Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sugen, men har lite fullt på brickan. vinnaren (Förloraren?) kan få en Lions tischa med Suh på ryggen
Slänger in några Mayfield-jerseys i potten...oxå till förloraren då förståsSugen, men har lite fullt på brickan. vinnaren (Förloraren?) kan få en Lions tischa med Suh på ryggen
Sugen, men har lite fullt på brickan. vinnaren (Förloraren?) kan få en Lions tischa med Suh på ryggen
Generöst av er! Förloraren får även denna (ni som vet ni vet)Slänger in några Mayfield-jerseys i potten...oxå till förloraren då förstås
Game Pass är ljuvligt bekvämt och värt varenda krona imo. Vet inte hur mycket billigare det blir om man VPN-snikar men det kanske man borde kika uppHur är det bäst att kolla i år? Skall man hosta upp för Game Pass eller? VPN och signa från nåt annat land? Tacksam för tips.
Ingen aning vad det kostar i Sverige men här kostar det $4.99/månad ($29.99/år) för NFL+ och $9.99 ($79.99) för NFL+ Premium. Mig veterligen är det dock skillnad på ”vanliga” Game Pass och International Game Pass då vi i USA har TV blackoutsGame Pass är ljuvligt bekvämt och värt varenda krona imo. Vet inte hur mycket billigare det blir om man VPN-snikar men det kanske man borde kika upp
Hade helt missat att Viasat inte har kvar rättigheterna. Är det GamePass som gäller då och isåfall är det PRO man ska teckna upp sig för?
Ja verkar tyvärr som deras avtal gick ut efter förra säsongen. Hade inte heller en aning om det förrän en polare sa det till mig idag och jag sen hittade denna artikeln.. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/a7g04O/nfl-2022-viaplay-nent-har-tappat-rattigheternaWhat!? Har de tappat rättigheterna till NFL nu?
Ja verkar tyvärr som deras avtal gick ut efter förra säsongen. Hade inte heller en aning om det förrän en polare sa det till mig idag och jag sen hittade denna artikeln.. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/a7g04O/nfl-2022-viaplay-nent-har-tappat-rattigheterna
Ja verkar inte bättre, Viasat har ju dock Premier League som jag ju följer med så blir väl ytterliggare 2300 i streamingkostnad helt enkelt..Fan också.. då får man väl se över ett Gamepass istället. Säga upp Viaplay för det är bara NFL och F1 man glor där
Ja, det verkar vara ett helt annat upplägg på International-varianten.Ingen aning vad det kostar i Sverige men här kostar det $4.99/månad ($29.99/år) för NFL+ och $9.99 ($79.99) för NFL+ Premium. Mig veterligen är det dock skillnad på ”vanliga” Game Pass och International Game Pass då vi i USA har TV blackouts
Jättekul att Viaplay försökte men svenska kommentatorer I NFL är ju bara så cringe worthyJa, det verkar vara ett helt annat upplägg på International-varianten.
Pro kostar 2395 kr/år från början, men går ner ganska kraftigt när säsongen väl drar igång. Brukar fula med några 7-day gratis i början för att sedan signa upp.
https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans (vet inte om du kan se länken i US? )
Har man en gång börjat med GP så är det omöjligt att kolla på Viaplays Kalle Anka-sändningar igen, jag kommer inte sakna Hamish & co iaf
Hur funkar det med att se matcherna i efterhand på GamePass? I den listan så står det bara All 270 games live men live & on demand på playoff och SuperBowl.Ja, det verkar vara ett helt annat upplägg på International-varianten.
Pro kostar 2395 kr/år från början, men går ner ganska kraftigt när säsongen väl drar igång. Brukar fula med några 7-day gratis i början för att sedan signa upp.
https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans (vet inte om du kan se länken i US? )
Har man en gång börjat med GP så är det omöjligt att kolla på Viaplays Kalle Anka-sändningar igen, jag kommer inte sakna Hamish & co iaf
Jag har NFL Network (dvs game pass) inkluderat i min Cable stream och kan titta på matcher i efterhand i upp till 48h. Det kan dock vara en feature i Fubo och inte i game passHur funkar det med att se matcherna i efterhand på GamePass? I den listan så står det bara All 270 games live men live & on demand på playoff och SuperBowl.
Får väl testa och se helt enkelt. I värsta fall får man överleva att man missar några matcher när man inte orkar sitta uppe hela natten och kolla..Jag har NFL Network (dvs game pass) inkluderat i min Cable stream och kan titta på matcher i efterhand i upp till 48h. Det kan dock vara en feature i Fubo och inte i game pass
@v0n har nog kollFår väl testa och se helt enkelt. I värsta fall får man överleva att man missar några matcher när man inte orkar sitta uppe hela natten och kolla..
Ja, det går bra om det nu inte är ändrat. Tror man kan se alla matcher närsomhelst hela säsongen men ska inte ta gift på den. Finns även klippta versioner som brukar dyka upp vid lunchtid dagen efter. Är själv Red Zone-typen (Scott Hanson GOAT!) när inte mitt lag spelar, hade nog inte överlevt utan GPHur funkar det med att se matcherna i efterhand på GamePass? I den listan så står det bara All 270 games live men live & on demand på playoff och SuperBowl.
Gött då blir det till att teckna upp sig för GP. Får se om jag orkar följa ditt råd med 7-day free först med.Ja, det går bra om det nu inte är ändrat. Tror man kan se alla matcher närsomhelst hela säsongen men ska inte ta gift på den. Finns även klippta versioner som brukar dyka upp vid lunchtid dagen efter. Är själv Red Zone-typen (Scott Hanson GOAT!) när inte mitt lag spelar, hade nog inte överlevt utan GP
hehe man har lärt sig några knep efter alla år.Gött då blir det till att teckna upp sig för GP. Får se om jag orkar följa ditt råd med 7-day free först med.
Orkar bara inte, fånig svengelska och samma trötta klyschor haglar in på löpande band. Det värsta är nog när grundläggande regler m.m alltid ska analyseras till absurdum. Som om att alla tittare sitter och kollar på sin livs första match typJättekul att Viaplay försökte men svenska kommentatorer I NFL är ju bara så cringe worthy
Tack för tipsethehe man har lärt sig några knep efter alla år.
Orkar du klicka bort några störiga popups finns det helt okej gratis livestreamar också, tror dessutom denna är helt legit så hoppas det går bra att länka.
Inte för att jag personligen bryr mig men gratis NFL streaming är inte legit. NFL förbjuder all form av delning av dess material. Sidan bannades från reddit för copyright issues… (tänker att det bryter mot KS regler att länka?)hehe man har lärt sig några knep efter alla år.
Orkar du klicka bort några störiga popups finns det helt okej gratis livestreamar också, tror dessutom denna är helt legit så hoppas det går bra att länka
Ah, det stämmer säkert tar bortInte för att jag personligen bryr mig men gratis NFL streaming är inte legit. NFL förbjuder all form av delning av dess material. Sidan bannades från reddit för copyright issues… (tänker att det bryter mot KS regler att länka?)