Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antar att du
Jaha Daniel Jones var ju inte med i min topp 10 av spelare som nr6 (inri ens första dagen) men hoppas att framtiden visar att jag hade fel
Antar att du också är Giants-fan? Jag är inte supersåld på vår draft men det kanske är dags att sluta vara sexiga och börja producera. Vad tror du om nästa? Jag tror D men hoppas WR, det är några intressanta kvar
Giants gjorde kanske det dummaste valet i Draften i år tyvärr....
Om det är nått dom behöver så är det ju en WRVar det verkligen "det dummaste valet"? Att Ravens fyllde på på Offense var kanske inte heller helt briljant.
Förutsätter ju att laget har en QB som kastar bollen emellanåtOm det är nått dom behöver så är det ju en WR
Om det är nått dom behöver så är det ju en WR
I Ravens kan vem som helst spela WRFörutsätter ju att laget har en QB som kastar bollen emellanåt
Det måste dom/han göra förr eller senareFörutsätter ju att laget har en QB som kastar bollen emellanåt
Kan annars se Brown användas till en jädra massa jet sweeps.Det måste dom/han göra förr eller senare
jo sant men dom kan verkligen inte bara leva på sitt rushing game dom måste kunna blanda om dom ska lyckas/vinnaKan annars se Brown användas till en jädra massa jet sweeps.
Givetvis måste man det, tror bara inte att utfallet blir så.jo sant men dom kan verkligen inte bara leva på sitt rushing game dom måste kunna blanda om dom ska lyckas/vinna
Hur som är jag sjukt nöjd över vårt pickGivetvis måste man det, tror bara inte att utfallet blir så.
Både NFC East och West kommer bli riktigt intressanta i höst!Hur som är jag sjukt nöjd över vårt pick
Vem håller du på?Hur som är jag sjukt nöjd över vårt pick
Eagles, dom körde på en OT vilket kommer behövas när Jason Peters lägger avVem håller du på?
Det blir ett spännande år för er. Make or break för Wentz va?Eagles, dom körde på en OT vilket kommer behövas när Jason Peters lägger av
Ja han sitter på ett utgående kontrakt så det är lite av ett make or brake. Snackas om att förlänga redan nu men det vore dumt kanske.Det blir ett spännande år för er. Make or break för Wentz va?
Väldigt underhållande när Eagles hoppade före och snodde Dillard framför näsan på Texans.Eagles, dom körde på en OT vilket kommer behövas när Jason Peters lägger av
Det vore direkt korkat i mina ögon. Men som Giants-fan kanske jag inte har något say när det gäller kritik i hur man hanterar QB-situationerJa han sitter på ett utgående kontrakt så det är lite av ett make or brake. Snackas om att förlänga redan nu men det vore dumt kanske.
MycketVäldigt underhållande när Eagles hoppade före och snodde Dillard framför näsan på Texans.
Måste brunnit till rejält i huvudet på Texans då.
Sweat är men Haskins? Nja, jag är osäker där...Än så länge är Redskins Draftens stora vinnare, Haskins i 15de och Montez Sweat i 26de riktiga steals!
Som 15 är han en steal, inte som top 5.Sweat är men Haskins? Nja, jag är osäker där...
Sjukt! Tror att Steelers, Chargers lr kanske till och med Pats. någon av dom kan lätt kan dra iväg en 4a och en 5a. DomEn allmän fråga: varför trejdade ingen för Rosen? Jag hade tio gånger hellre tagit honom för ett tredje- eller två fjärdeval, än Jones i förstarundan.
Jo, jag har förstått det och då blir typer som Big Ben och TB12 svåra att ta över efter men nog fan borde någon se värdet. Vi (Giants), Dolphins eller någon som vill chansa, typ Raiders eller Bengals?Sjukt! Tror att Steelers, Chargers lr kanske till och med Pats. någon av dom kan lätt kan dra iväg en 4a och en 5a. Dom
Hade en 2a på bordet från Chargers men tacka nej.
Det sägs även att han inte riktigt är en ”lockerroom Guy” saknar ledarskap osv vilket va ett problem redan i UCLA
Ja han e väl värd en trea, men alla vet att han vill bort så dom kommer inte få en treaMånga lag verkar tillräckligt nöjda med QB-situationen för att vänta in nästa års klass.
Nu när Murray faktiskt är vald så borde priset på Rosen droppa ytterligare skulle jag tro, men en trea måste han ju ändå vara värd?
Edit: Josh Rosen har slutat följa Cards på twitter och instagram
Raiders är lite kanske då Gruden aldrig gillat Rookie QB:s nu e inte han en rookie men Gruden har alltid gillat att köra med en flerårs veteran som kan manage spelet.Jo, jag har förstått det och då blir typer som Big Ben och TB12 svåra att ta över efter men nog fan borde någon se värdet. Vi (Giants), Dolphins eller någon som vill chansa, typ Raiders eller Bengals?
Carr och AB har tydligen bondat som fan så han får detta året på sig, det är jag övertygad om. Med tanke på nästa års klass så borde Giants väntat med sitt val till antingen #17 eller (helst) #32 och tagit bästa QBn där. Nu investerar vi för mycket för att drafta en ny QB nästa år. Vet att Chiefs modell är attraktiv för oss men nu blev det varken hackat eller malet. Men vem vet, Jones kanske har något osexigt men stabilt i sig som kan ge oss vår franchise QB över tid. Jag ger Eli 7-8 matcher innan vi kommer att ge Jones chansen.Raiders är lite kanske då Gruden aldrig gillat Rookie QB:s nu e inte han en rookie men Gruden har alltid gillat att köra med en flerårs veteran som kan manage spelet.
Miami tror jag inte på, dom tankar definitivt den här säsongen för att ta en nästa år. Nästa års klass är heeeelt sick!