• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

DB15

Panerai
Pledge Member
Antar att du
Jaha Daniel Jones var ju inte med i min topp 10 av spelare som nr6 (inri ens första dagen) men hoppas att framtiden visar att jag hade fel :)

Antar att du också är Giants-fan? Jag är inte supersåld på vår draft men det kanske är dags att sluta vara sexiga och börja producera. Vad tror du om nästa? Jag tror D men hoppas WR, det är några intressanta kvar :)

Giants gjorde kanske det dummaste valet i Draften i år tyvärr....
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Ja han sitter på ett utgående kontrakt så det är lite av ett make or brake. Snackas om att förlänga redan nu men det vore dumt kanske.
Det vore direkt korkat i mina ögon. Men som Giants-fan kanske jag inte har något say när det gäller kritik i hur man hanterar QB-situationer :D

Väldigt underhållande när Eagles hoppade före och snodde Dillard framför näsan på Texans.
Mycket :D
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Funderar på det samma, blev inte så förvånad att Lock va kvar, men DK, Juwan plus flera ”firstround” Corners
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Än så länge är Redskins Draftens stora vinnare, Haskins i 15de och Montez Sweat i 26de riktiga steals!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
En allmän fråga: varför trejdade ingen för Rosen? Jag hade tio gånger hellre tagit honom för ett tredje- eller två fjärdeval, än Jones i förstarundan.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
En allmän fråga: varför trejdade ingen för Rosen? Jag hade tio gånger hellre tagit honom för ett tredje- eller två fjärdeval, än Jones i förstarundan.
Sjukt! Tror att Steelers, Chargers lr kanske till och med Pats. någon av dom kan lätt kan dra iväg en 4a och en 5a. Dom
Hade en 2a på bordet från Chargers men tacka nej.
Det sägs även att han inte riktigt är en ”lockerroom Guy” saknar ledarskap osv vilket va ett problem redan i UCLA
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Sjukt! Tror att Steelers, Chargers lr kanske till och med Pats. någon av dom kan lätt kan dra iväg en 4a och en 5a. Dom
Hade en 2a på bordet från Chargers men tacka nej.
Det sägs även att han inte riktigt är en ”lockerroom Guy” saknar ledarskap osv vilket va ett problem redan i UCLA
Jo, jag har förstått det och då blir typer som Big Ben och TB12 svåra att ta över efter men nog fan borde någon se värdet. Vi (Giants), Dolphins eller någon som vill chansa, typ Raiders eller Bengals?
 

Riley

Panerai
Många lag verkar tillräckligt nöjda med QB-situationen för att vänta in nästa års klass.
Nu när Murray faktiskt är vald så borde priset på Rosen droppa ytterligare skulle jag tro, men en trea måste han ju ändå vara värd?

Edit: Josh Rosen har slutat följa Cards på twitter och instagram :D
 
Senast ändrad:

DB15

Panerai
Pledge Member
Många lag verkar tillräckligt nöjda med QB-situationen för att vänta in nästa års klass.
Nu när Murray faktiskt är vald så borde priset på Rosen droppa ytterligare skulle jag tro, men en trea måste han ju ändå vara värd?

Edit: Josh Rosen har slutat följa Cards på twitter och instagram :D
Ja han e väl värd en trea, men alla vet att han vill bort så dom kommer inte få en trea :D
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Jo, jag har förstått det och då blir typer som Big Ben och TB12 svåra att ta över efter men nog fan borde någon se värdet. Vi (Giants), Dolphins eller någon som vill chansa, typ Raiders eller Bengals?
Raiders är lite kanske då Gruden aldrig gillat Rookie QB:s nu e inte han en rookie men Gruden har alltid gillat att köra med en flerårs veteran som kan manage spelet.
Miami tror jag inte på, dom tankar definitivt den här säsongen för att ta en nästa år. Nästa års klass är heeeelt sick!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Raiders är lite kanske då Gruden aldrig gillat Rookie QB:s nu e inte han en rookie men Gruden har alltid gillat att köra med en flerårs veteran som kan manage spelet.
Miami tror jag inte på, dom tankar definitivt den här säsongen för att ta en nästa år. Nästa års klass är heeeelt sick!
Carr och AB har tydligen bondat som fan så han får detta året på sig, det är jag övertygad om. Med tanke på nästa års klass så borde Giants väntat med sitt val till antingen #17 eller (helst) #32 och tagit bästa QBn där. Nu investerar vi för mycket för att drafta en ny QB nästa år. Vet att Chiefs modell är attraktiv för oss men nu blev det varken hackat eller malet. Men vem vet, Jones kanske har något osexigt men stabilt i sig som kan ge oss vår franchise QB över tid. Jag ger Eli 7-8 matcher innan vi kommer att ge Jones chansen.
 
Topp