Sedan ska man ha råd att försäkra den också60k till så får man ju en V4![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sedan ska man ha råd att försäkra den också60k till så får man ju en V4![]()
Förmodligen dyrare än hojen..Sedan ska man ha råd att försäkra den också![]()
Gött vet jag inte om jag håller med om..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fortfarande gött mcväder i GBG.
Här med!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fortfarande gött mcväder i GBG.
Varför varför varför?????Öhlins nya logojag trodde det var AI första gången jag såg den…
![]()
Framförallt är det så märkligt när man betalat mycket pengar för varumärket precis innan.Att ändra en logo eller företagsnamn är att kasta tidigare intjänad goodwill rakt i papperskorgen! Dylikt förfarande borde rendera i omedelbart fängslande!
De vill väl sätt sin egen prägel vilket är väldigt vanligt. Däremot är ju Öhlins extremt känt och respekterat så därmed är det ju knas.Framförallt är det så märkligt när man betalat mycket pengar för varumärket precis innan.
Ger mig fasen på att det kommer stå "Ohlins by Brembo" inom ett år eller två också.
Öhlins nya logojag trodde det var AI första gången jag såg den…
![]()
Den gamla loggan var kanske inte fantastisk ur formgivningssynpunkt, men den hade så mycket arv.. Men vi fick en lång fin presentation av hela det nya formspråket, massa arbete som har lagts ner osv.De vill väl sätt sin egen prägel vilket är väldigt vanligt. Däremot är ju Öhlins extremt känt och respekterat så därmed är det ju knas.