• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Oj oj, två timmar kvar till avspark, nervös så jag håller på att kräkas. Är du med @Notorious Niklas eller har du däckat redan?
Nu hoppas jag hela tråden håller på BROWNIES ikväll, Win Or Go Home!✌🏼
Fick lov att lugna nerverna med lite rökheroin men börjar tända av nu lagom till avspark! Ikväll skriver vi historia! LETS GO!! Batman coming through!! 🦇

tenor.gif

Tomhet, men det är väl bara att gratulera Hövdingarna. Varför inte Brownies går för 4th down i sin sista drive är för mig en gåta men lätt att vara efterklok

Mer en kombo av buccs D-line och oförmåga av motståndarna. men att byta Konferens och gå direkt till konferensfinal första året är ju inte kattpiss:angel:
Ja, det är riktigt imponerande. Trodde väl inte riktigt på Bucshajpen inför säsongen men tji fick man där.
TB vs Rodgers nästa vecka blir något att se fram emot 👀

Riggat val, men dom gillar sina superstars där över.
21-29, 201yds, inte MVP i min bok.😉
Otroligt att han fortfarande levererar, ser ju ut som han har UGG-boots på fötterna ibland.
Men med ett bra försvar så.

Tillbaka
Topp