Vi vaaaaaaaaaaaann!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, nu var det roligt igen...hehe, grattis!Vi vaaaaaaaaaaaann!!!
Japp - i en vecka iafJaha, nu var det roligt igen...hehe, grattis!
De imponerande på mig i alla fall.Pats in decline, tredje raka hemmaförlusten.
Första gången sedan 1995 typ.
Antar att skadeglädjen är stor på många håll.
Äh, tror inte det är så många som är skadeglada faktiskt. Alla vet varför Pats var så bra och alla vet att Pats kan bli bra igen, sker dock inte över en natt.Pats in decline, tredje raka hemmaförlusten.
Första gången sedan 1995 typ.
Antar att skadeglädjen är stor på många håll.
Inte. Ett. Dugg. Är inte förvånad över det som kommit fram heller. Han känns allmänt oskön.Kommer vi sakna Jon Gruden?
Misstänker att han lägger av för det finns fler lik i garderoben. Har personligen aldrig varit ett fan av hans buffliga framtoning så kan inte påstå att jag gråter floder.
Är ändå lite förvånad att hela ligan verkar enade i frågan, nya tider minsann.Inte. Ett. Dugg. Är inte förvånad över det som kommit fram heller. Han känns allmänt oskön.
Man ska ju också säga att det är mail från 2011 så hade det kommit fram då är det inte säkert att det hade blivit samma låda.Är ändå lite förvånad att hela ligan verkar enade i frågan, nya tider minsann.
Tyckte ARod sammanfattade det jäkligt bra .."those opinions don't have a place in the game", punkt typ.
Undrar hur länge till halvnakna strippor med pom-poms kommer få husera på sidlinjen? Eller varför inte den klassiska milfen med plutande läppar som rapporterar från innerplan i alla sändningar
Precis så. Trots allt US and A vi snackar om så vi får nog ta en sak i sänderMan ska ju också säga att det är mail från 2011 så hade det kommit fram då är det inte säkert att det hade blivit samma låda.
Ghaaa! skämskuddarna räcker inte till Får vi inga poäng på tavlan innan halvtid stänger jag av skiten@Von sämsta jag sett i mitt liv hittills.
Den du!Ghaaa! skämskuddarna räcker inte till Får vi inga poäng på tavlan innan halvtid stänger jag av skiten
Jaja, får väl sitta uppe lite till dåDen du!
Ja, det var en underhållande match för alla som gillar bra fotbollSka ni se en spännande match denna vecka så se den mellan Cowboys och Patriots, den är "svängig"
MVh
Ola G
Browns strategi med att vara aggressiva, vägra ta FG och gå på 4:th down oavsett tillfälle och läge har verkligen straffat sig på slutet. 6 av 15 på 4:th down. Chargers fick ju hybris efter sina 100% 4:th down conversions mot oss och gjorde bort sig totalt mot RavensJaja, får väl sitta uppe lite till då
Vill helst inte snacka om eländet idag men ja, 4th down-strategin kan man kanske tagga ner en smula i vissa lägenBrowns strategi med att vara aggressiva, vägra ta FG och gå på 4:th down oavsett tillfälle och läge har verkligen straffat sig på slutet. 6 av 15 på 4:th down. Chargers fick ju hybris efter sina 100% 4:th down conversions mot oss och gjorde bort sig totalt mot Ravens
Du såg inte vår match va?@Von sämsta jag sett i mitt liv hittills.
Tyvärr inte men antar det inte var så kul att kolla på ett halvt lag som hoppar runt på kryckor (liksom CLE)Du såg inte vår match va?
Hade Redzone igång, när ryker Dimes egentligen?Du såg inte vår match va?
Utgår ifrån att det antingen blir en ny QB i draften eller under off season. Personligen tror jag att det vore en fantastisk match att plocka in Cam på ett korttidskontrakt.Hade Redzone igång, när ryker Dimes egentligen?
Låter rimligt!Utgår ifrån att det antingen blir en ny QB i draften eller under off season. Personligen tror jag att det vore en fantastisk match att plocka in Cam på ett korttidskontrakt.
NFLs nya regler gör det ibland svårt att gilla spelet. Visst, han är sent in i situationen men kom igen.Låter rimligt!
Varför inte, egentligen? Hade varit kul att se!
Förresten, någon som vet om det är OK med Kyler Murray efter det grova övergrepp han åkte på igår? Sjukt att det bara blev "Roughing the passer" och 15y penalty. Även som ett Browns-fan så måste jag säga att det luktar livstidsavstängning om den!
Observera att han också blir puttad i ryggen mot Qb:nNFLs nya regler gör det ibland svårt att gilla spelet. Visst, han är sent in i situationen men kom igen.
D’ernest är fasiken grym så tror ändå att han kan åtstadkomma en del i alla fall, speciellt när Broncos säkert räknar bort springspelet en del. Men utan Chubb och Hunt känns vi tyvärr rätt värdelösa. Är vi sämst i ligan på att utnyttja våra WR tro? Även våra TE’s har varit väldigt underutnyttjade så här långt. Vila Baker, även fast det är säsongens viktigaste match så här långt, kör Mr Minneapolis Miracle himself, så får vi se vad som händer. Baker lär väl gå sönder ännu mer i en match vi förlorar 33-3 till slut.Bah, både Chubb och Hunt ruled out för TNF och Baker får tydligen välja själv om han ska spela.
Vinnar(tjur)skallen Baker skulle förmodligen välja spela om han så var gipsad topp till tå, gillart inte. Låt honom vila och lufta Beer Case Keenum säger jag,
säsongen är lång.
Tankar kring det @Notorious Niklas m.fl?
Bah, både Chubb och Hunt ruled out för TNF och Baker får tydligen välja själv om han ska spela.
Vinnar(tjur)skallen Baker skulle förmodligen välja spela om han så var gipsad topp till tå, gillart inte. Låt honom vila och lufta Beer Case Keenum säger jag,
säsongen är lång.
Tankar kring det @Notorious Niklas m.fl?
Ger man OBJ tre targets på en hel match så...D’ernest är fasiken grym så tror ändå att han kan åtstadkomma en del i alla fall, speciellt när Broncos säkert räknar bort springspelet en del. Men utan Chubb och Hunt känns vi tyvärr rätt värdelösa. Är vi sämst i ligan på att utnyttja våra WR tro? Även våra TE’s har varit väldigt underutnyttjade så här långt. Vila Baker, även fast det är säsongens viktigaste match så här långt, kör Mr Minneapolis Miracle himself, så får vi se vad som händer. Baker lär väl gå sönder ännu mer i en match vi förlorar 33-3 till slut.
Kanske glömmer något tillfälle nu men tror inte han har en enda target i endzone i år. Knappt någon i redzone heller. De gånger han fått möjligheten till några viktiga spel har han haft ödesdigra drops som han borde fångat 10/10 också, inte bra… Jag tror helt ärligt att vi hamnar sist i divisionen i år, så tuff är den och med vårt schedule.Ger man OBJ tre targets på en hel match så...