• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

TompaC

Rolex
2-Faktor
Själv är man taggad på ett (förhoppningsvis) stabilare Colts. Könns som man bygger vidare år för år. Speciellt med Ebron som TE
Gore som RB och Luck som QB och ett defense som blir vasst med Darius Leonard i toppen.
 

osc10

Panerai
2-Faktor
@galácticon Skönt att vi är fler som lider...go Giants.
Därför fegar man med att även följa några andra lag som jobbar i motvind. (Raiders o Vikings):banghead:
 

osc10

Panerai
2-Faktor
@galácticon Skönt att vi är fler som lider...go Giants.
Därför fegar man med att även följa några andra lag som jobbar i motvind. (Raiders o Vikings):banghead:
2C423317-B6A4-4331-A772-CB94FDB93BBB.jpeg

Att inte förlänga med #52 Mack kan alltid diskuteras. Som sagt spännande säsong
 

Riley

Panerai
Själv är man taggad på ett (förhoppningsvis) stabilare Colts. Könns som man bygger vidare år för år. Speciellt med Ebron som TE
Gore som RB och Luck som QB och ett defense som blir vasst med Darius Leonard i toppen.
Colts känns intressanta i år (även om Frank Gore drog redan förra säsongen ;)).
Kul för er och ligan att Luck verkar vara tillbaka på riktigt!
 
Senast ändrad:

TompaC

Rolex
2-Faktor
Colts känns intressanta i år (även om Frank Gore drog redan förra säsongen ;)).
Kul för er och ligan att Luck verkar vara tillbaka på riktigt!
Haha, tänkte lite knasigt där, men vår nuvarande Mack attack har även han presterat bra, sen har vi ju också T.Y som connectar med Luck. Vågar man hoppas på playoffs iår?
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Haha, tänkte lite knasigt där, men vår nuvarande Mack attack har även han presterat bra, sen har vi ju också T.Y som connectar med Luck. Vågar man hoppas på playoffs iår?
Det blir ett getingbo det där och jag tror tyvärr att ni faller på målsnöret. Sticker ut hakan (en aning) och säger att det blir Chargers år i AFC år :)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Tror du Rivers och Co löser det? Att snubbla på målsnöret är något man är bekant med som Colts Fan.:D
Haha. Hellre där än slåss i botten. Jag vet inte men det känns som att de har något bra på gång och kan de få bitarna på plats så kan det gå vägen. Givetvis är både Chiefs och Patriots ordentliga utmanare men jag tror ändå på Chargers i år. Det lär jag få äta upp :D
 

Riley

Panerai
AFC kan bli ett riktigt getingbo i år.
Mycket spännande att se hur senaste årens stryklag Browns och Jets utvecklar sig nu när bägge lagen beväpnat sig till tänderna.
 

Riley

Panerai
Och där skrev Bobby Wagner på för tre år till!
Att re-signa Russ och Bwagz samma off-season är stort och viktigt!
Sjukt taggad för säsongen
DSC_0023.JPG
 

Riley

Panerai
Hur många i tråden brukar lira NFL-fantasy? Både nfl.com och ESPN har schyssta plattformar.
Några här inne som är sugna på en KS-liga i år?
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Hur många i tråden brukar lira NFL-fantasy? Både nfl.com och ESPN har schyssta plattformar.
Några här inne som är sugna på en KS-liga i år?
Jag har lirat under några säsonger och det är riktigt roligt. För två säsonger sedan sprang jag hem ligan men förra säsongen var jag ruggigt usel... Siktar på att ta mig tillbaka till toppen i år :)
 

Riley

Panerai
Jag har lirat under några säsonger och det är riktigt roligt. För två säsonger sedan sprang jag hem ligan men förra säsongen var jag ruggigt usel... Siktar på att ta mig tillbaka till toppen i år :)
Jag kör en liga med jobbet och försöker egentligen att inte vara med i fler eftersom det bara blir konflikter med mig själv när jag kollar på matcher :D

Men en KS-liga skulle vara kul och räknar med att du är på ;)
Tänkte pinga några i tråden men avvaktar lite och ser om dom svarar själva först.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Tjäna,
Gammalt Browns fan här (lång historia haha)...
Är så galet peppad på att säsongen ska dra igång, nu är det do or die! :D
Satt precis och kikade på lite klipp från training camp, Baker till Odell är en fröjd för ögat, dom ser löjligt synkade ut redan.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Jag kör en liga med jobbet och försöker egentligen att inte vara med i fler eftersom det bara blir konflikter med mig själv när jag kollar på matcher :D

Men en KS-liga skulle vara kul och räknar med att du är på ;)
Tänkte pinga några i tråden men avvaktar lite och ser om dom svarar själva först.
Får du ihop tillräckligt med fôlk offrar jag mig ;)

Tjäna,
Gammalt Browns fan här (lång historia haha)...
Är så galet peppad på att säsongen ska dra igång, nu är det do or die! :D
Satt precis och kikade på lite klipp från training camp, Baker till Odell är en fröjd för ögat, dom ser löjligt synkade ut redan.
På pappret är de grymma men jag har hört en hel del som höjt ett varningens finger: under collegetiden var både Jarvis och OBJ uppenbart frustrerade över att behöva dela på targets. Och som Giants-fan har jag first hand-erfarenhet av att en frustrerad OBJ är en enormt mycket sämre spelare.
 

v0n

Patek
2-Faktor
/QUOTE]På pappret är de grymma men jag har hört en hel del som höjt ett varningens finger: under collegetiden var både Jarvis och OBJ uppenbart frustrerade över att behöva dela på targets. Och som Giants-fan har jag first hand-erfarenhet av att en frustrerad OBJ är en enormt mycket sämre spelare.[/QUOTE]

Känns ändå som ett I-lands problem för ett lag som CLE, och i ärlighetens namn så har jag lite svårt för "tänk om" analyser om du förstår vad jag menar.
Vi får se, säger dock inte att du har fel :).
Jabrill Peppers är f.ö en av mina favoritspelare, hoppas verkligen han lyckas i NY... bättre än Landon Collins imo
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Känns ändå som ett I-lands problem för ett lag som CLE, och i ärlighetens namn så har jag lite svårt för "tänk om" analyser om du förstår vad jag menar.
Vi får se, säger dock inte att du har fel :).
Jabrill Peppers är f.ö en av mina favoritspelare, hoppas verkligen han lyckas i NY... bättre än Landon Collins imo
Va, "tänk om-analyser" är ju det enda man ägnar off season åt :D Att OBJ är mycket mindre produktiv när han inte är överlägsen target #1 är inte direkt någon väl bevarad hemlighet. Inte heller att han och Jarvis surade en hel del.
 
  • Like
Reactions: v0n

v0n

Patek
2-Faktor
Va, "tänk om-analyser" är ju det enda man ägnar off season åt :D Att OBJ är mycket mindre produktiv när han inte är överlägsen target #1 är inte direkt någon väl bevarad hemlighet. Inte heller att han och Jarvis surade en hel del.
Dom är ju även polare och några år äldre nu så hoppas det blir bra.
"Tänk om" Eli Manning skulle visa sig vara en medioker föredetting, vem vet ;)
 

Riley

Panerai
Trist att man körde Browns förra året på Hard Knocks, hade så gärna sett deras traning camp i år.
Raiders för mig är bara en cirkus just nu.
Inget känns seriöst och allt är bara en uppbyggnad för Las Vegas.
 
  • Like
Reactions: v0n

v0n

Patek
2-Faktor
Det drar ihop sig, hoppas ni är laddade :D
Browns tränade på First Energy igår inför 37000 pers på läktaren (!)
Antonio Brown mysteriet tätnar, vad händer?
 
Topp