Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snabb googling säger ja. Borde vara enkel på lågfart osv.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Det tror jag nog. Både jag och sambon har kört upp på mt07, som tusentals andra. Tror ténerén funkar lika bra trots lite andra konstruktionsskillnader.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Den är väldigt hög = hög tyngdpunkt. Inte helt smidig för en nybörjare. Inte optimalt skulle jag säga. Men vill man så kan man.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Den är väldigt hög = hög tyngdpunkt. Inte helt smidig för en nybörjare. Inte optimalt skulle jag säga. Men vill man så kan man.
Får man stå? Då blir den ju oslagbar när det går att balansera nästan stillastående som trialHåller med. Topptung så kan bli lurig i lågfartsdelen. Annars bra.
Det är en lättkörd hoj, funkar till det mesta, lågfartdelen är sjukt lätt med den.Visst borde en Ténére 700 fungera rätt bra att köra upp för tung mc med?
Haha antar det. Smart.Får man stå? Då blir den ju oslagbar när det går att balansera nästan stillastående som trial
Ring och fråga dom. Eftersom dom uppenbarligen vet kostnadenBlocket Ducati Panigale V2 Nyhet Förmånlig försäkring
Enligt Lingvalls motor ska det tydligen vara ”mycket förmånlig försäkring”.
Blir intressant att se vad det innebär i praktiken
Lite sugen på en grusmoppe till nästa år. Aprilia borde ha fixat barnsjukdomarna på Tuareg nu tänker jag. Kommer några nya snygga färger 2025 också. Köpläge?
Inget allvarligt vad jag vet. Några har väl läckt lite olja tex.Ruggigt nöjd med min. Vilka barnsjukdomar har dom haft?
Italiensk featureInget allvarligt vad jag vet. Några har väl läckt lite olja tex.
Var faktiskt riktigt bra försäkringspremie, inte mycket mer än vad jag betalar för RS660 idagRing och fråga dom. Eftersom dom uppenbarligen vet kostnaden
Eller så jämför dom med förra Panigalen.
Toppen, är ju inte så mycket hästar så det låter ju rimligt.Var faktiskt riktigt bra försäkringspremie, inte mycket mer än vad jag betalar för RS660 idag
Visserligen bara 20hk mer men även 40% mer vrid.Toppen, är ju inte så mycket hästar så det låter ju rimligt.
Gôtt! Vilket bolag kollade du?
Nu är beställning lagd på en V2 med leverans i mars
Förra V2 gick bara att trafikförsäkra, denna var betydligt bättre.
Ser fram emot en varm och fin vår!
Var inne hos CEC som skulle återkomma med pris för inbyte med Aprilian men de återkom inte.Gôtt! Vilket bolag kollade du?
Hur mycket gick den förmånliga försäkringen på?Var inne hos CEC som skulle återkomma med pris för inbyte med Aprilian men de återkom inte.
Fick väldigt bra och snabb hjälp av Lingvalls motor så blev där istället.
Någon som har erfarenhet av Lingvalls?
8045kr för att stå på gatan. Bara 1300kr mer än min RS660.Hur mycket gick den förmånliga försäkringen på?
Löjligt bra pris!8045kr för att stå på gatan. Bara 1300kr mer än min RS660.
Nu är beställning lagd på en V2 med leverans i mars
Förra V2 gick bara att trafikförsäkra, denna var betydligt bättre.
Ser fram emot en varm och fin vår!
Eller hur! Det var genom Svedeas märkesförsäkring.Löjligt bra pris!
Vilket försäkringsbolag blev det?
Tack! Nä det ändå okej, kommer ju inte köra något direkt före dess ändå.Grattis! Inte så lång väntan heller då. Ska bli kul att se foton sen.
Så... Hur lång är listan på måste-ha-delar?