• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Haha, jag vet inte alltså... Trodde ändå att vi skulle lyckas hålla undan med Chubb, Hunt och tre riktigt bra TE’s, alla riktigt bra på att fånga bollen. Trodde inte Chubb och Hunt skulle hållas till typ 4 gemensamma rushing yards i första halvlek och att Baker skulle lyckad med 3 fumbles 😂 Otroligt patetisk insats, trots avsaknaden av WR’s.
Ja alltså, skitsvårt att se det med nyktra ögon men Jets spelade smart...drog ner varenda gubbe i boxen på varenda jäkla spel så det gick liksom inte att springa. Baker tvingades passa. Med det sagt håller jag med dig, alldeles för många som underpresterar, speciellt på D där det inte finns några ursäkter.

FEM lag med 10-5 inför sista omgången, rysare deluxe 😳

Ja alltså, skitsvårt att se det med nyktra ögon men Jets spelade smart...drog ner varenda gubbe i boxen på varenda jäkla spel så det gick liksom inte att springa. Baker tvingades passa. Med det sagt håller jag med dig, alldeles för många som underpresterar, speciellt på D där det inte finns några ursäkter.

FEM lag med 10-5 inför sista omgången, rysare deluxe 😳
Haha nej precis, men därför tänker jag att man borde kunnat utnyttja det mycket bättre, vilket man började göra i 3:e quartern. Men men, it is what it is 😂

Haha nej precis, men därför tänker jag att man borde kunnat utnyttja det mycket bättre, vilket man började göra i 3:e quartern. Men men, it is what it is 😂
Lätt att vara efterklok men en quarter till så tror jag nog vi hade segrat.
På tal om efterklok så förlorade ju Jets T-Law nu så kanske inte så smart att vinna ändå 😂

Vecka 17 söndag, är ni på hugget?

@Notorious Niklas, jag behöver en virtuell hand att hålla i, hur ska det här sluta 😰

giphy.gif

Vi ligger under med 7 pinnar, 0:00 4:th quarter, Hail Mary av Cheesecake Factory-Baker, 75y till Landry som enhandsplockar den, Cody Parkey trippeldoinkar sedan XP och vi är ute! 🥲

giphy.gif

Vi ligger under med 7 pinnar, 0:00 4:th quarter, Hail Mary av Cheesecake Factory-Baker, 75y till Landry som enhandsplockar den, Cody Parkey trippeldoinkar sedan XP och vi är ute! 🥲
Makes total sense, men Cartman är en pålitlig kille...vi ber till högre fotbollsmakter att Parkey lyckas sätta den där sista kicken för en gångs skull :meh:.
TikTokar oss vidare mao, JINX! (rättvänd-omvänd psykologi?)
giphy.gif

Vet inte riktigt vad jag ska säga, steelers var visst inte sååå bra ändå 😆 Ska bli roligt att möta ett riktigt lag nästa vecka, GO BROWNS!

Tillbaka
Topp