Så galet jäkla braÅterkommer, blev körning från 12-22 idag, en del bil visserligen....
Ganska död nu. Men lycklig också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så galet jäkla braÅterkommer, blev körning från 12-22 idag, en del bil visserligen....
Grattis, riktigt snygg! Skönt att köpa en hoj där allt redan är "fixat".Återkommer, blev körning från 12-22 idag, en del bil visserligen....
Hällingsjövägen.Testade filma lite. Blev kanske lite knasboll-vinkel.
Hur tänker du kring katalysator och besiktning?Har börjat fixa den lite så den blir som jag vill ha den:
Sparar mycket till höst/vinter men börjat lite iallafall. Imorgon blir det sol så några repor blir det nog på eftermiddagen.
Måste fixa en pipa som låter mer till våren.
Kul att se att det är så blandat med hojar. Inte varje dag man ser en HD bredvid en Aprilia. Brukar det vara så?Kortegekörning i Blekinge ikväll Avslutning i Kristianopel.
En bra bit över 200hojar
Vad finns det att fixa på den? Backspeglar?Har börjat fixa den lite så den blir som jag vill ha den:
Sparar mycket till höst/vinter men börjat lite iallafall. Imorgon blir det sol så några repor blir det nog på eftermiddagen.
Måste fixa en pipa som låter mer till våren.
Skiljer sig säkert mellan olika områden, men i GBG är det 50% äventyrshojar. Stor andel Aprilia, KTM och Triumph. Väldigt lite HD i GBG.Kul att se att det är så blandat med hojar. Inte varje dag man ser en HD bredvid en Aprilia. Brukar det vara så?
Inte allsHur tänker du kring katalysator och besiktning?
Kolfiber såklart!Vad finns det att fixa på den? Backspeglar?
Kommer inte ha den så länge eller kollar de inte sånt?Inte alls
Kul! Kolfiber är nice! Trodde den redan hade massa kolfiber fast att det var lackat.Kolfiber såklart!
Men också mycket annat. Beställt hem rätt mycket prylar som ska på/bytas.
Både och tror jag. Men skulle det vara något problem så är det bara några skruvar så är bara att sätta på originalpipan.Kommer inte ha den så länge eller kollar de inte sånt?
Kul! Kolfiber är nice! Trodde den redan hade massa kolfiber fast att det var lackat.
Matt kolfiber som jag har på min är jäkligt snyggt tycker jag.
Ser mattsvart ut på avstånd.
Oj, den viktökningen var inte så skoj. Undrar vad det är som medför den?
2024 ser det ut men kommer vara långsammare än 2022/2023.
2024:
45 hp, 39Nm
165kg
2023 401:
44hp, 37Nm
152kg
I princip allt är nytt så svårt att säga, gissar på: Ny tank i stål, ny större motor, större bakdämpare.Oj, den viktökningen var inte så skoj. Undrar vad det är som medför den?
Tråkigt ändå, den låga vikten är ju väldigt trevlig.I princip allt är nytt så svårt att säga, gissar på: Ny tank i stål, ny större motor, större bakdämpare.
Jajjemen. Även så när vi anordnar vårt egna MC-dagrally (som är imorrn )Kul att se att det är så blandat med hojar. Inte varje dag man ser en HD bredvid en Aprilia. Brukar det vara så?
Det blir roligast så. Samtidigt är det för ett gemensamt om än man är lite olika inom det. Föredömlig bredd i en annars så nischad värld.Jajjemen. Även så när vi anordnar vårt egna MC-dagrally (som är imorrn )
Allt från gammalt-nytt, glidare-sport, lätt-tungt och alla åldrar
Standard. Vad åkte du på förutom skylten?Inte ensam om det heller. Tyvärr….
Måste vara någon typ av rekord att bli stoppad av mcpolis så snart efter inköp.Alltså herregud vad jag älskar nya hojen
Inte ensam om det heller. Tyvärr….
Värmesköldar? Till vad? Kör du utan brallor?Blev två budget slipon idag. Men ändå ett av företagen som hade löst värmesköldarna vettigt
Black Widow
Sant! Grundproblemet är snarare att det sitter fula fästen för sköldar standard, dumt att kapa dom. Så detta får funkaVärmesköldar? Till vad? Kör du utan brallor?