Vild gissning av märke: HondaDet här måste vara typ -90. Kompisens Kawa 900 gick som ett troll!
Guldstjärna och stor respekt till den som kommer på vad det är för hoj som skymtas till höger.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vild gissning av märke: HondaDet här måste vara typ -90. Kompisens Kawa 900 gick som ett troll!
Guldstjärna och stor respekt till den som kommer på vad det är för hoj som skymtas till höger.
![]()
NopeVild gissning av märke: Honda
Öhlinare både fram och bak alltså? Är väl inget som kommer i produktion antar jag? Men jisses vad frän den var!WOW, vill ha!
![]()
Öhlinare både fram och bak alltså? Är väl inget som kommer i produktion antar jag? Men jisses vad frän den var!
Finns den redan ute och i så fall, hur mycket kostar den?Jo det ska det göra på Thruxton R modellen.
Jävligt Nice, vill oxå ha, vore ett bra komplement till Stormen.
Lanserades igår, är väl tänkt för sässongen 2016. Pris har inte Triumph angivit vad jag vet men div. forum på internet sätter den till 10-12' USD har jag för mig.Finns den redan ute och i så fall, hur mycket kostar den?
Snygg, men jag gillar (otippat) Ducati sport 1000s bättre.WOW, vill ha!
![]()
Finns även utan, men jag diggar kåpanDiggar absolut inte framkåpan...
Var tvungen att utmana farsan. Han gissar på en BMW R90S att dömma av sadeln, men tanken ser inte ut som det tycker han. Var är det för hoj?Det här måste vara typ -90. Kompisens Kawa 900 gick som ett troll!
![]()
Första gången jag testade att köra riktigt jäkla fort var på en kompis dylika. Tidigare använd till dragracing och bänkad till alldeles för mycket. Ungefär där sattes en livslång kärlek till hojåkning även om jag numera sällan kör hoj på det sättet. Odödligheten försvann nånstans i 25-årsåldern men minnet av första jag drog på på riktigt med en 1100 består.Kortet är taget 94-95 någon gång. Hojen är en GSX1100R -91:a med 92:ans kåpor.
Jag köpte till ett Yoshimura helsystem, tändförställare, målade fälgarna gula, körde åt h-vete för fort och blev av med kortet ett halvår.
Kul så länge det varade dock!
![]()
Det är en ganska udda Yamaha SRX600 landsvägsstånka. Nästan omöljigt att gissa sig tillVar tvungen att utmana farsan. Han gissar på en BMW R90S att dömma av sadeln, men tanken ser inte ut som det tycker han. Var är det för hoj?![]()
Alright! Coolt.Det är en ganska udda Yamaha SRX600 landsvägsstånka. Nästan omöljigt att gissa sig till![]()
Satt och surfade runt lite för att kolla in den nya Africa Twin (hade den tidigare varianten för länge sedan). Stötte då på denna. Det är inte så ofta man ser hojar som verkligen förvånar en. Men denna gör ju onekligen det.
Honda Bulldog heter den. I artikeln kommenterade man utseendet så här: "Like a bulldog, it’s ugly, but has a certain charm".
![]()
![]()
Japp, ovanlig och mycket underhållande. Äger en som ligger i delar just nu, uppdatering av motor på gång.Det är en ganska udda Yamaha SRX600 landsvägsstånka. Nästan omöljigt att gissa sig till![]()
Min kompis trimmade sin. Borrning, ny kam/kammar och förgasare. Fick den aldrig att gå bra dockJapp, ovanlig och mycket underhållande. Äger en som ligger i delar just nu, uppdatering av motor på gång.
Den var verkligen ful. Men man ville ändå titta en gång till. Spännande!Satt och surfade runt lite för att kolla in den nya Africa Twin (hade den tidigare varianten för länge sedan). Stötte då på denna. Det är inte så ofta man ser hojar som verkligen förvånar en. Men denna gör ju onekligen det.
Honda Bulldog heter den. I artikeln kommenterade man utseendet så här: "Like a bulldog, it’s ugly, but has a certain charm".
![]()
![]()
Kan vara kinkiga, kam, portning, borr och komp samt förgasare ligger och väntar på montering. Har lyckats bra med en 660cc , 5 ventilare förut så jag har goda förhoppningar på denna.Min kompis trimmade sin. Borrning, ny kam/kammar och förgasare. Fick den aldrig att gå bra dock![]()
Vill absolut se bilder när den är klar!Kan vara kinkiga, kam, portning, borr och komp samt förgasare ligger och väntar på montering. Har lyckats bra med en 660cc , 5 ventilare förut så jag har goda förhoppningar på denna.
Hoppas det går bra! Bilder sen vore som tidigare nämnts trevligtKan vara kinkiga, kam, portning, borr och komp samt förgasare ligger och väntar på montering. Har lyckats bra med en 660cc , 5 ventilare förut så jag har goda förhoppningar på denna.
Öhlinare både fram och bak alltså? Är väl inget som kommer i produktion antar jag? Men jisses vad frän den var!
Hahaha ja jävlar, fan vad han kör.