mannis
Basic
Finns det nån annan?Antar att det syftas på den tyska?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det nån annan?Antar att det syftas på den tyska?
Ingen annan som är The ring. Stökigt när vissa öbor kallar sin bana för ringen och Kimos ring som ännu inte är klar (och en annan massa ringar).Finns det nån annan?
Ja.Någon som kört på ringen här?
Som första gång med hoj vad tycker du man ska satsa på: mc-event dag eller vilken turistkörning som helst?
Tänkte inte ens på att Gotland ring existerade när jag skrev fråganIngen annan som är The ring. Stökigt när vissa öbor kallar sin bana för ringen och Kimos ring som ännu inte är klar (och en annan massa ringar).
Har kört den med hoj och det var riktigt kul. Kan rekommenderas om man har vägarna förbi.Tänkte inte ens på att Gotland ring existerade när jag skrev frågan![]()
Grymt läckert!Har fuskat lite... Det är ekmönstrade klinkeplattor.
Jag har bara testat turistkörning. Kanske är jag feg men jag kan inte påstå att jag var speciellt lockad att hitta gränserna på just Nürburgring. Armcoräckena som omger banan verkar ganska hårda.Som första gång med hoj vad tycker du man ska satsa på: mc-event dag eller vilken turistkörning som helst?
Jag har bara testat turistkörning. Kanske är jag feg men jag kan inte påstå att jag var speciellt lockad att hitta gränserna på just Nürburgring. Armcoräckena som omger banan verkar ganska hårda.
Förstår det. Några allmänna tips att ge? Är i planeringsfas![]()
Det tror jag inte, vill du haka? Behöver en roddare!Inget tips men du kommer att dö...
Det tror jag inte, vill du haka? Behöver en roddare!
Det är vad det innebär samt se till att man inte somnar i bilen på vägen ner och upp.Om roddare innebär att sitta i en bar och titta på, så ja.
Det är vad det innebär samt se till att man inte somnar i bilen på vägen ner och upp.
Hela krimskramsbutiken kan tömmas på klistermärken som sätts på samtliga fordon vid hemkomstLåter bra och då kan jag säga att jag varit på Ringen!
Har en nyare R1200R som påminner ganska mycket om din, förutom att motorn är vattenkyld på min så har dom mycket gemensamma komponenter. Tycker att BMW har lyckats till 100% med dessa två modeller. Inte bara utseendemässigt utan även prestanda och körglädjemässigt.Snart,så......![]()
Håller med dig! Ingen quickshift, men har aldrig varit nöjdare med någon annan hoj! Bekväm, snabb med mina mått mätt, och otroligt cool design! Körglädje!Har en nyare R1200R som påminner ganska mycket om din, förutom att motorn är vattenkyld på min så har dom mycket gemensamma komponenter. Tycker att BMW har lyckats till 100% med dessa två modeller. Inte bara utseendemässigt utan även prestanda och körglädjemässigt.
Har du quickshift på din?
Är den på bilden inte vattenkyld? Är det en oljekylare man ser?Håller med dig! Ingen quickshift, men har aldrig varit nöjdare med någon annan hoj! Bekväm, snabb med mina mått mätt, och otroligt cool design! Körglädje!
Tjena, BarbaBaba!Är den på bilden inte vattenkyld? Är det en oljekylare man ser?
"Oilhead", eller iaf dom äldre motorerna kallas för det för att skilja dom åt.Är den på bilden inte vattenkyld? Är det en oljekylare man ser?
Från japsbobber till äkta plastraketIdag blev det speedy tuesday för mig, kommer gå undan i vår
![]()
Har kvar bobbern för finåka! Plastraketen tänkte jag mest köra på bandagar, säkrast så....Från japsbobber till äkta plastraket
Kör inte ihjäl dig bara!