• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Första riktiga steget mot hoj - precis köpt handskar. Man blir ju så jäkla taggad! :)
image.jpeg
 
FB_IMG_1466518416478.jpg
Tyvärr blev en bekants cumstomhoj stulen i natt på Stora Essingen i Stockholm. Om ni ser eller hör något, skicka gärna ett PM till mig.

Stort tack på förhand
 
Det blev en Fxd -02 . Fick den till ett såpass bra pris så det var inget snack :) hade kollat på 2 fxdx innan den här å egentligen var det bara 1 av dom som jag var sugen på men när det skiljde 25' i pris så var det en no brainer. Nu har man lite pengar över till å bygga om den som man vill ha den :)
Jag ser inte bilden? ;)
 
Det blev en Fxd -02 . Fick den till ett såpass bra pris så det var inget snack :) hade kollat på 2 fxdx innan den här å egentligen var det bara 1 av dom som jag var sugen på men när det skiljde 25' i pris så var det en no brainer. Nu har man lite pengar över till å bygga om den som man vill ha den :)

Stort grattis! Bild?
 
Det blev en Fxd -02 . Fick den till ett såpass bra pris så det var inget snack :) hade kollat på 2 fxdx innan den här å egentligen var det bara 1 av dom som jag var sugen på men när det skiljde 25' i pris så var det en no brainer. Nu har man lite pengar över till å bygga om den som man vill ha den :)
Hur ser en sån ut? Bild... :pompus:
 
Kört endel smart tune i helgen med min Super Tuner, förstår inte hur det kan hå så åt helvette som det gjorde. Nu misständer den o har sig på 2000-2500varv. Försökt nolla mappen men inte ens det hjälper nu. Suck....
 
PANG. Grejade uppkörningen från A2 till A idag. Första jag gjorde var att åka och lämna in hojen på ventiljustering, helservice, byte av drev och såklart, strypningen ska bort! Hämtar den imorgon, busåker lite och besiktigar den på onsdag. SÅ KUL.

IMG_1813.jpg
 
Sådär då har man fixat kortet idag . Vilken jävla känsla att få köra ensam när man precis klarat de ! Nu är det bara en liten vårservice på hojen sen blir det många mils glidande på hdn

Känslan första gången är priceless, åtminstone om man tog körkortet i vuxen ålder som jag gjorde :)
Men Jag kommer ihåg att jag hela tiden tänkte och skrek i hjälmen några gånger -" HUR FAN KAN DET VARA LAGLIGT ATT FRAMFÖRA DETTA FORDON I ALLMÄN TRAFIK, YIIIIIIIIHAAAAAA!!!!!!"

Typ så tänker jag även varje vår besten rullas ut, åtminstone första kilometern, man har en förmåga att normalisera saker och ting, men kul är det! :cool:
 
Tillbaka
Topp