• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Tyngd bakom ryktet eller vad tror ni?
ScFZLPE.jpg

9AA8A966-8CDC-43E2-B687-A113C0613807.png

Ska man eller 😂
I sann Invicta anda så e den gigantisk på sina 47mm! Känns lite ”väl” stor kanske.

Game Pass är ljuvligt bekvämt och värt varenda krona imo. Vet inte hur mycket billigare det blir om man VPN-snikar men det kanske man borde kika upp 🤔
Ingen aning vad det kostar i Sverige men här kostar det $4.99/månad ($29.99/år) för NFL+ och $9.99 ($79.99) för NFL+ Premium. Mig veterligen är det dock skillnad på ”vanliga” Game Pass och International Game Pass då vi i USA har TV blackouts

Hade helt missat att Viasat inte har kvar rättigheterna. Är det GamePass som gäller då och isåfall är det PRO man ska teckna upp sig för?

Ingen aning vad det kostar i Sverige men här kostar det $4.99/månad ($29.99/år) för NFL+ och $9.99 ($79.99) för NFL+ Premium. Mig veterligen är det dock skillnad på ”vanliga” Game Pass och International Game Pass då vi i USA har TV blackouts
Ja, det verkar vara ett helt annat upplägg på International-varianten.
Pro kostar 2395 kr/år från början, men går ner ganska kraftigt när säsongen väl drar igång. Brukar fula med några 7-day gratis i början för att sedan signa upp.
https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans (vet inte om du kan se länken i US? )

Har man en gång börjat med GP så är det omöjligt att kolla på Viaplays Kalle Anka-sändningar igen, jag kommer inte sakna Hamish & co iaf 😏

Senast ändrad:
Pro kostar 2395 kr/år från början, men går ner ganska kraftigt när säsongen väl drar igång. Brukar fula med några 7-day gratis i början för att sedan signa upp.
https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans (vet inte om du kan se länken i US? )

Har man en gång börjat med GP så är det omöjligt att kolla på Viaplays Kalle Anka-sändningar igen, jag kommer inte sakna Hamish & co iaf 😏
Jättekul att Viaplay försökte men svenska kommentatorer I NFL är ju bara så cringe worthy

Hur funkar det med att se matcherna i efterhand på GamePass? I den listan så står det bara All 270 games live men live & on demand på playoff och SuperBowl.

Hur funkar det med att se matcherna i efterhand på GamePass? I den listan så står det bara All 270 games live men live & on demand på playoff och SuperBowl.
Jag har NFL Network (dvs game pass) inkluderat i min Cable stream och kan titta på matcher i efterhand i upp till 48h. Det kan dock vara en feature i Fubo och inte i game pass

Senast ändrad:
Jag har NFL Network (dvs game pass) inkluderat i min Cable stream och kan titta på matcher i efterhand i upp till 48h. Det kan dock vara en feature i Fubo och inte i game pass
Får väl testa och se helt enkelt. I värsta fall får man överleva att man missar några matcher när man inte orkar sitta uppe hela natten och kolla..

Ja, det går bra om det nu inte är ändrat. Tror man kan se alla matcher närsomhelst hela säsongen men ska inte ta gift på den. Finns även klippta versioner som brukar dyka upp vid lunchtid dagen efter. Är själv Red Zone-typen (Scott Hanson GOAT!) när inte mitt lag spelar, hade nog inte överlevt utan GP 😄

Ja, det går bra om det nu inte är ändrat. Tror man kan se alla matcher närsomhelst hela säsongen men ska inte ta gift på den. Finns även klippta versioner som brukar dyka upp vid lunchtid dagen efter. Är själv Red Zone-typen (Scott Hanson GOAT!) när inte mitt lag spelar, hade nog inte överlevt utan GP 😄
Gött då blir det till att teckna upp sig för GP. Får se om jag orkar följa ditt råd med 7-day free först med. 😃

• Like
Reactions: v0n
Gött då blir det till att teckna upp sig för GP. Får se om jag orkar följa ditt råd med 7-day free först med. 😃
hehe man har lärt sig några knep efter alla år.
Orkar du klicka bort några störiga popups finns det helt okej gratis livestreamar också, tror dessutom denna är helt legit så hoppas det går bra att länka

Senast ändrad:
Jättekul att Viaplay försökte men svenska kommentatorer I NFL är ju bara så cringe worthy
Orkar bara inte, fånig svengelska och samma trötta klyschor haglar in på löpande band. Det värsta är nog när grundläggande regler m.m alltid ska analyseras till absurdum. Som om att alla tittare sitter och kollar på sin livs första match typ 😆

hehe man har lärt sig några knep efter alla år.
Orkar du klicka bort några störiga popups finns det helt okej gratis livestreamar också, tror dessutom denna är helt legit så hoppas det går bra att länka
Inte för att jag personligen bryr mig men gratis NFL streaming är inte legit. NFL förbjuder all form av delning av dess material. Sidan bannades från reddit för copyright issues… (tänker att det bryter mot KS regler att länka?)

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: v0n
Har sån abstinens att jag tittar på NYG - NYJ preseason game 😳
I övrigt tror jag delfinerna blir ruggigt farliga i år

Två dagar kvar nu! Let’s gooo!!
Förhandstips? Vilka tar hem det? AFC ser ruggigt bra ut med Bills, Chiefs, Chargers och Bengals. Ravens och Dolphins ska man väl nämna också. I NFC är det väl bara Bucs och Rams som gäller… Cowboys kanske?

Tillbaka
Topp