• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

D’ernest är fasiken grym så tror ändå att han kan åtstadkomma en del i alla fall, speciellt när Broncos säkert räknar bort springspelet en del. Men utan Chubb och Hunt känns vi tyvärr rätt värdelösa. Är vi sämst i ligan på att utnyttja våra WR tro? Även våra TE’s har varit väldigt underutnyttjade så här långt. Vila Baker, även fast det är säsongens viktigaste match så här långt, kör Mr Minneapolis Miracle himself, så får vi se vad som händer. Baker lär väl gå sönder ännu mer i en match vi förlorar 33-3 till slut.
D'ernest är bra och säkert hungrig i skuggan av superduon men knappast redo för every down men men, finns inga alternativ så.
Ja, sjukt dålig kemi mellan Baker och OBJ som även @galácticon är inne på. Peoples-Jones och Higgins har båda bevisat gång på gång att att dessa är stabilare targets.
Förvisso pga att motståndare kör double coverage på Beckham men ändå.
Keenum är liksom ingen dålig back up och Baker är uppenbarligen en stooor liability då han inte ens spelat bra sen han pajade axeln första gången 🤔

Senast ändrad:
D'ernest är bra och säkert hungrig i skuggan av superduon men är knappast redo för every down men men, finns inga alternativ så.
Ja, sjukt dålig kemi mellan Baker och OBJ som även @galácticon är inne på. Peoples-Jones och Higgins har båda bevisat gång på gång att att dessa är stabilare targets.
Förvisso pga att motståndare kör double coverage på Beckham men ändå.
Keenum är liksom ingen dålig back up och Baker är uppenbarligen en stooor liability då han inte ens spelat bra sen han pajade axeln första gången 🤔
Fattar helt ärligt inte hur vi kan vara stora favoriter mot Broncos, visst de var sjukt överskattade vid 3-0 men nu vid 3-3 efter Ravens, Steelers och Raiders känns de rätt underskattade igen. Lägger en lök på Broncos, så att vi vinner!

• Like
Reactions: v0n
Fattar helt ärligt inte hur vi kan vara stora favoriter mot Broncos, visst de var sjukt överskattade vid 3-0 men nu vid 3-3 efter Ravens, Steelers och Raiders känns de rätt underskattade igen. Lägger en lök på Broncos, så att vi vinner!
Låter bra, omvänd jinx som vi högst vetenskapligt kom fram till förra säsongen 😆
Håller mig jäkligt pessimistisk här också, för tufft motstånd hela vägen för att ens vara i närheten av konkurrenskraftiga i AFC.

Låter bra, omvänd jinx som vi högst vetenskapligt kom fram till förra säsongen 😆
Håller mig jäkligt pessimistisk här också, för tufft motstånd hela vägen för att ens vara i närheten av konkurrenskraftiga i AFC.
F02476C4-5904-493B-BAA1-F0B7E9E95F3C.jpeg

😬

• Wow
Vilken jäkla konung. @Von Anti-jinxen betalade sig i vanlig ordning också! When in doubt, bet the house! 😍
Mäktigt, han var hungrigare än förväntat. SUPER BOWL har jag sagt hela tiden! 😁
Närå. men stabil insats trots förutsättningarna, var aldrig speciellt orolig för första gången på hela säsongen men fyfaen vad trött man är idag, satt du också uppe eller?

Bengals vinner och spelar galet bra fotboll, KC åker på stortorsk...Giants dominerar, vafan händer? 👀

Haha, viktig match i afton! Du är saknad, man kan väl hänga på flera ställen tänker jag? 🙂
Väldigt viktig...OT-förlusten senast svider fortfarande.
Är väl inte helt ombord på Geno-tåget heller 😁

Det har du helt rätt i.
Egentligen är det mer att jag inte varit speciellt aktiv på KS överhuvudtaget senaste tiden.
Fotbollssnack finns det alltid plats för ❤️

• Like
Väldigt viktig...OT-förlusten senast svider fortfarande.
Är väl inte helt ombord på Geno-tåget heller 😁

Det har du helt rätt i.
Egentligen är det mer att jag inte varit speciellt aktiv på KS överhuvudtaget senaste tiden.
Fotbollssnack finns det alltid plats för ❤️
Vi vänder på det då, hur många var ombord på Jameis Winston-tåget för bara några veckor sen?
Saints är överskattade, vinst inatt och ni är med i fighten igen.

(fast Cards ser ruuuskigt bra ut så första platsen är nog bara att glömma 😱)

Även om det inte är Seahawks år i år så kan man åtminstone glädjas åt ett högt draft pi...äh, det var inget.

Gameday, tagga! Hoppas du spelar en rejäl slant på Squeelers nu @Notorious Niklas 😁
Lutar åt att vi få se tre amigos på planen idag på första gången på lääänge. Och glöm nu inte att matcherna börjar 18:00 idag gubbs ✌🏼
giphy.gif

Mycket rökridåer i mina flöden. Det snackas om att "kastmekaniken" blir lidande av skadan men tror inte han hade fått spela om han inte vore full go men nu gissar jag bara.
Watt kommer väl boxa av honom axeln. Alltså, jag har tänkt på det där… strips genom punches i all ära men vettefan vad jag tycker om hans taktiker emellanåt alltså.

• Like
Watt kommer väl boxa av honom axeln. Alltså, jag har tänkt på det där… strips genom punches i all ära men vettefan vad jag tycker om hans taktiker emellanåt alltså.
mmm, finns nog stor risk för det med den extra gnistan som brukar infinna sig i dessa möten. Hör ryktas om att axeln inte får poppa ur led en gång till för då är tydligen säsongen körd :nailbiting:

Tillbaka
Topp