• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Allt handlar om hur Daniel Jones spelar.
Broncos gjorde lite av samma sak förra året och det gick väl si så där.

Allt handlar om hur Daniel Jones spelar.
Broncos gjorde lite av samma sak förra året och det gick väl si så där.
Nja, är Saquon hel så handlar en hel del om vår O-line också. Att dumpa en boll i luckan ska han nog klara. Dock får jag väl hopas att Jones är bättre än Lock 🤣

Senast ändrad:
Jahapp, där fick vi visst dras med den eviga talangen Clowney. Tankar kring det @Notorious Niklas m.fl ?
Jag ställer mig tvek om någon undrar men laget i övrigt börjar se ruskigt bra ut på pappret 👊🏼

Haha, ja jag såg det igår! Kan blir riktigt kul! Mina predictions är alltid spot on så jag säger bänkad, utskrattad, skadad och released!

Gronk och Brady på bänken, you heard it here first!

Frågan är om Clowney är villig att lira andra fiol bakom Garrett. Han är ändå en riktig Diva tydligen.
Tror Myles är ganska ödmjuk överlag så tveksamt om det kommer bli något drama med just den biten, men vem vet.
Hur ser dina Örnar ut inför säsongen? Får väl erkänna att jag inte riktigt hängt med sista veckorna✌🏼

Tror Myles är ganska ödmjuk överlag så tveksamt om det kommer bli något drama med just den biten, men vem vet.
Hur ser dina Örnar ut inför säsongen? Får väl erkänna att jag inte riktigt hängt med sista veckorna✌🏼
Tvekar inte på Garrett han e precis som du säger, otroligt ödmjuk, syftar mer på Clowney som nu garanterat kommer va 2a bakom Garrett. Clowney är en diva som ofta vill sätta dig först. Blir inte alls förvånad om vi får drafta top 5 nästa år om jag får säga så. Ny HC och inte ett ljud i FA förutom dom 2 från Vikings. Inga framtids namn exakt men känns som om dom kom mest in så att vi inte släpper in 30-40p per match. Men finns även mycket att se framemot samt hoppas man får se Med tanken på ny HC. Jag hoppas vi får se att Eagles kör en RPO offence och som Eagles fan hejar vi också på Colts i år går det bra för dom har vi 3 1or 2022 vilket är mumma :D

• Like
Reactions: v0n
Tvekar inte på Garrett han e precis som du säger, otroligt ödmjuk, syftar mer på Clowney som nu garanterat kommer va 2a bakom Garrett. Clowney är en diva som ofta vill sätta dig först
Yes, var helt med på den och var egentligen bara ett svar på ditt konstaterande.
Om nu Clowney väljer att diva sig så tycker nog Garrett bara det är gött att slippa fokus och kommer förmodligen inte bry sig ett skvatt 👍🏼

Blir inte alls förvånad om vi får drafta top 5 nästa år om jag får säga så. Ny HC och inte ett ljud i FA förutom dom 2 från Vikings. Inga framtids namn exakt men känns som om dom kom mest in så att vi inte släpper in 30-40p per match. Men finns även mycket att se framemot samt hoppas man får se Med tanken på ny HC. Jag hoppas vi får se att Eagles kör en RPO offence och som Eagles fan hejar vi också på Colts i år går det bra för dom har vi 3 1or 2022 vilket är mumma :D
Det är så illa alltså? Usel cap space har jag förstått men det måste ju kunna gå att bygga runt RPOs och Hurts som du säger på ett effektivt vis ändå...
Kan väl knappast bli värre än säsongen som var 😉

Det är så illa alltså? Usel cap space har jag förstått men det måste ju kunna gå att bygga runt RPOs och Hurts som du säger på ett effektivt vis ändå...
Jo finns flera ljusglimtar men alldeles för många frågetecken. Håller o-line? Kommer Ragor få ett bra andra år då man brukar säga att WR breaks out år 2? ÄR Jalen framtiden? Vem ska lira TE2 Ertz är en känslospelare märktes tydligt förra säsongen när dom inte förlängde kontraktet och inte gjort än om han ens nu ska stanna? Secondary och LB är ju ett enda stort WTF just nu. Så det blir en intressant säsong :D

Jo finns flera ljusglimtar men alldeles för många frågetecken. Håller o-line? Kommer Ragor få ett bra andra år då man brukar säga att WR breaks out år 2? ÄR Jalen framtiden? Vem ska lira TE2 Ertz är en känslospelare märktes tydligt förra säsongen när dom inte förlängde kontraktet och inte gjort än om han ens nu ska stanna? Secondary och LB är ju ett enda stort WTF just nu. Så det blir en intressant säsong :D
Har hört att rykten om Watson börjat florera. Förmodligen samma rykten som varit runt de flesta lag och honom, men ingen rök... ;)

Runda 1 klar, tankar?
Väldigt tyst från Brownsgänget här inne, är draften inte lika rolig nu när ni inte längre har pick i toppen? 😉

Bästa från runda ett? Att vi fick ett extrapick nästa år. Vi är så sjukt usla.

Näst bäst? När man tydligt hör Mac Jones säga till Godell att han hoppats på Patriots.

Annars var det en ganska rolig första runda där jag överraskades av 49ers och Raiders, och där Bears gjorde ett kap.

Giants? Ett helt obegripligt val som vanligt. Vi har Shepard i sloten och allt som Saquon inte tar från backfield dumpas ändå till honom. Vad Toneys styrkor är? Att han är bra i sloten och på korta dumps och kast...

Bästa från runda ett? Att vi fick ett extrapick nästa år. Vi är så sjukt usla.

Näst bäst? När man tydligt hör Mac Jones säga till Godell att han hoppats på Patriots.

Annars var det en ganska rolig första runda där jag överraskades av 49ers och Raiders, och där Bears gjorde ett kap.

Giants? Ett helt obegripligt val som vanligt. Vi har Shepard i sloten och allt som Saquon inte tar från backfield dumpas ändå till honom. Vad Toneys styrkor är? Att han är bra i sloten och på korta dumps och kast...
_20210501_161942.JPG

Jag verkar dock ha missat något. Vi har ju fått "A+" överallt för vår draft... 😳
Det handlar ju mest om laget draftar BPA och till svaga positioner och inte går helt av förväntade ordningen. Lions har relativt höga betyg sen 2009, men det är väl bara Stafford och Suh som var verkliga stjärnor (Även om T.J Hockenson ser lovande ut))

Vårt hemmaschema ser okej ut men på vägen blir det tufft. Har ändå en del hopp inför säsongen. Med det sagt så går det väl åt skogen som vanligt. 7-10?
Screenshot_20210514-211458.jpg

• Like
Vårt hemmaschema ser okej ut men på vägen blir det tufft. Har ändå en del hopp inför säsongen. Med det sagt så går det väl åt skogen som vanligt. 7-10?
Screenshot_20210514-211458.jpg
Får det spontant till 10-7 faktiskt 😄 Nä, bortamatcherna såg tuffare ut som du säger även om jag har skitsvårt för att pricka in lagen i så här tidigt skede.

Får det spontant till 10-7 faktiskt 😄 Nä, bortamatcherna såg tuffare ut som du säger även om jag har skitsvårt för att pricka in lagen i så här tidigt skede.
10-7 tar jag alla dagar i veckan 🥰 Svårt att sia om så här tidigt men visst, får vi in en stabil pjäs till i vår O-line och Danny Dimes inte gör bort sig så kanske...

• Like
Har precis gett mig in i en Dynasty-liga och draften pågår just nu: 4 timmar (max) per pick. Ska bli riktigt roligt att testa detta. Någon annan som kör Dynasty?

Tillbaka
Topp