Called itSant, glömde helt bort Texans. Men före Gardner då känns häftigt..
DJ släppte sin sista mock idag och han har Walker som 1a.
Seahawks får Thibodeaux i den mocken så kan hoppas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Called itSant, glömde helt bort Texans. Men före Gardner då känns häftigt..
DJ släppte sin sista mock idag och han har Walker som 1a.
Seahawks får Thibodeaux i den mocken så kan hoppas.
Inte ett dugg oväntat men jag är ändå ganska nöjd, framförallt med Thibodeaux som känns spännande. Vad tycker du, @Mic1?Giants tar Thibodeaux och Neal (5 & 7). Edge och OT. Inte alls oväntat eller vad säger du @galácticon ?
Snyggt!Called it
Mest nöjd över att vi inte trejdade bort våra picks för något "bättre" 2023. Fattar att det är en rebuild men NYG har inte varit i slutspel på vad, 5 år? Orkar inte med att det ska ta ytterligare ett år innan man börjar se någorlunda ut. Välbehövliga tillskott som går rakt in i truppen där det behövdes förstärkning!Inte ett dugg oväntat men jag är ändå ganska nöjd, framförallt med Thibodeaux som känns spännande. Vad tycker du, @Mic1?
Sen måste jag säga att draften var ganska rolig med en del överraskande trades. Era allmänna tankar?
Japp. Nu utgår jag ifrån att vi gör några moves till innan säsongsstart.Mest nöjd över att vi inte trejdade bort våra picks för något "bättre" 2023. Fattar att det är en rebuild men NYG har inte varit i slutspel på vad, 5 år? Orkar inte med att det ska ta ytterligare ett år innan man börjar se någorlunda ut. Välbehövliga tillskott som går rakt in i truppen där det behövdes förstärkning!
Iom att vi är i cap hell tror jag det blir svårt i år men kan vi bli av med några stora löneposter så tror jag att med en riktig QB1 och en bra draft nästa år så kan 2023 bli ganska trevligt.Japp. Nu utgår jag ifrån att vi gör några moves till innan säsongsstart.
Tycker Jets spelade ut sina kort bra!Inte ett dugg oväntat men jag är ändå ganska nöjd, framförallt med Thibodeaux som känns spännande. Vad tycker du, @Mic1?
Sen måste jag säga att draften var ganska rolig med en del överraskande trades. Era allmänna tankar?
Har alltid svårt att gradera OL-gubbarna, var det "rätt" ordning på dessa?Cross var nog bästa valet med pick 9.
Duane Brown är borta så verkligen inte fel att säkra upp LT.
Ingen superkoll jag heller men Neal, Ekwonu och Cross var uttalade topp-3 på den positionen med en bit ner till nummer 4a.Har alltid svårt att gradera OL-gubbarna, var det "rätt" ordning på dessa?
Väldigt förvånande. Lite baksmälla från förra året med så många QB tidigt och ingen som direkt imponerade första året?QB-klassen är förvisso svag men att Malik Willis skulle falla till 86 känns väl ändå oväntat va?
Ja, och sen är det väl ganska billigt att göra sig av med Tannehill?Väldigt förvånande. Lite baksmälla från förra året med så många QB tidigt och ingen som direkt imponerade första året?
Men perfekt för Titans, kunna ha Willis på bänken ett år.
Åtminstone överkomligt att göra sig av med honom nästa år.Ja, och sen är det väl ganska billigt att göra sig av med Tannehill?
Vad tror du om Robinson? Bara sett (ytterst) lite film på honom men ser spännande ut - snabb är han iaf. Dock orolig för att vi inte har något komplement till Saquon och att han kommer att få ta alldeles för mycket även i år. Hans kropp klarar bevisligen inte det. Han behöver avlastning.Iom att vi är i cap hell tror jag det blir svårt i år men kan vi bli av med några stora löneposter så tror jag att med en riktig QB1 och en bra draft nästa år så kan 2023 bli ganska trevligt.
Nu när vi beefar up OL och defence så är önskelistan: 1) en skadefri Barkley 2) en vass WR 3) en riktig QB1. Löser man det är det slutspelskaliber
Tror Robinson blir en bra ersättare för Toney som snart gjort sig omöjlig i klubbenVad tror du om Robinson? Bara sett (ytterst) lite film på honom men ser spännande ut - snabb är han iaf. Dock orolig för att vi inte har något komplement till Saquon och att han kommer att få ta alldeles för mycket även i år. Hans kropp klarar bevisligen inte det. Han behöver avlastning.
Tänker i liknande banor, plus att polaren är stort Bucsfan. Kommer nog vara ett enormt tryck på biljetterna bara, tyskarna är helt tokiga i am fotboll...Gör ett försök på matchen mellan Buccaneers- Seahawks i München i november. Passa på och se Brady spela live igen innan han pensionerar sig, igen..
Men spännande för oss i Europa med 3-4 matcher i England & 1 i München!
Tänker i liknande banor, plus att polaren är stort Bucsfan. Kommer nog vara ett enormt tryck på biljetterna bara, tyskarna är helt tokiga i am fotboll...
Ja, kompisen skrev upp oss på nån lista via Bucs hemsida. Vet inte riktigt hur det funkar men tror det kommer nån slags heads up när det är dagsJag är lite rädd för det faktiskt! Gäller och vara snabb när de väl släpps!
Ja, kompisen skrev upp oss på nån lista via Bucs hemsida. Vet inte riktigt hur det funkar men tror det kommer nån slags heads up när det är dags
Ska han bo på MetLife då eller vad säger Jets om det?Daniel Jeremiah: Giants Make Sense as Baker Mayfield Trade Destination
After an offseason of quarterback news and movement, one of the biggest remaining storylines is where Baker Mayfield ends up. NFL Network's Daniel Jeremiah...bleacherreport.com
Daniel Jeremiah: Giants Make Sense as Baker Mayfield Trade Destination
After an offseason of quarterback news and movement, one of the biggest remaining storylines is where Baker Mayfield ends up. NFL Network's Daniel Jeremiah...bleacherreport.com
Du vill ju bara bli av med honom.Roliga ni är, kommer förmodligen inte ske men det är en uppgradering på positionen, oavsett vad man tycker om lipsillen som person
Ja.Du vill ju bara bli av med honom.