Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snabb googling säger ja. Borde vara enkel på lågfart osv.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Det tror jag nog. Både jag och sambon har kört upp på mt07, som tusentals andra. Tror ténerén funkar lika bra trots lite andra konstruktionsskillnader.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Den är väldigt hög = hög tyngdpunkt. Inte helt smidig för en nybörjare. Inte optimalt skulle jag säga. Men vill man så kan man.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Den är väldigt hög = hög tyngdpunkt. Inte helt smidig för en nybörjare. Inte optimalt skulle jag säga. Men vill man så kan man.
Får man stå? Då blir den ju oslagbar när det går att balansera nästan stillastående som trialHåller med. Topptung så kan bli lurig i lågfartsdelen. Annars bra.
Det är en lättkörd hoj, funkar till det mesta, lågfartdelen är sjukt lätt med den.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Haha antar det. Smart.Får man stå? Då blir den ju oslagbar när det går att balansera nästan stillastående som trial