• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Inte ett dugg oväntat men jag är ändå ganska nöjd, framförallt med Thibodeaux som känns spännande. Vad tycker du, @Mic1?

Sen måste jag säga att draften var ganska rolig med en del överraskande trades. Era allmänna tankar?
Mest nöjd över att vi inte trejdade bort våra picks för något "bättre" 2023. Fattar att det är en rebuild men NYG har inte varit i slutspel på vad, 5 år? Orkar inte med att det ska ta ytterligare ett år innan man börjar se någorlunda ut. Välbehövliga tillskott som går rakt in i truppen där det behövdes förstärkning!

Mest nöjd över att vi inte trejdade bort våra picks för något "bättre" 2023. Fattar att det är en rebuild men NYG har inte varit i slutspel på vad, 5 år? Orkar inte med att det ska ta ytterligare ett år innan man börjar se någorlunda ut. Välbehövliga tillskott som går rakt in i truppen där det behövdes förstärkning!
Japp. Nu utgår jag ifrån att vi gör några moves till innan säsongsstart.

Japp. Nu utgår jag ifrån att vi gör några moves till innan säsongsstart.
Iom att vi är i cap hell tror jag det blir svårt i år men kan vi bli av med några stora löneposter så tror jag att med en riktig QB1 och en bra draft nästa år så kan 2023 bli ganska trevligt.
Nu när vi beefar up OL och defence så är önskelistan: 1) en skadefri Barkley 2) en vass WR 3) en riktig QB1. Löser man det är det slutspelskaliber

Inte ett dugg oväntat men jag är ändå ganska nöjd, framförallt med Thibodeaux som känns spännande. Vad tycker du, @Mic1?

Sen måste jag säga att draften var ganska rolig med en del överraskande trades. Era allmänna tankar?
Tycker Jets spelade ut sina kort bra!
Flera proffstyckare tyckte det var konstigt att QBs rasade ur första rundan, tyckte inte jag. Bara bevis på hur svag den klassen faktiskt är.
Om inte Steelers hade valt Pickett så tror jag även denna hade gått i andra rundan 🤷

Cross var nog bästa valet med pick 9.
Duane Brown är borta så verkligen inte fel att säkra upp LT.

Har alltid svårt att gradera OL-gubbarna, var det "rätt" ordning på dessa?
Ingen superkoll jag heller men Neal, Ekwonu och Cross var uttalade topp-3 på den positionen med en bit ner till nummer 4a.
Mockats lite olika men alla topp-10 i nästan varje mock.
Snacket är snarare att Seahawks hade lite tur att man lyckades knipa den sista i den gruppen på #9

• Like
Reactions: v0n
Önskar bara Baker-dramat får ett slut.
...kan nån bara ta hand om lipsillen innan helgen tar slut, snääälla!

Iom att vi är i cap hell tror jag det blir svårt i år men kan vi bli av med några stora löneposter så tror jag att med en riktig QB1 och en bra draft nästa år så kan 2023 bli ganska trevligt.
Nu när vi beefar up OL och defence så är önskelistan: 1) en skadefri Barkley 2) en vass WR 3) en riktig QB1. Löser man det är det slutspelskaliber
Vad tror du om Robinson? Bara sett (ytterst) lite film på honom men ser spännande ut - snabb är han iaf. Dock orolig för att vi inte har något komplement till Saquon och att han kommer att få ta alldeles för mycket även i år. Hans kropp klarar bevisligen inte det. Han behöver avlastning.

Vad tror du om Robinson? Bara sett (ytterst) lite film på honom men ser spännande ut - snabb är han iaf. Dock orolig för att vi inte har något komplement till Saquon och att han kommer att få ta alldeles för mycket även i år. Hans kropp klarar bevisligen inte det. Han behöver avlastning.
Tror Robinson blir en bra ersättare för Toney som snart gjort sig omöjlig i klubben

Gör ett försök på matchen mellan Buccaneers- Seahawks i München i november. Passa på och se Brady spela live igen innan han pensionerar sig, igen.. 😅

Men spännande för oss i Europa med 3-4 matcher i England & 1 i München!

Gör ett försök på matchen mellan Buccaneers- Seahawks i München i november. Passa på och se Brady spela live igen innan han pensionerar sig, igen.. 😅

Men spännande för oss i Europa med 3-4 matcher i England & 1 i München!
Tänker i liknande banor, plus att polaren är stort Bucsfan. Kommer nog vara ett enormt tryck på biljetterna bara, tyskarna är helt tokiga i am fotboll...

Ja, kompisen skrev upp oss på nån lista via Bucs hemsida. Vet inte riktigt hur det funkar men tror det kommer nån slags heads up när det är dags 🤔

Samma här när dom släppte nyheterna. NFL släpper hela spelschemat för året 16 maj har jag för mig. Så kan tänka mig att biljetter börjar säljas kort efter detta. 🤔

• Like
Reactions: v0n
no-michael-scott.gif

Roliga ni är, kommer förmodligen inte ske men det är en uppgradering på positionen, oavsett vad man tycker om lipsillen som person 😁

Tillbaka
Topp