Fint att se att du fortfarande rullar!
-2*c imorse, kändes lite gränsfall vad gäller underlaget men gick fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint att se att du fortfarande rullar!
-2*c imorse, kändes lite gränsfall vad gäller underlaget men gick fint.
Jag valde på 40min spårvagn eller 15min mc. Såg en motard i stan, annars var det tomt på motorcyklar.Fint att se att du fortfarande rullar!
Skidstället på?
-2*c imorse, kändes lite gränsfall vad gäller underlaget men gick fint.
Kul! Jag är asnöjd. Jag måste nog däremot synka hjälmen till skärmen för när jag svara på skärmen istället för hjälmen så går ljudet ver till skärmen.
Nu är den installerad, verkar ju funka riktigt bra när man ”torrkör” lite..
Bytte hjälm nu i höstas och har inte skaffat nåt intercom än, så ska skaffa nåt nu i vinter, men hade en T-max innan och vet att det var lite meckigt att få det bra/rätt när det kopplade upp..Kul! Jag är asnöjd. Jag måste nog däremot synka hjälmen till skärmen för när jag svara på skärmen istället för hjälmen så går ljudet ver till skärmen.
Om du kollar CarPlay-inställningarna i telefonen så kan du ändra vilka appar som syns och i vilken ordning.
Måste vara fantastiskt rolig maskin! Tråkigt att den inte kommer med SM fälgar bara.Gatlegal varg, kan nog vara en kul leksak. Fast batteriet räcker nog inte så många minuter om man gasar på asfalt.
Säkert askul som lekhoj men efter att ha läst de EXTREMT negativa kommentarerna på sporthoj så är jag väldigt skeptisk.Gatlegal varg, kan nog vara en kul leksak. Fast batteriet räcker nog inte så många minuter om man gasar på asfalt.
Bara en tidsfråga. Följer en kille på insta som har 18” fram och gatdäck.Måste vara fantastiskt rolig maskin! Tråkigt att den inte kommer med SM fälgar bara.
Vad har dom skrivit som är dåligt om den ?Säkert askul som lekhoj men efter att ha läst de EXTREMT negativa kommentarerna på sporthoj så är jag väldigt skeptisk.
Bara en tidsfråga. Följer en kille på insta som har 18” fram och gatdäck.
Vad har dom skrivit som är dåligt om den ?
Mycket gnällgubbar där.Post in thread 'Stark Varg'
https://www.sporthoj.com/forum/threads/stark-varg.292536/post-6714026
Låter logiskt. Läste lite mer nu. Han Eddie ovan verkar ha bytt batteri under vissa lopp han kört.Mycket gnällgubbar där.
Men, som du skrev, Stark överdrev ju räckvidden brutalt när dom sålde in MX hojen, så kritiken var ju rätt när det gäller det.
Tror också det är anledningen att det inte kommer en motardversion. På asfalt skulle man köra slut batteriet på 40-50 minuter med 60/80 hk. I skogen utnyttjar man kanske bara 20hk, så då räcker batteriet ett par timmar.
Hoppas CEC kör provkörning till våren nu när de kan gatreggas, hade varit kul att testa.80hp är väl mest en gimmick på mx modellen. Verkar ju svårkontrollerad i det läget.
Tysta crossar vill man väl köra i skogen. På gata ska det låta iaf liteHoppas CEC kör provkörning till våren nu när de kan gatreggas, hade varit kul att testa.
Vad är status nu ekonomiskt?KTM fortsätter pumpa ut modeller
Ingen aning om hur detta kommer landa. Ja, de pumpar ut massa nya modeller.Vad är status nu ekonomiskt?
Släpper dom nya modeller nu när dom omvandlar bolaget?
Tänkte mer om dom verkligen lanseras till marknaden om pengarna inte finns...Ingen aning om hur detta kommer landa. Ja, de pumpar ut massa nya modeller.
1390 Super Adventure S
1390 Super Adventure R
1390 Super Duke
990 Duke R
390 Adventure R
990 RC R
SOP för hojarna borde redan ha varit och majoriteten av materialet redan ha anlänt till fabriken. Så det är frågan hur abrupt de drog i handbromsen för hela kalaset. Det kan ju vara så att man bestämt sig för att producera de hojarna man har köpt in material för.Tänkte mer om dom verkligen lanseras till marknaden om pengarna inte finns...
KTM fortsätter pumpa ut modeller
Körde 2018 års modell av den med bara 160 hästar. Det räckte precis överallt och det största problemet med de stora ADV-hojarna är alltid vikten snarare än något annat. Men det är ju skoj med effekt!Jag har åkt massor med grus - men typ aldrig ADV.
Hur ofta behöver man 173 hästar?
Körde 2018 års modell av den med bara 160 hästar. Det räckte precis överallt och det största problemet med de stora ADV-hojarna är alltid vikten snarare än något annat. Men det är ju skoj med effekt!
Körde den på all möjlig småskit till stigar, det funkar men det är ju inte roligast på det underlaget. Fördelarna är ju att den fungerar även på större vägar osv.Just med tanke på vikten skulle jag inte vilja ta den där någonstans utanför en rätt välartad grusväg och även där så tycker jag att det spinner hela tiden om man vill, även med rena crossdäck, även med typ 60 hästar på bakhjulet.
Gamla KTM Superenduro känns ju typ som sista vettiga, riktiga offroadmodellen, den där skogs-Goldwingen verkar bara knasig.
Håller med. Har 80hk i min grushoj och på de grusvägar jag åker nyttjar jag inte dessa hk.Jag har åkt massor med grus - men typ aldrig ADV.
Hur ofta behöver man 173 hästar?
Jäklar vilken best till äventyrshoj.
KTM fortsätter pumpa ut modeller