• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Med två matcher kvar tar alltså Jets beslutet att förstöra kommande säsong också?
Så är det men samtidigt så ”spelar” ju varenda person i organisationen för att överleva själva. Finns ju ingen där som kan ”tanka” utan att själv riskera att bli arbetslös liksom.

Trodde faktiskt att det skulle bli vi som skulle lyckas förlora mot Jets, känns skönt att slippa det i alla fall 😁

Jaha, trodde vi skulle snacka Browns-Giants idag och inte Jets 😜
fe775085ec052f3f29561190dc121296.gif

Nuff said! 🤑

• Like
Reactions: v0n
Jag försökte avleda uppmärksamheten från oss... 🤪
Äsch då, inget att skämmas över, Browns är ett skitbra lag det är sen gammalt 🙄
Riktigt bra run D som höll på att sätta käppar i hjulet på Browns "normala" spel, Dexter Lawrence är en läskig man och Blake Martinez sniffade upp det mesta i springväg.
Tur Baker lärt sig kasta bollen säger jag✌🏼

Haha, vill inte gå på för hårt men hans första kommentar var: "Kul för er Brownsfans i alla fall, misstänker att Ben bettat på Bengals och när vår D får Finley att se ut som Lamar Jackson, då är det illa!" 😁
Nä, man får inte gå på för hårt av respekt, man vet ju själv hur det känns efter tunga förluster. Fattar bara inte hur allt kan totalhaverera på detta vis 😳
Hu,kan bli en riktig rysare i sista omgången det här, en bye hade förstås suttit fint...

Nä, man får inte gå på för hårt av respekt, man vet ju själv hur det känns efter tunga förluster. Fattar bara inte hur allt kan totalhaverera på detta vis 😳
Hu,kan bli en riktig rysare i sista omgången det här, en bye hade förstås suttit fint...
Exakt! Vi lär väl förlora mot dem v. 17 och missa slutspel misstänker jag 😂

Om Dolphins, Ravens, Colts och vi, alla hamnar på 11-5, är det vi som ryker då @Von ?

Senast ändrad:
  • Like
Hade öppen väg till finalen i min fantasyliga. Slutade med att jag förlorade med 2,5 poäng efter att JuJu hamnat på -0,5 och Tyler Boyd på 0 poäng inatt. Nu måste det här skitåret ta slut!

Om Dolphins, Ravens, Colts och vi, alla hamnar på 11-5, är det vi som ryker då @Von ?
Utan att kika upp ordentligt så kommer då BAL ligga före (tie breaker i divisionen).
Browns före Colts (inbördes möte) och iom att inte CLE-MIA spelat så blir det resultatet i konferensen som avgör...6-4 för båda lag idag 😱

Obs! Inte räknat in hur återstående möten ser ut så kanske inte alls stämmer i slutändan

Hade öppen väg till finalen i min fantasyliga. Slutade med att jag förlorade med 2,5 poäng efter att JuJu hamnat på -0,5 och Tyler Boyd på 0 poäng inatt. Nu måste det här skitåret ta slut!
Om jag inte helt missminner mig så körde du hårt på JuJu förra säsongen också va? Grabben har framtiden för sig men näää, oberäknelig på något vis (tycker jag).

Om jag inte helt missminner mig så körde du hårt på JuJu förra säsongen också va? Grabben har framtiden för sig men näää, oberäknelig på något vis (tycker jag).
Ja, förra säsongen gjorde jag det men i år har han mest suttit utanför. Men med tanke på Meyers och Lambs svaga form på senaste, och med Gaskin och Zeke borta blev jag tvungen. Nästa säsong får TikTok-liraren spela någon annanstans än i Galacticos...

• Like
Säg inte att du är förvånad bara?...det går fan inte att vinna utan hyfsade WRs, trots allt NFL vi snackar om oavsett hur dåliga Jets än må vara.
En vecka till med nagelbitande då. Steelers måste väl bara vila spelare i sista matchen nu va?
Haha, jag vet inte alltså... Trodde ändå att vi skulle lyckas hålla undan med Chubb, Hunt och tre riktigt bra TE’s, alla riktigt bra på att fånga bollen. Trodde inte Chubb och Hunt skulle hållas till typ 4 gemensamma rushing yards i första halvlek och att Baker skulle lyckad med 3 fumbles 😂 Otroligt patetisk insats, trots avsaknaden av WR’s.

• Like
Tillbaka
Topp