Haha, tack, det var snällt skrivet

Ser att herr_raev har svarat redan, jag använder nästan aldrig bakbromsen, bara om jag tex kör bana, och vill bromsa hårt och snabbt på slutet av en raka (och när jag råkar göra wheelies).
Då kan hojen bli lite stabilare rakt fram, men nu med de nya hojarna så har ju flera assisterad bakbroms i synk med frambromsen, i ECUn (jag tror det är med hjälp av ABS, men det får mr räv berätta mer om som kan sånt

).
Eftersom jag har kört en del bana så trail breakar jag nästan hela tiden när jag kör lite mer aktivt och det svänger. Som på videon tidigare i skogen.
Jag gillar inte att komma in i en kurva på "neutralt rull" eftersom det gör hojen ostabil, så jag brukar bromsa in i kurvan mot "apex", och sen gasa ur för att göra hojen stabil dit jag ska.
Tror att du kan välja "Ducati röd" och liknande. Alternativt meddela vilken färgkod det är så producerar dom en åt dig.
Finns risk att det ser tacky ut. Om du inte ska ta bort katten och mappa om så kan det ju bli snyggt med AR.
Personligen så gillar jag Racefit mer så kolla om dom har delar på gång.
------------------
Det regnade så mycket idag, så när jag såg att DJI släppte en 360-kamera igår/idag och att den fanns i butik så åkte jag och tröstköpte en.
Förhoppningsvis blir det sol imorgon så jag kan testa