Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väckte K75an i helgen. Guzzin står under silvertäcket och skäms.
![]()
Finns det fler Guzzi här alltså? Modell?Väckte K75an i helgen. Guzzin står under silvertäcket och skäms.
![]()
Åtminstone enFinns det fler Guzzi här alltså? Modell?
Har beställt en V85TT Speciale, längtar...Finns det fler Guzzi här alltså? Modell?
Den vill man ju se bild på... Posta om du har!Har beställt en V85TT Speciale, längtar...
Finns inga livebilder då de första levereras om ca 1 månDen vill man ju se bild på... Posta om du har!![]()
Om jag inte minns fel är det enda "krångliga" att kontrollera och eventuellt justera ventilspelet. Beroende på årsmodell hade jag inte brytt mig om stämpel osv. Kolla med Nijo Johansson, han gör lite småmek och kör själv Daytona. Tror enklast kontakt är via facebook, eller så kan jag kanske lösa hans nummer åt dig.Dags för 2000-milaservice på min Street triple. Servicekit och bromsbelägg ser ut att landa på strax över 3.300:- om man beställer själv, till det tillkommer oljor och bromsvätska på säkert 1.700:- till. Är det värt att ta detta till någon garagemek eller är det lika bra att rulla hojen till Johans MC? Det är ju en ganska omfattande service och jag har varken plats, tid eller kunskap för att göra det själv. "Min" verkstad där jag alltid lämnar bilar m.m. tror jag inte har diagnosverktyg, men det kanske är värt att skaffa själv för att lämna hos någon man litar på? Har ni några andra tips på verkstäder man lämnar en Triumph, helst då i Västra Götaland eller Halland...
Tack! Har sett en del av det han postar i diverse grupper på facebook. Får slänga iväg ett meddelande till honom och se vad han säger!Om jag inte minns fel är det enda "krångliga" att kontrollera och eventuellt justera ventilspelet. Beroende på årsmodell hade jag inte brytt mig om stämpel osv. Kolla med Nijo Johansson, han gör lite småmek och kör själv Daytona. Tror enklast kontakt är via facebook, eller så kan jag kanske lösa hans nummer åt dig.
Vad ingår i de 3300?Dags för 2000-milaservice på min Street triple. Servicekit och bromsbelägg ser ut att landa på strax över 3.300:- om man beställer själv, till det tillkommer oljor och bromsvätska på säkert 1.700:- till. Är det värt att ta detta till någon garagemek eller är det lika bra att rulla hojen till Johans MC? Det är ju en ganska omfattande service och jag har varken plats, tid eller kunskap för att göra det själv. "Min" verkstad där jag alltid lämnar bilar m.m. tror jag inte har diagnosverktyg, men det kanske är värt att skaffa själv för att lämna hos någon man litar på? Har ni några andra tips på verkstäder man lämnar en Triumph, helst då i Västra Götaland eller Halland...
Står listat på följande länk:Vad ingår i de 3300?
Inte mitt stuk av hoj men den ser riktigt fräsch ut! Tumme upp!!En bild på den BMW K75s som jag och sambon byggde om till henne. Vi la riktigt mycket tid och energi, vi har gjort allting själva. Det sitter bland annat bromsok och reglage från ISR, nyckellös tändning, omgjord ram, mm. Vi köpte den från ett försäkringsbolag, stöldskadad och ganska risig.![]()
Efter att den blev färdig så har det säker gått åt en HEL tank bensin...
Riktigt trevligt bygge, beundrar folk aom tar sig an sådana projekt. Helt rätt märke också...En bild på den BMW K75s som jag och sambon byggde om till henne. Vi la riktigt mycket tid och energi, vi har gjort allting själva. Det sitter bland annat bromsok och reglage från ISR, nyckellös tändning, omgjord ram, mm. Vi köpte den från ett försäkringsbolag, stöldskadad och ganska risig.![]()
Efter att den blev färdig så har det säker gått åt en HEL tank bensin...
Åh, tjusigt! Vad kör du för hoj?Avrostning som heter duga, 9 timmar idag och fler dagar kvar
![]()
Ser härligt ut!Avrostning som heter duga, 9 timmar idag och fler dagar kvar
![]()
Fick lite feeling idag och började leta efter lämpligt slipon till min Ducce, samt har börjat kolla verkstadstider för årsservice.
Man börjar ju längta när solen skiner!
Om nån kom och lämnade över en sån och sade "Vassego" så absolut - Termi ska man ha. Men om man måste betala själv känns det inte lika självklart...Finns väl bara ett o välja?(äger inte hojen längre :’( )
![]()
Om nån kom och lämnade över en sån och sade "Vassego" så absolut - Termi ska man ha. Men om man måste betala själv känns det inte lika självklart...
Det är ju det optimala. Såna tillbehör är billiga om de sitter på en hoj man köper!Jag förstår precis och stod själv inför samma dilemma. Lyckades med att pruta till mig dem när jag köpte hojen(beggad)![]()
Det är ju det optimala. Såna tillbehör är billiga om de sitter på en hoj man köper!
Västkusten står det på din profil. Samma här! Kanske vi ses på vägarna i sommar!![]()
GPR sålde jag mycket på den tid det begav sig, bra kompromiss med rimligt pris men god kvalitet.Fick lite feeling idag och började leta efter lämpligt slipon till min Ducce, samt har börjat kolla verkstadstider för årsservice.
Man börjar ju längta när solen skiner!
Det är faktiskt GPR som ligger bäst till. Precis som du säger så känns det som bra grejer för pengarna, och absolut inte Alibaba-kvalitet.GPR sålde jag mycket på den tid det begav sig, bra kompromiss med rimligt pris men god kvalitet.
Jag har GPR på min fz8. Jag tycker finishen är riktigt bra för priset jag betalade, ljudet är helt ok det också inte för högljutt. Kolla på xlmoto om de har kampanj betalade ca 2000kr för mitt.Det är faktiskt GPR som ligger bäst till. Precis som du säger så känns det som bra grejer för pengarna, och absolut inte Alibaba-kvalitet.