Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då var premiärturen avklarad.
[/QUOT![]()
Hojen är ju nästan i nyskick! Hur långt har den gått?
Underbart! En av de mest lyckade hd-modellerna på senare år!Blev en 48, återkommer med bilder![]()
Lite över 8000 mil.Hojen är ju nästan i nyskick! Hur långt har den gått?
Djupt imponerad att du lyckats att hålla hojen i det skicketLite över 8000 mil.![]()
Blev en 48, återkommer med bilder![]()
Yes, blev en svart 16. Ska även ha svarta short shots, se super tuner och stage 1 filter de monterar till leverans. Testade både 15 och en 16 innan jag bestämde mig, skillnaderna var märkbara på flera sätt och gillar 16s lacker bättre.Jag älskar 48. Köpte du årets med uppdaterade fjädringen och fetare framgaffel?
Yes, blev en svart 16. Ska även ha svarta short shots, se super tuner och stage 1 filter de monterar till leverans. Testade både 15 och en 16 innan jag bestämde mig, skillnaderna var märkbara på flera sätt och gillar 16s lacker bättre.
Den blev renoverad och omlackad för knappt tio år sedan.Djupt imponerad att du lyckats att hålla hojen i det skicket![]()
Fan vad kul och grattis. Vi får köra nått Sthlm möter Norrland på hoj snartYes, blev en svart 16. Ska även ha svarta short shots, se super tuner och stage 1 filter de monterar till leverans. Testade både 15 och en 16 innan jag bestämde mig, skillnaderna var märkbara på flera sätt och gillar 16s lacker bättre.
Det låter kul, men jag bor i södra Sverige så jag får köra upp snarareFan vad kul och grattis. Vi får köra nått Sthlm möter Norrland på hoj snart![]()
Haha ja du ser vilken bra koll jag harDet låter kul, men jag bor i södra Sverige så jag får köra upp snarare![]()
LugntHaha ja du ser vilken bra koll jag har
Pinsamt, sorry för det haha du kör upp och vi kör ner istället!
Underställ använder jag jämt under. Då sitter jag iof på hojen rätt mycket från april till september. Men underställ är att rekommendera. Typ bambu..Precis signat upp mig på en intensivkurs för mc i maj så är lagom taggad ! Men jag tänkte fråga vad ni rekommenderar att man har under mc jackan under varmare väder. Är det nån form av funktionsplagg som gäller då?
I princip kan du använda alla former av träningskläder undertill. Det är samma principer som för övrig fysisk aktivitet. Hoj är lite speciellt eftersom man måste klä sig för fartvind är det rätt trist att stå still. Gäller att öppna jackan fort som attan när man får möjlighet.Precis signat upp mig på en intensivkurs för mc i maj så är lagom taggad ! Men jag tänkte fråga vad ni rekommenderar att man har under mc jackan under varmare väder. Är det nån form av funktionsplagg som gäller då?
Okej tack fr svaret. Yes jag har möjlighet till att öva hemma också.Underställ använder jag jämt under. Då sitter jag iof på hojen rätt mycket från april till september. Men underställ är att rekommendera. Typ bambu..
Har du handledare också? Så du kan öva hemma tänker jag..
Alright tack då vet jagI princip kan du använda alla former av träningskläder undertill. Det är samma principer som för övrig fysisk aktivitet. Hoj är lite speciellt eftersom man måste klä sig för fartvind är det rätt trist att stå still. Gäller att öppna jackan fort som attan när man får möjlighet.
Kör alltid med underställ. Både fräschare och lättare att få av sig skinstället om man har underställ. Använd bambu eller siden så blur det inte så varmt och luktar inte så illa som syntetställen.Precis signat upp mig på en intensivkurs för mc i maj så är lagom taggad ! Men jag tänkte fråga vad ni rekommenderar att man har under mc jackan under varmare väder. Är det nån form av funktionsplagg som gäller då?
Kör alltid t-shirt
Precis signat upp mig på en intensivkurs för mc i maj så är lagom taggad ! Men jag tänkte fråga vad ni rekommenderar att man har under mc jackan under varmare väder. Är det nån form av funktionsplagg som gäller då?
tackarGrattis! Fan vad kul! Hoppas att du hinner köra mycket och får kortet lagom till sommaren
Vad blir det för hoj?
Mitt tips är att köpa två ställ; ett i ull som du använder när det blåser eller tidig vår/sen höst. Och ett ventilerat som är tunt från tex Under Armour.
@filthywatch HD blir det kanske när jag kommer upp i gubb-åldern
Men ska du köra HD så behövs väl bara jeans, boots, hjälm och näsduk? Då kan du skippa underställ och liknande. Man har väl inte ens handskar när man kör HD?![]()
De där är ju helt ok! Perfekta åkatillDomus-hojen!Vårservat Giggeln. Olja, stift, rem, variator, cdi. 50 nya pigga kubik!
![]()