Dags för knix. Perfekt väder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klarar du lågfartsbanan med den motorcykeln blir jag riktigt imponerad. Är det tanken? Jag körde upp på en klart mindre hoj, Honda 650, och det var svårt nog med många övningstimmar bakom. Den där är klart tyngre och mer topptung, men du kanske har hjälp av långa ben så du når ner ordentligt?Satan så taggad på körkortet nu. Tränat lågfart så jag tror jag kan göra det med förbundna ögon. Resten är väl bedömt ezpz.
![]()
Klarar du lågfartsbanan med den motorcykeln blir jag riktigt imponerad. Är det tanken? Jag körde upp på en klart mindre hoj, Honda 650, och det var svårt nog med många övningstimmar bakom. Den där är klart tyngre och mer topptung, men du kanske har hjälp av långa ben så du når ner ordentligt?
Jag var o sparkade lite på däcken på min Ducati idag, ifjol så åkte jag exakt 0m, jag rullade över gården in i verkstan och bytte olja/filter, däck sen rullade tillbaka den till förrådet.
Funderar att ta igen det iår, blev lite sugen på Ducati 100års träff på Misano i Juli.
Någon som ska dit eller har varit tidigare år?eller
?
Jag tror du klarar det galant! Du göder nytt liv i den gamla tesen - Man blir bra på det man tränar på. Smart att nyttja det naturliga bottenvridet.Ja, det är tanken. Det är så förbannat ont om tider så jag fick hugga på helt annan ort, och jag orkar inte försöka få tag i en körskola som ska nasa 3000 spänn för en timme på en MT07.
Jag har satt upp en exakt bana med bubbelkorkar på firmans lastplan om kvällarna och det är inga problem. Den har draglägeshjälp dessutom så den möter med gasen av sig självRiktigt smidig, trots måtten!
Hur stabil en hoj är har mycket att göra med viktfördelningen. Om Triumph gjort hojen användbar i terräng så borde det inte vara något problem.Jag tror du klarar det galant! Du göder nytt liv i den gamla tesen - Man blir bra på det man tränar på. Smart att nyttja det naturliga bottenvridet.
Känner du dig manad är det kanske det du ska göra. Du kommer sent att glömma bort resan och de minnena du får av att köra din egen motorcykel på en roadtrip.
Om du åker. Hur har du tänkt ta dig ner med motorcykel? Köra ner på den, ta den på egen transport eller skicka ner den med transport och ta flyg?
Om du är med i Ducati klubben, kolla om de har någon samordning på resa ner. Skulle inte förvåna mig om det finns några som både har varit där eller kanske tänkt åka ner.
En jag kände förr många år och några vänner till honom satte ett par motorcyklar i en skåpbil och körde ner till Ducati events och MotoGP tävlingar och i samband med dessa körde de förutbestämda delsträckor nere i Europa och samlades på hotell. Skåpbilen turades de om att köra med packning och reservdelar. Den fick agera följebil.
Du får rapportera tillbaka om du åker ner och skriva ett resereportage.