• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Återkommer, blev körning från 12-22 idag, en del bil visserligen....
Ganska död nu. Men lycklig också :D

IMG_0339.jpeg
Så galet jäkla bra 😍

Någon som kört upp i Ljusdal eller känner till något om det? Man börjar ute på Fönebasen men misstänker att själva körprovet utgår från annan plats.

Har börjat fixa den lite så den blir som jag vill ha den:

IMG_0454.jpeg

IMG_0452.jpeg

Sparar mycket till höst/vinter men börjat lite iallafall. Imorgon blir det sol så några repor blir det nog på eftermiddagen.
Måste fixa en pipa som låter mer till våren.
Hur tänker du kring katalysator och besiktning?

Har börjat fixa den lite så den blir som jag vill ha den:

IMG_0454.jpeg

IMG_0452.jpeg

Sparar mycket till höst/vinter men börjat lite iallafall. Imorgon blir det sol så några repor blir det nog på eftermiddagen.
Måste fixa en pipa som låter mer till våren.
Vad finns det att fixa på den? Backspeglar? 😂

Kul att se att det är så blandat med hojar. Inte varje dag man ser en HD bredvid en Aprilia. Brukar det vara så?
Skiljer sig säkert mellan olika områden, men i GBG är det 50% äventyrshojar. Stor andel Aprilia, KTM och Triumph. Väldigt lite HD i GBG.

Kommer inte ha den så länge eller kollar de inte sånt? 😅
Både och tror jag. Men skulle det vara något problem så är det bara några skruvar så är bara att sätta på originalpipan.

Kul! Kolfiber är nice! Trodde den redan hade massa kolfiber fast att det var lackat.

IMG_0031.jpeg
IMG_0032.jpeg
IMG_0034.jpeg

Matt kolfiber som jag har på min är jäkligt snyggt tycker jag.

IMG_0029.jpeg

Ser mattsvart ut på avstånd.

Jo det har jag också, men man kan alltid ha mer :)

@snoozarn @yonsson Kan inte gå in på detaljer då allt var ett missförstånd (inte från min sida).
Jag stod helt still vid rödljus, och för att göra en lång historia kort så gjorde polisen ett rejält misstag som jag fick lida för.
Men inga böter, eller fysiska skador på mig verkar det som just nu. Hojen verkar ha klarat sig också.
Kan inte gå in på mer nu men jag var 100% oskyldig iallafall.

Tillbaka
Topp