• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Startade Guzzin idag. Underbart att höra ljudet!
Kan bli en tur i eftermiddag, eller i morgon!
IMG_0446.JPG
Läckert det är med tvärställda v-twinar..!

Du kommer ha galet skoj! Är det med SMC eller någon annan aktör?
SSEMSE är det med! Ja det hoppas jag, även om jag inte har något direkt banjärn...inom parentes denna:
048DB9C8-E85C-4043-8B16-C984DEC30060.jpeg

Fastnar jag, vilket jag tror, kommer jag eventuellt köpa en RS125 att ha som ban/sporthoj. Känns som att det för pengarna borde vara en skoj mc att köra bana med (har också A2-kortet att ta hänsyn till).
FED0C3BD-40C3-4B6C-B056-C1B05ECA1495.jpeg

Sånt som händer. Skrotade den där på Anderstorp förrförra året. Det börjar bli dags för nytt.
Ouch. Var du försäkrad? Vad är du sugen på nudå?

SSEMSE är det med! Ja det hoppas jag, även om jag inte har något direkt banjärn...inom parentes denna:
048DB9C8-E85C-4043-8B16-C984DEC30060.jpeg

Fastnar jag, vilket jag tror, kommer jag eventuellt köpa en RS125 att ha som ban/sporthoj. Känns som att det för pengarna borde vara en skoj mc att köra bana med (har också A2-kortet att ta hänsyn till).

Ouch. Var du försäkrad? Vad är du sugen på nudå?

Fin hoj det där!
Du kommer ha skoj på vadsom och lära dig massor, sen slutar man med banhoj ;)

Inga försäkringar som täcker licenskörningar för själva hojen. Sålde delarna som var okej så det gick ca jämnt upp ändå. Köpte den billigt med rasad motor.
Kör en KTM 1290 Super Adventure R på gata just nu. Nästa banhoj blir nog en S1000RR igen eller ZX10RR, kanske Yamaha. Något med bra tillgång på reservdelar ^^

Fin hoj det där!
Du kommer ha skoj på vadsom och lära dig massor, sen slutar man med banhoj ;)

Inga försäkringar som täcker licenskörningar för själva hojen. Sålde delarna som var okej så det gick ca jämnt upp ändå. Köpte den billigt med rasad motor.
Kör en KTM 1290 Super Adventure R på gata just nu. Nästa banhoj blir nog en S1000RR igen eller ZX10RR, kanske Yamaha. Något med bra tillgång på reservdelar ^^
Tack! :) Hehe, låter lovande.

Alright jag förstår! Skönt det iallafall.
Rolig hoj och roliga alternativ! Låter som att det blir bra hursom... ;)

Förresten, nån som vet en firma i Stockholm som kan hjälpa till med packboxbyte på framgaffeln? Kan såklart ta bort benen själv och åka till Desmocenter, men det kanske finns nån annan?

I valet och kvalet om det ska bli hoj i år. Är inne på Blocket och kikar varje dag och såg nyss en annons för en gammal CBR1000 och fick flashbacks från ungdomen.

På den tiden så kunde man hyra motorcyklar på Honda Center som då låg på Vanadisvägen längt ner mot Sveavägen. Det enda kravet var att man var 18 och hade mc-kort. Utrustning kunde man hyra så inte ens det behövde man, och inga andra krav mer än cash :) De två modellerna som jag minns att de hade till uthyrning var VFR750F och CBR1000F. Det var en galen känsla att som 18-åring gå och hyra en CBR1000 för en dag och susa iväg ...happy days :)

Honda VFR750F 88  4.jpg
Honda CBR1000F 87  3.jpg

I valet och kvalet om det ska bli hoj i år. Är inne på Blocket och kikar varje dag och såg nyss en annons för en gammal CBR1000 och fick flashbacks från ungdomen.

På den tiden så kunde man hyra motorcyklar på Honda Center som då låg på Vanadisvägen längt ner mot Sveavägen. Det enda kravet var att man var 18 och hade mc-kort. Utrustning kunde man hyra så inte ens det behövde man, och inga andra krav mer än cash :) De två modellerna som jag minns att de hade till uthyrning var VFR750F och CBR1000F. Det var en galen känsla att som 18-åring gå och hyra en CBR1000 för en dag och susa iväg ...happy days :)

Honda VFR750F 88  4.jpg
Honda CBR1000F 87  3.jpg

Hyra kan du fortfarande göra hos Honda, iallafall i Göteborg på Ahlqvist MC

Tillbaka
Topp