Måste varit så. Annars har de tagit en major chans.Oj, mycket kortare än förväntat. Börjar ju undra om Browns hade fått en fingervisning från ligan innan traden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste varit så. Annars har de tagit en major chans.Oj, mycket kortare än förväntat. Börjar ju undra om Browns hade fått en fingervisning från ligan innan traden
Ser ut som att vi inte hört det sista än...Oj, mycket kortare än förväntat. Börjar ju undra om Browns hade fått en fingervisning från ligan innan traden
Ett års avstängning tycker jag är mer rimligtSer ut som att vi inte hört det sista än...
Svårt med ett eget regelverk och eget code of conduct. Det blir väldigt mycket "eget tyckande" och lätt att man inte blir stringenta. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker är rimligt.Ett års avstängning tycker jag är mer rimligt
Visst är det så men tycker det här säger allt…Svårt med ett eget regelverk och eget code of conduct. Det blir väldigt mycket "eget tyckande" och lätt att man inte blir stringenta. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker är rimligt.
Håller med om din poäng i grunden och med NFLs system borde han fått fler matcher. Din sista poäng är, med amerikanska mått mätt, ruggigt lång ifrån sanningen dock. En civil suit (class act dessutom) kan ju hålla på i en evighet och kosta enormt, i både tid, pengar och publicitet. Det förlikas både till höger och vänster och många gånger är det lättare att göra det än låta det gå till domstol och avgöras där. Med det sagt ser nog även jag honom som skyldig.Visst är det så men tycker det här säger allt…
Edit: han har inskrivande stund nått förlikning i 23 av de 25 fallen. Oskyldiga människor förlikar inte…
Stämningarna mot honom är 25 separata, inte en class action. Förloraren betalar oftast vinnarens advokatkostnader så är du oskyldig är det bara att ta det hela vägen till domstol och frias. Han är skyldig så det skriker om det imo och borde stängas av i minst ett årHåller med om din poäng i grunden och med NFLs system borde han fått fler matcher. Din sista poäng är, med amerikanska mått mätt, ruggigt lång ifrån sanningen dock. En civil suit (class act dessutom) kan ju hålla på i en evighet och kosta enormt, i både tid, pengar och publicitet. Det förlikas både till höger och vänster och många gånger är det lättare att göra det än låta det gå till domstol och avgöras där. Med det sagt ser nog även jag honom som skyldig.
Ah, fick för mig att alla gått samman men då hade jag fel. Givetvis, som jag skriver, tror även jag att han är skyldig - det pekar väl mer eller mindre allt på.Stämningarna mot honom är 25 separata, inte en class action. Förloraren betalar oftast vinnarens advokatkostnader så är du oskyldig är det bara att ta det hela vägen till domstol och frias. Han är skyldig så det skriker om det imo och borde stängas av i minst ett år
Säkerligen för att det är godtyckligt och inte finns något regelverk kring det. Högt, och jäkligt lågt.Så jävla sjukt, NFL i ett nötskal!
Calvin fick liksom 17 matcher för att ha bettat på att Falcons skulle vinna när han dessutom lämnat ligan/pausat karriären!
Mja, du vet ju hur det funkar i US? Stämma rika människor för ditten och datten är knappast något nytt fenomenEdit: han har inskrivande stund nått förlikning i 23 av de 25 fallen. Oskyldiga människor förlikar inte…
They knew.Måste varit så. Annars har de tagit en major chans.
sign.Mina herrar,
Släpper Watson för stunden då jag precis insåg att det bara är en månad kvar tills säsongen börjar och således börjar dra ihop sig för fantasy draft! Ämnet diskuterades som hastigast under förra säsongen så tänkte att jag slänger ut en öppen fråga om det är någon/några som är intresserade av en KS Fantasy League? Vi spelar endast om äran så att folk som inte vill/kan spela om pengar kan vara med. Anmälning sker här i tråden!
Är vi ens fyra aktiva pers i tråden under säsong?Mina herrar,
Släpper Watson för stunden då jag precis insåg att det bara är en månad kvar tills säsongen börjar och således börjar dra ihop sig för fantasy draft! Ämnet diskuterades som hastigast under förra säsongen så tänkte att jag slänger ut en öppen fråga om det är någon/några som är intresserade av en KS Fantasy League? Vi spelar endast om äran så att folk som inte vill/kan spela om pengar kan vara med. Anmälning sker här i tråden!
Haha! Jag är på!
Avstår? Nejnej, du vet likaväl som jag att har man skrivit i tråden är man anmäld!Är vi ens fyra aktiva pers i tråden under säsong?
God tanke men jag avstår nog, för mycket press
Jag kan vara med så länge jag slipper styra upp någotAvstår? Nejnej, du vet likaväl som jag att har man skrivit i tråden är man anmäld!
Med @v0n är vi således fyra men ju fler desto bättre.
@galácticon @Ola G @Mr.Eriksson @Riley @DB15 kom igen nu!
Avstår? Nejnej, du vet likaväl som jag att har man skrivit i tråden är man anmäld!
Med @v0n är vi således fyra men ju fler desto bättre.
@galácticon @Ola G @Mr.Eriksson @Riley @DB15 kom igen nu!
Jag styr upp allt! Aldrig testat sleeper men kan kolla på detJag kan vara med så länge jag slipper styra upp något
Ett förslag isf är att vi använder plattformen Sleeper som i min mening är den bästa plattformen för fantasy.
Nu är det fyra så jag slipper va?Jag styr upp allt! Aldrig testat sleeper men kan kolla på det
Jag har åtta dynasty på gång så du klarar dig nogHaha Ska suga lite på det. Har redan två plus en Dynasty så jag hinner knappt med som det är.
@galácticon skrev i tråden så han är anmäldJag har åtta dynasty på gång så du klarar dig nog