• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Inte förvånad.
Första NFL-matchen någonsin i Tyskland och Seahawks är enligt NFL data näst populäraste laget där.
Och med TB12 fortfarande i Buccs så lär intresset vara helt okej.
Eller hur! Hyfsat stort upptagningsområde just kring München också. Ska du jaga biljett själv?

bästa brukar vara att boka via ngn sportresebyrå, då får man iaf biljetter även om det ibland kostar lite
Varken Buccs eller Seahawks är favoritlag men man bara måste hinna se Brady innan han lägger ner. Oberoende av vad man tycker om honom , Patriots eller Buccs så är han en legend redan idag
I'm going ⭐
Mvh
Ola G

bästa brukar vara att boka via ngn sportresebyrå, då får man iaf biljetter även om det ibland kostar lite
Varken Buccs eller Seahawks är favoritlag men man bara måste hinna se Brady innan han lägger ner. Oberoende av vad man tycker om honom , Patriots eller Buccs så är han en legend redan idag
I'm going ⭐
Mvh
Ola G
Har du något tips på någon bra sportresebyrå på rak arm? Vimlar av oseriösa aktörer, tycker det är lite läskigt att gå den vägen...

I'm going ⭐
Mvh
Ola G

I USA finns ju Stubhub som är grym för just den typen, undrar om de kanske samlar biljetter till Münchenmatchen även där 🤔

Har du något tips på någon bra sportresebyrå på rak arm? Vimlar av oseriösa aktörer, tycker det är lite läskigt att gå den vägen...
Nickes eller Supremetravel är väl de två jag känner till baserat på egen och andras erfarenheter, känns solida och pålitliga.
Vi är ett gäng från Fb-gruppen NFL Fans Sweden som kommer att försöka få till ngt grupparrangemang via Nickes
Mvh
Ola G

• Like
Reactions: v0n
Nickes eller Supremetravel är väl de två jag känner till baserat på egen och andras erfarenheter, känns solida och pålitliga.
Vi är ett gäng från Fb-gruppen NFL Fans Sweden som kommer att försöka få till ngt grupparrangemang via Nickes
Mvh
Ola G
Mången tack, ska kolla upp! Bra med en reservplan om det inte går att få tag på biljett i första skedet 🙂

• Like
Reactions: v0n
It’s official!
Frågan är ju bara vem man startar som QB när Deshaun väl åker i fängelse och/eller blir avstängd några år…
@v0n 😂
27356456-322E-4DD7-8062-672A298B5B19.png

It’s official!
Frågan är ju bara vem man startar som QB när Deshaun väl åker i fängelse och/eller blir avstängd några år…
@v0n 😂
27356456-322E-4DD7-8062-672A298B5B19.png
Ja, det var skönt att just det dramat äntligen fick ett slut!
Angående Watson så har jag inga kommentarer längre. Fortfarande inte dömd för något men misstänker att NFL inte kommer vara nådiga. Troligtvis avstängd hela säsongen om jag får gissa i dagsläget.
Tror Jacoby Brissett kan sköta sig ok ändå med manskapet runtomkring sig, återstår att se 😁

Ja, det var skönt att just det dramat äntligen fick ett slut!
Angående Watson så har jag inga kommentarer längre. Fortfarande inte dömd för något men misstänker att NFL inte kommer vara nådiga. Troligtvis avstängd hela säsongen om jag får gissa i dagsläget.
Tror Jacoby Brissett kan sköta sig ok ändå med manskapet runtomkring sig, återstår att se 😁
Vi tar in Kaep eller Newton efter 4v och 0-4 🥰 Baker gör 400y, 5 TD, 32/35 på oss w.1!

När man trodde man var snabbt ute med att jaga biljetter till Buccaneers - Seahawks i Tyskland.. japp! Bara 400.000 + före i kön!
BD80180E-6A9B-440C-ADC7-9074AAF0C0F2.jpeg

Någon som lyckades få biljetter? Blir att ställa alarm inför 26 juli. Förhoppningsvis lite mindre tryck inför London matchen.

Håller lite span på Stubhub! Låter hypen lägga sig ett tag så får vi se 😅
Billigaste biljetterna igår efter lunch låg runt 8300:- imorse hittade jag för 5700:-. Så vi får väl se vart som hamnar sen i september/oktober. Jävla tokerier
Vette tusan om hypen verkligen kommer hinna lägga sig så mycket 😄
_20220720_131012.JPG

NFL måste nästan ställa sig frågan varför man väntat så länge med matcher i Tyskland

Helt klart! Tyskland har mycket sammankopplingar med USA och deras inhemska liga är bland dom bästa i världen om man borträknar USA/Kanada.
Sen har de ju också spelat 2-3 matcher i England sedan en tid tillbaka 🤔

Tillbaka
Topp