Notorious Niklas
Silver
Vilken jäkla match... otroligt surt men glad över spelet ändå!Det låter som en fin strategi, viktig match inatt så jag tycker nog du kan höja en tusing till på Ravens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken jäkla match... otroligt surt men glad över spelet ändå!Det låter som en fin strategi, viktig match inatt så jag tycker nog du kan höja en tusing till på Ravens
Vilken jäkla match... otroligt surt men glad över spelet ändå!
Det var inte svårt att hålla sig vaken inatt om man säger så. Samma här, tung förlust men nöjd över insatsen ändå.Vilken jäkla match... otroligt surt men glad över spelet ändå!
Seahawks tackar och bockarMed två matcher kvar tar alltså Jets beslutet att förstöra kommande säsong också?
Så är det men samtidigt så ”spelar” ju varenda person i organisationen för att överleva själva. Finns ju ingen där som kan ”tanka” utan att själv riskera att bli arbetslös liksom.Med två matcher kvar tar alltså Jets beslutet att förstöra kommande säsong också?
Det är jag givetvis medveten om, men ändåSå är det men samtidigt så ”spelar” ju varenda person i organisationen för att överleva själva. Finns ju ingen där som kan ”tanka” utan att själv riskera att bli arbetslös liksom.
Trodde faktiskt att det skulle bli vi som skulle lyckas förlora mot Jets, känns skönt att slippa det i alla fall
Jaha, trodde vi skulle snacka Browns-Giants idag och inte Jets
hehe...Baker är ruskigt stabil just nu och tycker det är så roligt att han ser ut att trivas.Nuff said!
Skulle inte förvåna mig ett dugg, 11-5 och lyckas missa slutspel ändå...hehe...Baker är ruskigt stabil just nu och tycker det är så roligt att han ser ut att trivas.
MEN vi missar nog slutspelet ändå, fasen vilket tight race det är i AFC
Jag försökte avleda uppmärksamheten från oss...Jaha, trodde vi skulle snacka Browns-Giants idag och inte Jets
Äsch då, inget att skämmas över, Browns är ett skitbra lag det är sen gammaltJag försökte avleda uppmärksamheten från oss...
Citerar mig själv, kan eventuellt vara den dummaste kommentaren i år, tack för migChiefs enda laget som kan hota Steelers?
Såg precis klart matchen. Den där extra växeln hade verkligen behövtsCiterar mig själv, kan eventuellt vara den dummaste kommentaren i år, tack för mig
Verkligen, vad händer...BENGALS liksom. Din polare på glatt humör idag?Såg precis klart matchen. Den där extra växeln hade verkligen behövts
Haha, vill inte gå på för hårt men hans första kommentar var: "Kul för er Brownsfans i alla fall, misstänker att Ben bettat på Bengals och när vår D får Finley att se ut som Lamar Jackson, då är det illa!"Verkligen, vad händer...BENGALS liksom. Din polare på glatt humör idag?
Nä, man får inte gå på för hårt av respekt, man vet ju själv hur det känns efter tunga förluster. Fattar bara inte hur allt kan totalhaverera på detta visHaha, vill inte gå på för hårt men hans första kommentar var: "Kul för er Brownsfans i alla fall, misstänker att Ben bettat på Bengals och när vår D får Finley att se ut som Lamar Jackson, då är det illa!"
Exakt! Vi lär väl förlora mot dem v. 17 och missa slutspel misstänker jagNä, man får inte gå på för hårt av respekt, man vet ju själv hur det känns efter tunga förluster. Fattar bara inte hur allt kan totalhaverera på detta vis
Hu,kan bli en riktig rysare i sista omgången det här, en bye hade förstås suttit fint...
Låter rimligt, vi ställer in oss på det tycker jagExakt! Vi lär väl förlora mot dem v. 17 och missa slutspel misstänker jag
Får pigga upp med denna då säkert sett den men den tåls att postas här ocksåHade öppen väg till finalen i min fantasyliga. Slutade med att jag förlorade med 2,5 poäng efter att JuJu hamnat på -0,5 och Tyler Boyd på 0 poäng inatt. Nu måste det här skitåret ta slut!
Utan att kika upp ordentligt så kommer då BAL ligga före (tie breaker i divisionen).Om Dolphins, Ravens, Colts och vi, alla hamnar på 11-5, är det vi som ryker då @Von ?
Får pigga upp med denna då säkert sett den men den tåls att postas här också
Om jag inte helt missminner mig så körde du hårt på JuJu förra säsongen också va? Grabben har framtiden för sig men näää, oberäknelig på något vis (tycker jag).Hade öppen väg till finalen i min fantasyliga. Slutade med att jag förlorade med 2,5 poäng efter att JuJu hamnat på -0,5 och Tyler Boyd på 0 poäng inatt. Nu måste det här skitåret ta slut!
Ja, förra säsongen gjorde jag det men i år har han mest suttit utanför. Men med tanke på Meyers och Lambs svaga form på senaste, och med Gaskin och Zeke borta blev jag tvungen. Nästa säsong får TikTok-liraren spela någon annanstans än i Galacticos...Om jag inte helt missminner mig så körde du hårt på JuJu förra säsongen också va? Grabben har framtiden för sig men näää, oberäknelig på något vis (tycker jag).
Trodde faktiskt att det skulle bli vi som skulle lyckas förlora mot Jets, känns skönt att slippa det i alla fall
Säg inte att du är förvånad bara?...det går fan inte att vinna utan hyfsade WRs, trots allt NFL vi snackar om oavsett hur dåliga Jets än må vara.
Haha, jag vet inte alltså... Trodde ändå att vi skulle lyckas hålla undan med Chubb, Hunt och tre riktigt bra TE’s, alla riktigt bra på att fånga bollen. Trodde inte Chubb och Hunt skulle hållas till typ 4 gemensamma rushing yards i första halvlek och att Baker skulle lyckad med 3 fumbles Otroligt patetisk insats, trots avsaknaden av WR’s.Säg inte att du är förvånad bara?...det går fan inte att vinna utan hyfsade WRs, trots allt NFL vi snackar om oavsett hur dåliga Jets än må vara.
En vecka till med nagelbitande då. Steelers måste väl bara vila spelare i sista matchen nu va?