• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
7 grader och strålande solsken i Göteborg!
Fick bli premiär för året med hojen.
Tyvärr ingen bild från körningen men fick bli en ”outfit” bild 😂🤩

Någon annan som varit ute och kört idag? 🤩
IMG_8063.jpeg
Jag kände suget och gjorde en kontroll åtminstone. Slutade med att LFP-batteriet sattes på laddning. 1,5v var lite lågt...
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Någon som vet vad denna typ av mutter heter? plåtmutter? samt vart man kan köpa i mindre kvantiteter. Behöver 1 st för montering av ett avgassystem.
99161501006_0_m_650_1100.JPG
 

MrJL

Omega
2-Faktor
4 papp?! Vad kan den göra?

Köra skiiitfort ;)
Säkerhetsnivån speglar väl en del av priset, menvisst är den obillig....

Å andraq sidan så är inte Alpinestars Supertech R handske speciellt billig heller... Fan vad dyrt det blivit. Tror jag la 1600 eller 1800 på mina Handroid, MK2, but still.

Jag har kraschat 2 gånger med Handroid, och bägge gångerna har jag gått skadefri i alla ben i händerna.
Det är värt rätt mycket med rätt utrustning, men det börjar ju svida lite med alla hobbys...
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hittade den men de verkar inte skicka. Just en sådan med en längre gänga verkar vara ovanlig. De flesta verkar ha någon enklare konstruktion.
Det är fasen inte lätt att hitta rätt variant av de där alltså.
Speciellt inte om man vill beställa färre än 20.000.
Clip nut kallar min leverantör dem.
Har tyvärr bara den enkla modellen. Annars hade jag kunnat skicka en.
 
Topp