• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Fyyyfåån va sämst! Kände i stortån att det skulle gå åt h-e när Conklin gick ut. Antar att din plånbok blev glad i alla fall...
Tyckte Steelers offensiv såg otroligt tama ut så trodde faktiskt att vi skulle lyckas vinna det där… men vår offensiv är så otroligt uddlös alltså… förvånad över att Jarvis sket i sängen ändå, han brukar vara clutch när det gäller annars.

Haha, ja! En klen tröst men alltid något…

• Like
Reactions: v0n
Kan vi inte bara lägga ner säsongen, drafta och påbörja nästa direkt?

Vi är alltså ett lag med hyfsad D. Framåt? Vår O-line är ett durkslag, någon TE som kan fånga bollen har vi inte, våra WR har fler tatueringar än catches och vår franchise-RB har spelat två matcher sedan förra säsongen började typ. Danny Dimes? Vår bästa RB och vår bästa WR. Men QB1? Tvek på den.

Så, nu är jag klar. Nu siktar vi mot nästa förlust.

• Wow
Det känns faktiskt som vi är "on to something" i år cooper rush.JPG
När resten av laget tar plats och fyller tomrummet efter Dak :)
Mvh
Ola G

• Like
Bucs nästa?
Nä, för tidigt kanske. Vilken dåre, hoppas han aldrig får se grönt gräs igen 👎🏼

22 bast, NFL-kontrakt och alla möjligheter i världen att leva värsta drömlivet. Förstår verkligen inte i min vildaste fantasi hur man kan vara så jävla korkad. Lider med den 23-åriga tjejens familj...
Det där livet är mer än vissa klarar av tyvärr. Enormt tragiskt.

Hej då Odell, det var trevligt att du kom - men det va ännu trevligare när du gick.
@galácticon back to NY? Hade väl vart roligt att få hem den lilla solstrålen igen 😁
Seriöst, skulle inte förvåna mig om vi får se honom i Vegas, vad tror ni?

Saints tänkte jag inte på men låter faktiskt ganska rimligt. Där finns det dock ingen QB som kan kasta några bollar 🤔
Tänk dig OBJ och Michael Thomas i samma rum? Mjauu, divafight!
Thomas är ute för säsongen så det är ganska safe just nu. Raiders är säkert i förarsätet. Personligen hade jag velat se honom i Packers - då jäklar hade det kunnat hända saker. Eller varför inte i Rams?

• Like
En bra helg i NFC East, undrar bara va f*n som hände förra helgen. det är ju inte direkt så att Broncos varit ett lysande lag i år?!
Mvh
Ola G

• Like
En bra helg i NFC East, undrar bara va f*n som hände förra helgen. det är ju inte direkt så att Broncos varit ett lysande lag i år?!
Mvh
Ola G
Skumt hur det kan gå upp och ner så snabbt ibland. Broncos har lyckats vända på skutan liksom Patriots vad det verkar som, vet inte vilket ben man ska stå på längre 🥴

Tillbaka
Topp