Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken bild!Blev väl 50 mil i helgen
Underbar september! Hoppas det håller i sig.
Hasse Björk gör aldrig en besviken!Blev väl 50 mil i helgen
Underbar september! Hoppas det håller i sig.
Ja, kul att han är så ofta på bulten och fotar. Fastnade oxå på bild i onsdags.Hasse Björk gör aldrig en besviken!
Jag har bara vart där ute två gånger och fotat i år. Har blivit allt mer sällan sedan jag flyttade till Väsby
Man blir alltid lite nojjig ifall det är han eller polisen som står och skjuterHasse Björk gör aldrig en besviken!
Jag har bara vart där ute två gånger och fotat i år. Har blivit allt mer sällan sedan jag flyttade till Väsby
Ser bra ut!Fick stå modell härom dagen
Ja grepp fanns det inget..Ser bra ut!
Men det behövs nog andra däck för gruskörning
En bit av en fin dagstripp jag kört är vägen Boliden-Finnfors - Röjnoret - Bastuträsk är nog den roligaste vägen vi har inom 50 mil, kurvig men hyfsat slät.Snyggt! Några krokiga vägar att rekommendera?
Snyggt!!En bit av en fin dagstripp jag kört är vägen Boliden-Finnfors - Röjnoret - Bastuträsk är nog den roligaste vägen vi har inom 50 mil, kurvig men hyfsat slät.
Hela trippen här nedanför, tar ett tag med div pauser och kontemplation men mycket fin sväng ut till Bjuröklubb.
Kul tur men kräver lite koll på vägarna.
Jävre - Hemmingsmark - Ålund (sväng höger) - Fällfors - vägen mot Kåge - (sväng höger mot) Stavaträsk - (sväng vänster mot) Österjörn - (sväng höger mot) Bolidenvägen (95:an)- (sväng vänster mot) Boliden - kör in i Boliden och kör rakt fram mot Finnforsfallet, kör över bron och sväng efter någon km höger mot Röjnoret- Bastuträsk - (sväng vänster mot)Åsträsk - (sväng vänster mot) Burträsk - ca 1.3 mil längs skelleftevägen, sedan höger mot Mjövattnet eller lite tidigare (i Lappvattnet) mot Vebomark och sedan till Lövånger. Strax norr om Lövånger finns vägen mot Bjuröklubb väl skyltad, på vägen tillbaka tar Du norra utfarten mot Önnusmark - höger mot Kåsböle - mot Burvik och sedan Bureå - E4 norrut några km och avfart mot Skellefteåhamn - mot Skellefteå - höger mot Solbacken och sedan hem.
Det är en rejäl dagstur så se till att starta tidigt.
Sista biten mellan Burträsk och Bjuröklubb skulle man kunna alternera då den var ganska trasig men med fina vyer.
Gör inga fancy grejer, tidigare så filmade jag mest för egen del när jag körde bana, nu när jag testar lite hojar/kameror osv.Värsta fotoporren i tråden!
@MrJL - Ser att du filmar, har du youtube man kan flukta på?
Coolt. Häftigt med 360*-kamera men blir lite sjösjuk av snurrandetGör inga fancy grejer, tidigare så filmade jag mest för egen del när jag körde bana, nu när jag testar lite hojar/kameror osv.
Testade för att se hur det funkar med 360°, är ju rätt tråkigt att kolla framåt när man kör på gata..Coolt. Häftigt med 360*-kamera men blir lite sjösjuk av snurrandet
Brukar ju vara utsläppsrelaterat, katalysatorer tex
KTM Duke 790. Någon som vet vad som skiljer mellan EU och resten av världen? Är det bara mappningen eller något annat mystiskt?
Haha, sjukt. Tack och lov inte. Däremot kommer näst intill alltid någon kille/gubbe fram och vill prata.
Bara för att få lite statistik, händer detta er också typ varannan vecka?
Bättre än att bli av med kortet ändå...Fifän. Körde uppenbarligen i 53 kmh på 40 väg på väg till jobbet imorse på min sketna scooter. 2400 spänn fattigare. Usel start på dagen.
Finns det sådana listor? Trodde det var situationsbaserat.Bättre än att bli av med kortet ändå...
Hur snabbt "kan" man köra på 40-väg utan att bli av med kortet?
Bättre än att bli av med kortet ändå...
Hur snabbt "kan" man köra på 40-väg utan att bli av med kortet?
30 över på 40kmh+ samt 20 över på 30kmh väl?Finns det sådana listor? Trodde det var situationsbaserat.