Ok men nä jag eftersöker ett individuellt ryggskydd, ingen jacka eller kombimodell osv denna gångOm man stannar på ett mc-fik så har 2/3 Knox Urbane Pro. Den har ryggskydd i sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok men nä jag eftersöker ett individuellt ryggskydd, ingen jacka eller kombimodell osv denna gångOm man stannar på ett mc-fik så har 2/3 Knox Urbane Pro. Den har ryggskydd i sig.
Ok men nä jag eftersöker ett individuellt ryggskydd, ingen jacka eller kombimodell osv denna gång
Väldigt lik Scott Airflex pro i alla fall. Aldrig handlat från Sharkspeed, känns som dom har mycket utrustning som känns lite sådär. Kinakopior typ. Men jag kan ha fel!Har titta på detta men vet inte om det låga priset reflekteras i kvaliteten....
AIR-G2 LEVEL-2 Ryggskydd
![]()
AIR-G2 LEVEL-2 Ryggskydd Green Special Edition
sharkspeed.se
Ingen koll där tyvärrHar titta på detta men vet inte om det låga priset reflekteras i kvaliteten....
AIR-G2 LEVEL-2 Ryggskydd
![]()
sharkspeed.se
Har titta på detta men vet inte om det låga priset reflekteras i kvaliteten....
AIR-G2 LEVEL-2 Ryggskydd
![]()
sharkspeed.se
Hade seiko gjort den dära hade du köpt den direkt så lugna nu ner digKolla skillnaden i tjocklek. Vill du se ut som en Ninja Turtle så välj det billiga.![]()

Ytterligare en med scott airflex proDags att köpa nytt ryggskydd.
Vad kör ni å vad rekommenderar ni?
Vill gärna ha ett som andas/är luftigt...
Jag tänkte på en grej. Du skulle ju kunna behålla slutet av ljuddämparna och bara ta bort katten, om det finns link pipes som funkar med originalsystemet. Bör vara en billig lösning om det är ljud du är ute efter. Då skulle du även kunna behålla originalutseendet och slippa oroa dig för blinkers bak.Tänkte på nedan under-seat system.
Det korta slipon ska inte vara några problem men tycker det blir för dyrt för vad man får. Hade det legat mellan 5-7k så hade jag nog slagit till. Nu landar man på 9k drygt och det känns i överkant då det som sagt endast är slutdämparen och knapt 9 cm rakt titanrör.
Finns inga andra system ute ännu iom att hela motorarkitekturen är ny. Kommer väl komma snart. Förhoppningsvis kommer akra med någon snygg lösning. Ska dock även hålla utkik efter mivv. De brukar också kunna göra relativt prisvärda lösningar.
![]()
![]()
Ta det lite lugnt på blöt asfalt med dom där motoz-däcken. Speciellt om du kör på höst och vår när det ät lite kallare. Hade sådana på min Africa Twin, TC-lampan blinkade ofta.Kvällsmys i garaget. Nu kan säsongen fortsätta igen.
![]()
![]()
Smart idé, ska kolla närmare på systemet för att se om det är möjligtJag tänkte på en grej. Du skulle ju kunna behålla slutet av ljuddämparna och bara ta bort katten, om det finns link pipes som funkar med originalsystemet. Bör vara en billig lösning om det är ljud du är ute efter. Då skulle du även kunna behålla originalutseendet och slippa oroa dig för blinkers bak.
Vet att det är 10 dagar sen denna post men jag sitter i telefonkö och slösurfade KS i väntan och din förfrågan var perfekt tidsfördrivÄr det någon som har PS skills som har lust att göra den silvriga kåpan i mattsvart resp ducatiröd?![]()
Vanligtvis, ja, men vanligtvis byter man ju till ett helt öppet system när man tar bort katten. Om du behåller originalsystemet och byter till vettigt mellanrör kan det gå bra utan mapp, beror lite på hur systemet är utformat.Behöver väl mappa om ECUn om man plockar bort katten?
Hehe tack. Förstått att det är lite hala. Tur jag åker så lite asfalt det gårTa det lite lugnt på blöt asfalt med dom där motoz-däcken. Speciellt om du kör på höst och vår när det ät lite kallare. Hade sådana på min Africa Twin, TC-lampan blinkade ofta.![]()
Nice. Display var fan på tiden.
Verkligen! Gamla var ju riktigt b. 5hp ökning också.Nice. Display var fan på tiden.
Gick det bra?Killed by Aprilia
![]()
Jepp, körde rakt över den. Gick mycket bättre än jag hann tänka att det skulle göraGick det bra?
För dig alltså. Mr Grävling hade uppenbarligen en dålig dag.
Skönt att höra!Jepp, körde rakt över den. Gick mycket bättre än jag hann tänka att det skulle göraIngenting med vare sig mig eller hojen
![]()
Skönt att höra!
Om klockan klarade g-kraften tänker jag inte ens fråga![]()