Duccen är sexig!Nu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.
Bild från förra året
Måste tyvärr sälja en av dem. Så den svåra frågan nu är vilken….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Duccen är sexig!Nu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.
Bild från förra året
Duccen med sukka-motorn.Nu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.
Bild från förra året
Har du fått ett leveransdatum?
Nu vill jag ha min nya hoj! Finns massa kul tillbehör att köpa också. Slipon finns dock ej än.
Första eller andra veckan i juni. De gör tydligen som schweiziska klocktillverkare och kollar efterfrågan innan de tillverkar.Har du fått ett leveransdatum?
Duccen tycker jag är schysst! Jag kan köpa den billigtNu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.
Bild från förra året
Öppen för bud!Duccen tycker jag är schysst! Jag kan köpa den billigt
Busa är min drömhoj, men hittar ingenstans att försäkra den för vettiga pengar Hade det varit annan färg hade jag säkert kunna göra dig fri från denNu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.
Bild från förra året
Ja försäkringen är dyr, typ 3 gånger dyrare än Ducatin Men den är inte "sporthoj"-dyr ändåBusa är min drömhoj, men hittar ingenstans att försäkra den för vettiga pengar Hade det varit annan färg hade jag säkert kunna göra dig fri från den
Den där har fått mig att börja snegla mot MC-kort igen. Riktigt fin!
Nu vill jag ha min nya hoj! Finns massa kul tillbehör att köpa också. Slipon finns dock ej än.
Båda å köp en HD igenNu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.
Bild från förra året
Coolt. Ny inkörningsperiod nu då?Nya kamaxlar, kamplatta och luftburk. Klibban ger minst 10hk extra.
aldrig hört talas om någon som kört in kamaxlar på harley. Hursomhelst så kör jag så mesigt nuförtiden så det räknas nog som inkörning. Blir mappning om ett par månader, den får för klent med soppa nu.Coolt. Ny inkörningsperiod nu då?
Var bor du?Har bestämt mig för att börja köra på grus och redan köpt utrustningen för det. Nu letar jag bara hoj.. Bara jag eller är det otroligt få hojar som kommer ut på blocket och liknande sidor? Kanske inte kommit igång för säsongen än..
VäxjöVar bor du?
Jag vill ha Hajjabusken!Nu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.
Bild från förra året
Mitt resonemang har varit att man sprider ut eventuell smäll något mer med skydden vilket iaf gör situationen något bättre. Nu säger han tex att ryggskydd funkar vilket också var tydligt när jag skrotade på bana och landade rakt på ryggen, man kunde se på mitt blåmärke hur kraften var utspriden. Men det hade inte skyddat mot att tex bryta ryggen om man hade glidit in i något oturligt.Vad tycker KS panelen om åsikterna i nedan video. Är skydden i typ byxor å jacka bara skräp?
Ska kolla hela videon senare men jag har ramlat hårt ett antal gånger på Mtb och D30-skydd gör stor nytta.Vad tycker KS panelen om åsikterna i nedan video. Är skydden i typ byxor å jacka bara skräp?
Har en, men aldrig haft nytta av den.. peppar peppar, så ingen riktig input på vad som funkar bästNågon som kör med Airbag väst?
Är inne på en Helite men pendlar lite mellan elektronisk eller manuell..
Skönt att höra!Har en, men aldrig haft nytta av den.. peppar peppar, så ingen riktig input på vad som funkar bäst
Alpinestar, ligger runt 8’-ish, fått bra reviewsSkönt att höra!
Vilken har du?
Vad blir det istället?En in en ut, inte lyckats tillämpa på klockor men på MC gäller det. Blev en kort bekantskap detta