägt och mina vänners. Nu för tiden kanske det är bättre. Men generellt så bör du underhållsladda så håller dom länge.
Jag har faktiskt haft bra erfarenheter av Biltemas batterier. Billiga och med garanti. Körde tom Biltemas i min BMW HP4-banhoj och det gick hur bra som helst. Då körde jag med gel, men sista jag har använt har varit litium tillsammans med CTEKs laddare.

Nice! Catalunya är ju en favoritbana, hade velat åka dit. ”Tyvärr” fick det bli Misano när farsan fick det som 60-årspresent förra året. Men MotoGP live är något speciellt ändå!
Riktigt grymt faktiskt.
Att sedan resultatet igår och idag blev som det blev gjorde ju det till en fantastisk helg.

Kul att få gå på banan efter race också:
IMG_0824.jpg

IMG_0834.jpg

Sjukt hur minnet ändå fungerar!
Fina kurviga vägar där bort mot Älvsbyn vill jag minnas, men många nya tjälskott på våren.
Här nere i GBG är man mer befriad från det, och ett helt annat vägunderhåll över lag. Men det är ju knappast en nyhet för en norrbottning.
Verkligen. De har lagt ny fin väg strax efter sjön som är kanon. Är inflyttad norrlänning sedan 5 år. Och håller med dig, saknar nog vägarna lite mer söderut…

Tillbaka
Topp