• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Okej, alla HD-killar. Min chef ska sälja sin båge. Ska jag slå till? För- och nackdelar med denna modell? Pris? Ganska ny. Få mil.

IMG_20140527_203531.jpg

Det blir väl kul att man kan glädja andra? Jag är tjock. Så är det bara just nu. Kan inte sluta leva för den saken skull. Jag bryr mig inte så mycket.
RoadKingorFatBoyOhDuhitsaFatBoyonaR.jpg
Hahaha
Jo absolut, mitt nick betyder ju tjockis av en anledning ;)
Jag menar inte bara utseendemässigt utan du kommer tycka att den känns liten, vilket den iofs är men det blir så mkt mer påtagligt när man är stor/tjock/bred. Annars är det absolut en schysst hoj, väldigt tacksam stadshoj.

Hahaha
Jo absolut, mitt nick betyder ju tjockis av en anledning ;)
Jag menar inte bara utseendemässigt utan du kommer tycka att den känns liten, vilket den iofs är men det blir så mkt mer påtagligt när man är stor/tjock/bred. Annars är det absolut en schysst hoj, väldigt tacksam stadshoj.
Bättre än Vespan?

Jag funderar lite på om dominatorn ska få en lillebror. Är det någon av er som har kört en yamaha bt1100 bulldog?
känns som man får mycket hoj för pengarna och en rimlig försäkring för någon under 30.

Jag funderar lite på om dominatorn ska få en lillebror. Är det någon av er som har kört en yamaha bt1100 bulldog?
känns som man får mycket hoj för pengarna och en rimlig försäkring för någon under 30.
Bulldogen kändes gammal redan senast jag provade en för kanske åtta år sedan. Klunsig och eländig. Har ingen koll på begpriserna, men kan inte en snikmonster gå in i budget där, typ en gammal 620 dark eller så?

Jahopp, yamahan är såld. Då är frågan; Köpa iron och köra en säsong och sen byta cyl./topp till större eller köpa en 48 direkt... Svårt hmmm

Senast ändrad:
någon som kan tipsa om en bra nybörjarhoj som man kan använda under tiden i körskolan? för max 30k

Någon instegsmodell från Kawasaki eller Honda tror jag skulle fungera bra. Nya ligger väl instegsmodellerna på ≈65-70.000 så om du backar några år i segmentet så kan du säkert hitta en för 30.000 kr. Jag kör själv en er6-n från Kawasaki och är mycket nöjd.

Bulldogen kändes gammal redan senast jag provade en för kanske åtta år sedan. Klunsig och eländig. Har ingen koll på begpriserna, men kan inte en snikmonster gå in i budget där, typ en gammal 620 dark eller så?
Brukar vara försäkringskostnaden som sticker iväg men den var förvånansvärt rimlig. tack för tipset

Tillbaka
Topp