• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Självmordkoppling är passande för dig! :D. Vad har du tänkt göra mer med den?
Hehe.
Tanken är att den ska se ut något såhär framåt maj. Dock annan sadel och sen en sissy.

Picture 18.png

Fasen så coolt @easy rider ! Kan inte säga att jag tycker utgångsläget är något att hänga i granen men jag misstänker att mycket har med papperna att göra? Lär säkert bli kalas i slutändan. Projekttråd nästa?

Tog det rätt lugnt med ett snitt på ca 50 mil om dagen, några dagar mer sightseeing o några dagar fler mil. Så tog 7 dagar ner o 7 dagar hem o där i mellan ngra veckor i Baskien.

Ställena jag stannade på är de som listas till vänster på kartan.

Totalt sett riktigt härlig resa med mycket att se och mycket att äta o dricka... :)
Coolt.
Jag tycker att 50 mil om dagen är mycket, själv försöker jag hålla det till max 30 mil om dagen vid längre resor.
Kör bara på småvägar och undviker motorvägar, så det tar hela dagen ändå, med pauser.
Som sagt imponerande sträcka tycker jag, själv så är jag inte riktigt redo för så lång än.

Nästa år är det tänkt att åka ner till Spa och titta på F1.

Coolt.
Jag tycker att 50 mil om dagen är mycket, själv försöker jag hålla det till max 30 mil om dagen vid längre resor.
Kör bara på småvägar och undviker motorvägar, så det tar hela dagen ändå, med pauser.
Som sagt imponerande sträcka tycker jag, själv så är jag inte riktigt redo för så lång än.

Nästa år är det tänkt att åka ner till Spa och titta på F1.

Koolt med F1 på Spa, jag körde F1 varvet i Monaco på morgonen nu när jag var där med hojen.

Jag undvek oxå motorväg så mycket som möjligt då man inte får se så mycket när man bara ligger o pressar. Så de 50 milen tog oftast 8-9 timmar, sen är ju min hoj väldigt bekväm oxå så att sitta på 3h utan paus var inga problem.

Koolt med F1 på Spa, jag körde F1 varvet i Monaco på morgonen nu när jag var där med hojen.

Jag undvek oxå motorväg så mycket som möjligt då man inte får se så mycket när man bara ligger o pressar. Så de 50 milen tog oftast 8-9 timmar, sen är ju min hoj väldigt bekväm oxå så att sitta på 3h utan paus var inga problem.
Du är min idol:)
När jag blir ännu större ska jag oxå klara av dem sträckorna.

Jag tror jag oxå har en bekväm hoj (Kawa z1000 SX), men det är den gamla röven som inte vill samarbeta, funderat på Kawas gelesadel, om det nu hjälper.

En av mina kunder (yrkeschaufför med guldvinge) har tankkvitton på 247 mil på ett dygn. Har fortfarande inte hört någon som ens ör i närheten.
Inget jag rekommenderar, och det må låta som en skröna, men hade ni träffat Hansson hade ni inte tvekst angående sanningshalten.

Du är min idol:)
När jag blir ännu större ska jag oxå klara av dem sträckorna.

Jag tror jag oxå har en bekväm hoj (Kawa z1000 SX), men det är den gamla röven som inte vill samarbeta, funderat på Kawas gelesadel, om det nu hjälper.

Hehe! Det enda jag kände av fram på eftermiddagen var gashandens axel som jag fick försöka gymnastisera vid rödljus o så, röven var helt ok. :)

Det längsta jag körde på en dag var 85 mil o det funkade det oxå, men då var man inte helt fräsh och koncentrerad den sista biten.

Fasen så coolt @easy rider ! Kan inte säga att jag tycker utgångsläget är något att hänga i granen men jag misstänker att mycket har med papperna att göra? Lär säkert bli kalas i slutändan. Projekttråd nästa?

Nää, den är faktiskt rätt ful nu. För mycket japsstuk. Papper är värt en del, även om det mekas och fipplas otroligt mycket med dessa. Men så länge det stämmer med det som är instansat på ramen är det coolio. Före 1973/74 är att föredra då du "slipper" blinkers, bromsljus och frambroms.
Projekttråd vore kanske något, lär bli en del timmar i garaget i vinter.

Tillbaka
Topp