Du har rätt, kom ju nya rapporter idag efter jag jag skrev inlägget (typiskt). Återstår att se hur illa det är med foten men kanske inte så farligt trots allt.Tätnar, vad har jag missat? Jag trodde snarare att det klarnade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har rätt, kom ju nya rapporter idag efter jag jag skrev inlägget (typiskt). Återstår att se hur illa det är med foten men kanske inte så farligt trots allt.Tätnar, vad har jag missat? Jag trodde snarare att det klarnade
Vore typiskt om det var illa nu när både han, Carr och Raiders ska "visa världen".Du har rätt, kom ju nya rapporter idag efter jag jag skrev inlägget (typiskt). Återstår att se hur illa det är med foten men kanske inte så farligt trots allt.
Japp, jag har dock väldigt svårt att placera Raiders i år (likaså Jets), fågel eller fisk...kanske Carr's sista chans som jag ser det, kommer bli intressant att följa helt klartVore typiskt om det var illa nu när både han, Carr och Raiders ska "visa världen".
8-8 för båda?Japp, jag har dock väldigt svårt att placera Raiders i år (likaså Jets), fågel eller fisk...kanske Carr's sista chans som jag ser det, kommer bli intressant att följa helt klart
Jag är bara glad att Jones lyckades över förmodan. Ganska trötta matcher generellt nu i början.haha, ser ju ut som AB har bestigit Mount Everest eller nåt.
Pre-season är i full gång, hänger ni med eller?
Orkade inte sitta uppe inatt men håller på att kolla highlights för fullt. Browns körde över Skins, Haskins såg ju rätt blek ut men som sagt... pre-season får tas med en klackspark då det mest handlar om luftning av halvdana reserver.
Det är ju det. Såg att Jones hade 5/5 passningar så säkert skönt för självförtroende och såJag är bara glad att Jones lyckades över förmodan. Ganska trötta matcher generellt nu i början.
Ja, och ett bra riktigt fina passningar. Inte för att det gör någon skillnad - hans start kommer inte förrän slutspelschanserna är borta för oss. Haskins hade det riktigt jobbigt.Det är ju det. Såg att Jones hade 5/5 passningar så säkert skönt för självförtroende och så
Så negativJa, och ett bra riktigt fina passningar. Inte för att det gör någon skillnad - hans start kommer inte förrän slutspelschanserna är borta för oss. Haskins hade det riktigt jobbigt.
Negativitet är det enda som kan förbereda oss jättar för säsongen...Så negativ
Stabil match av Seahawks men träningsmatcher är ju bara ett sätt att gallra truppen.
Seattle gick 0-4 förra året och tog sig ändå till slutspel.
Så negativ
Stabil match av Seahawks men träningsmatcher är ju bara ett sätt att gallra truppen.
Seattle gick 0-4 förra året och tog sig ändå till slutspel.
Men inte var han draftad som RB1/2 oavsett?Draftade LeSean McCoy i mitt fantasylag och blev skogstokig när han släpptes. Men nu signar han med Chiefs, och allt är fint igen
Lite trist att sagan Sheehy tar slut i Cleveland...
Nej, men jag chansade på att Gordon-konflikten skulle lösa sig och när den nu inte gör det så skulle jag behöva McCoy som flex. Fick ganska risiga WRs...Men inte var han draftad som RB1/2 oavsett?
Fast tror det kan släppa kring Gordon nu när han fått lov att söka trade.Nej, men jag chansade på att Gordon-konflikten skulle lösa sig och när den nu inte gör det så skulle jag behöva McCoy som flex. Fick ganska risiga WRs...
Men i mitt andra lag ser det bättre ut
Alltså förlåt Texans och Hawks fans men Clowney är en av den mest överskattade spelaren jag vet. Önskar honom all lycka givetvis...
Japp, Sheehy blev en riktig fanfavorit Det går tyvärr inte att slå sig in i truppen med enbart special team skills, stenhård konkurrens om platserna i CLE just nu. Jaelen Strong och Braxton Miller är också kapade som båda är mycket kompetenta WRs i mina ögonDraftade LeSean McCoy i mitt fantasylag och blev skogstokig när han släpptes. Men nu signar han med Chiefs, och allt är fint igen
Lite trist att sagan Sheehy tar slut i Cleveland...
Agree to disagreeAlltså förlåt Texans och Hawks fans men Clowney är en av den mest överskattade spelaren jag vet. Önskar honom all lycka givetvis...
Hur länge kan man vara en talang egentligen haha? Du har rätt, ser ut att vara en bra deal för Hawks om nu killen lyckas hålla sig hel i några matcherAgree to disagree
Men som fd #1 pick och framlyft som "generational talent" har han mycket kvar att bevisa.
Fortfarande ett kap av Seahawks som affären ser ut.
Menade såklart inte att han fortfarande ska ses som en talang, utan att han just draftats som nummer 1 med epitetet "generational talent" och inte levererat på den nivån uppfattas som överskattad.Hur länge kan man vara en talang egentligen haha? Du har rätt, ser ut att vara en bra deal för Hawks om nu killen lyckas hålla sig hel i några matcher
Alltså förlåt Texans och Hawks fans men Clowney är en av den mest överskattade spelaren jag vet. Önskar honom all lycka givetvis...
Fast Clowney kostar ju typ ingenting, och får inte förlängas nu väl? Deras investering är ju därför ganska låg och klart görbar i min bok.Agree to disagree
Men som fd #1 pick och framlyft som "generational talent" har han mycket kvar att bevisa.
Fortfarande ett kap av Seahawks som affären ser ut.
Precis, han kostade två utfyllnadsspelare och en tredjerunda som man förmodligen får tillbaka nästa år om han inte förlänger.Fast Clowney kostar ju typ ingenting, och får inte förlängas nu väl? Deras investering är ju därför ganska låg och klart görbar i min bok.
En av bara 4 spelare med +20 sacks och +50 TFLs senaste 3 åren (kan varit 4).Menade såklart inte att han fortfarande ska ses som en talang, utan att han just draftats som nummer 1 med epitetet "generational talent" och inte levererat på den nivån uppfattas som överskattad.
Men han är ändå en riktigt bra spelare.
Tror många också stirrar sig blinda på Clowney som pass rusher och missar att han är ruskigt bra run stopper för sin position.
Men ja, skadehistoriken oroar
Sen att han taggades som OLB gör ju att Seattle sparar in ett par miljoner $ även om han nästan uteslutande kommer användas som DE.En av bara 4 spelare med +20 sacks och +50 TFLs senaste 3 åren (kan varit 4).
Sen har ju texans spelat honom märkligt emellanåt. Har spelat Mike ett antal spel t.ex.
Bra värde för Hawks
Intressant konflikt senaste åren RB vs GM.Tydligen så har Chargers GM meddelat att man inte kommer att diskutera kontrakt med Gordon förrän efter säsongen. Trade närmar sig känns det som.
Intressant konflikt senaste åren RB vs GM.
Samtidigt som det bevisligen går att drafta RB rätt billigt som levererar direkt medans exempelvis WR's tar lite tid innan man anpassar sig till ligan och scheme.