Jag tycker båda är riktigt coola. Är väl lite prisskillnad i inköp och ägande gissar jag.Busan är ju en kultig hoj, men att välja mellan Busan och Duccen kan ju inte vara svårt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker båda är riktigt coola. Är väl lite prisskillnad i inköp och ägande gissar jag.Busan är ju en kultig hoj, men att välja mellan Busan och Duccen kan ju inte vara svårt.
Inköpskostnaden skulle jag tro är snarlik idag om man tittar nypris. Däremot verkar ingen vilja köpa Hayabusa ny Det står nya 2022or hos handlare än. Försäkringskostnaden är 2-3 gånger dyrare med för japanen. Andra kostnader blir svårt, Suzukin har lång garanti. Ducatin är väll inte så italiensk längre så inte samma ”oro” längre.Jag tycker båda är riktigt coola. Är väl lite prisskillnad i inköp och ägande gissar jag.
Tycker mindre cyl kunde vara lite kul. Är sugen på en 400a av något slag evKTM spottar ur sig nya modeller. Kommer en 390 ADV också.
Min 401 är tydligen poppis. Verkar som att handlaren har en potentiell köpare på den efter bara en vecka. Jäkla rolig (och billig) hoj i och för sig, så kanske inte så konstigt när de flesta hojarna kostar det dubbla att köpa och äga.Tycker mindre cyl kunde vara lite kul. Är sugen på en 400a av något slag ev
KTM's nya utseende är hiskeligt fult. 1290 SAS är ju riktigt snygg. Men övriga? bleh.KTM spottar ur sig nya modeller. Kommer en 390 ADV också.
Helvette vad offensivt! Jag sträcker mig till att googla
Idag har jag för övrigt mailat runt till lite olika tillverkare av avgassystem för att höra när de lanserar system till min 801. Så kul kan man ha en lördag.
När Google inte ger svar får man ju gå vidare . Kan ju inte köra original. Har sedan länge haft kontakt med Dominator och vi har konstaterat att Duke 790-system inte passar 801 pga annan punkt för infästning.Helvette vad offensivt! Jag sträcker mig till att googla
Jag gillar 990. Har vanliga mig vid Predator-fronten. Jäkla cool att de inte har bakljus för att det sköts via blinkers.KTM's nya utseende är hiskeligt fult. 1290 SAS är ju riktigt snygg. Men övriga? bleh.
Sådärja, fixade det.
Idag har jag för övrigt mailat runt till lite olika tillverkare av avgassystem för att höra när de lanserar system till min 801. Så kul kan man ha en lördag.
Kolla in Racefit, handgjort och i lättaste titan eller kolfiber. Och underbart ljud!När Google inte ger svar får man ju gå vidare . Kan ju inte köra original. Har sedan länge haft kontakt med Dominator och vi har konstaterat att Duke 790-system inte passar 801 pga annan punkt för infästning.
Du har övertygat mig, får bli elektriskJag tror inte att du ska överanalysera det.
De som inte har vajer är ju väldigt avancerade med tusentals mätningar per sekund och det är kopplat till gps, hastighet osv.
Jag har inte hört någon som har haft strul med dom att de inte har löst ut, eller har löst ut vid fel tillfälle.
Men det finns säkert om man letar.
De manuella med vajer är jobbiga för att de har extra vajer som behövs för att du ska kunna röra dig på hojen utan att den löser ut.
Oftast sitter den bak vid kutsen (kanske finns nyare nu som jag har missat). Så ska du stanna vid kiosken och ska köpa en glass, svettig, stressad och vill verkligen äta glassen och glömmer vajern.... Då blåser den upp sig framför alla damerna som sitter och kollar på dig för att din hoj är så snygg och låter så bra
Det kan ju också hända att man gör en lowsider i en kurva och håller sig kvar i styret och tex sitter fast med benet under hojen. Då löser den inte ut.
Sensorerna i tex Dainese, Alpinestars, in&motion gör inte det för de vet att du står still.
Detta är mitt airbag-ställ med In&motion-airbag inuti. Var väldigt skönt faktiskt, kände inte ens av den...Du har övertygat mig, får bli elektrisk
Underbart ju!När jag väl kom hem och det var varmt runt 18:30 så kunde jag inte motstå längre...
Blev en första tur för året. Jäklar vad man har saknat detta...
Detta är mitt airbag-ställ med In&motion-airbag inuti. Var väldigt skönt faktiskt, kände inte ens av den...
Klöv en fågel med backspegeln för många år sedan. Fick allt det göttiga på mig!Slip-on, kul
Krascha en fiskmås det första jag gör och paja hjälmen och få blåtira i ansiktet, inte kul.
Slip-on, kul
Krascha en fiskmås det första jag gör och paja hjälmen och få blåtira i ansiktet, inte kul.
Fy fan!Klöv en fågel med backspegeln för många år sedan. Fick allt det göttiga på mig!
Riktiga goggles tål en smäll lika bra som ett visir dock.Fy fan!
Detta är anledningen till varför jag vill fortsatt ha hjälm med visir istället för en snygg retro Bell hjälm
Kul!! Hemskt gärna fler bilder när du får tid.I går hämtade jag min "nya" Scrambler 1200 XC. Det blev en 30 minuters tur med lunchrast . I sommar ska jag försöka ta mig till västkusten utan att passera motorväg. Så nu gäller det att öva trots att den var mer lättkörd än jag trodde. Alltid en osäkerhetsfaktor att köpa mc på enbart design utan att provköra en endaste meter, men det blev en bra mc för mina behov. Väldigt nöjd so far.
Är ju bara att köra! Spec räcker gott när man köper klocka så varför skulle det inte räcka när man köper mc? Jag provar i princip aldrig klocka eller mc innan jag köper.Kul!! Hemskt gärna fler bilder när du får tid.
Merparten av mina köp går till på samma sätt att man fastnar för designen utan testat modellen. Må vara att det gäller bil, mc, vespa eller cykel
Jag köpte en Scrambler otestad för den var cool. Fanns inga leenden innanför hjälmen där inte.Är ju bara att köra! Spec räcker gott när man köper klocka så varför skulle det inte räcka när man köper mc? Jag provar i princip aldrig klocka eller mc innan jag köper.
Vilken tur att det gick bra!Slip-on, kul