• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Instagram crashade precis när det skulle ske lansering men verkar bara bli en video idag.

Blev en kort premiärtur i solen igår :)

IMG_0165.jpeg
Nice! Var det...... skönt? Ser kallt ut... Och dammigt... :)
Något nytt på gång nu när du kört den en säsong?

Nästan aldrig sett en mc släppas i prototyp först, udda
Känns som en klassisk kompromiss mellan produktutveckling och marknadsavdelningen.

Överhört i Husqvarna fikarum.

Marknad-Fredrik: Komigen nu Kalle, vi kan inte bygga kontent på bara massa merch och gamla lanseringar. Du måste ge mig något att lägga upp på insta!!

Produkt-Karl: Men vad fan Freddan, vad ska jag göra? Motorcykeln är ju inte färdigutvecklad än! Jag kan ju inte bara slänga på massa klistermärken och is-däck på vår prototyp och sen visa upp den för världen bara för att du behöver kontent!…

Marknad-Fredrik: Inte?…

Känns som en klassisk kompromiss mellan produktutveckling och marknadsavdelningen.

Överhört i Husqvarna fikarum.

Marknad-Fredrik: Komigen nu Kalle, vi kan inte bygga kontent på bara massa merch och gamla lanseringar. Du måste ge mig något att lägga upp på insta!!

Produkt-Karl: Men vad fan Freddan, vad ska jag göra? Motorcykeln är ju inte färdigutvecklad än! Jag kan ju inte bara slänga på massa klistermärken och is-däck på vår prototyp och sen visa upp den för världen bara för att du behöver kontent!…

Marknad-Fredrik: Inte?…
Felet i det hele är ju att de teasat alldeles för länge. De skulle visat allt efter nedräkningen, eller hela filmen när de lanserade sneak peak-filmen. Nu blev det bara en prototyp som vi redan sätt för ett halvår sedan.

Nice! Var det...... skönt? Ser kallt ut... Och dammigt... :)
Något nytt på gång nu när du kört den en säsong?
Inte farligt alls, 8-9C så tog på långkalsonger under jeansen bara. Körde ju inte så långt heller :)
Gashandtaget har börjat få sprickor så är inne på att kanske byta handtagen. Men i övrigt håller jag mig i år. Får se om den blir kvar nästa år eller om det blir något byte. En RSV4 hade ju inte varit fel.. Eller en V4 nu när man börjar bli äldre. :)

Inte farligt alls, 8-9C så tog på långkalsonger under jeansen bara. Körde ju inte så långt heller :)
Gashandtaget har börjat få sprickor så är inne på att kanske byta handtagen. Men i övrigt håller jag mig i år. Får se om den blir kvar nästa år eller om det blir något byte. En RSV4 hade ju inte varit fel.. Eller en V4 nu när man börjar bli äldre. :)

Jag tror jag behöver minst 15 grader och strålande sol för premiären. Men vi får se... Kanske slutar med en fika-repa i april :)
Jag köpte och installerade dessa precis:

Riktigt mjuka och sköna. Ska testa dom och sen eventuellt byta till värmehandtag.

Jag tror jag behöver minst 15 grader och strålande sol för premiären. Men vi får se... Kanske slutar med en fika-repa i april :)
Jag köpte och installerade dessa precis:

Riktigt mjuka och sköna. Ska testa dom och sen eventuellt byta till värmehandtag.
En kortare tur kan man ju ta om solen är framme och vinden är lugn :)
Var köpte du och hur svårt är det att installera?

En kortare tur kan man ju ta om solen är framme och vinden är lugn :)
Var köpte du och hur svårt är det att installera?
Jag har bara perforerade kläder så jag undviker det...
Jag la upp länk om du klickar på bilden.
Tog max 30 min, använd tryckluft för att ta av dom gamla, skär till dom nya om det behövs och sedan tryckluft för att få på dom.
En av de lättare sakerna man kan göra.

Jag har bara perforerade kläder så jag undviker det...
Jag la upp länk om du klickar på bilden.
Tog max 30 min, använd tryckluft för att ta av dom gamla, skär till dom nya om det behövs och sedan tryckluft för att få på dom.
En av de lättare sakerna man kan göra.
Ingår den där inre rullen i monteringen eller är det bara själva gummit man flyttar?

Testade konceptet idag med elsparkcykel och problemet ligger i att varje litet väggupp ger en rätt så dramatiskt smärta i fingret. Detta då själva frakturen ligger på undersidan av fingret.
IMG_8119.png

Men jag är lösningsfokuserad så tänker att det går att köra med en hand till 95% av tiden 😂😂
Bilden som får en fuck off-gest att bli närmast vacker.

Någon som handlat från louise.se? Priserna är så oslagbara att man tänker är det för bra för att vara sant så är det nog så. Hjälmarna ligger upp till 2000 kr under priserna i Sverige så är det bra pris eller en hund begraven?

Någon som handlat från louise.se? Priserna är så oslagbara att man tänker är det för bra för att vara sant så är det nog så. Hjälmarna ligger upp till 2000 kr under priserna i Sverige så är det bra pris eller en hund begraven?

Inte handlat på nätet, men varit i butik i Tyskland. Väldigt hjälpsam och trevlig personal där iaf.
MC-parkeringar på utsidan och låsbara hjälmskåp i entrén :)

Jag har beställt regnställ, servicedelar och lite annat därifrån. Allt gick utmärkt.

Jag har beställt regnställ, servicedelar och lite annat därifrån. Allt gick utmärkt.
Då blir det nog ett köp! Återkommer med mitt betyg. Sugen på en ntegralhjälm från Hedon också. En sportig retro och en tyst går åt. Stör mig bara på att namnet påminner om heroin. Dessutom blir jag inte klok på min storlek. Ska ha medium i de flesta hjälmar men large när det kommer till Hedon. Skarven går vid 56-57 för medium och 58 för large. Jag har 57,5 cm. Känns som det blir fel vilken jag än väljer.

Bilagor

• IMG_1532.png
    IMG_1532.png
    223 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp