Sant sant men tycker han sett allt annat än hungrig i år, och Bucs playcalling är så löjligt förutsägbart.Slutspels-Tom är ingen slump, han existerar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant sant men tycker han sett allt annat än hungrig i år, och Bucs playcalling är så löjligt förutsägbart.Slutspels-Tom är ingen slump, han existerar
Enda anledningen att jag tippar Bucs är att man har massa erfarna rävar som vilat sig igenom grundserien och kan tända till nu under slutspel.Sant sant men tycker han sett allt annat än hungrig i år, och Bucs playcalling är så löjligt förutsägbart.
Verkligen!Seahawks bjuder verkligen upp till match mot 49’ers det var lite oväntat
Ja nu kan man nog gå och lägga sigSkönt att ni är uppe och håller mig sällskap gubbar! 49ers kommer gasa på och visa var skåpet ska stå nu
LA Chokers Är det ens lagligt att tappa 27-0?
Helt sanslöst men så klassiskt Chargers.LA Chokers Är det ens lagligt att tappa 27-0?
Nej, för mig som SF fan hade jag verkligen inga förhoppningar om slutspel när jimmy blev skadad. Otroligt kul att purdy kan leverera på den här nivån.Kan man annat än att älska Brock Purdy?
Så jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!YEEEAAAAAHHHHH BAAABBYYYYY!!!!
Helvete!!!!!Kan man annat än att älska slutspel säger jag då. Och mer följer strax
Men är också mäkta imponerad av Purdy. Ytterligare ett bevis på att draften inte riktigt har samma betydelse som förr om åren?
Lycka till ikväll Stora Blå! sorry @LoveL
Ja, han är ju knappast irrelevant nu längre...Kan man annat än att älska slutspel säger jag då. Och mer följer strax
Men är också mäkta imponerad av Purdy. Ytterligare ett bevis på att draften inte riktigt har samma betydelse som förr om åren?
Lycka till ikväll Stora Blå! sorry @LoveL
Beklagar kompiz.Helvete!!!!!
Kollade game in 40 på lunchen…
AVSAKNAD AV STJÄRNGLANS?! Ping @Mic1Beklagar kompiz.
Det är synd att inte Vikes kan förvalta vapnen och ubertalanger man faktiskt har på ett bättre sätt.
Tror NY vinner pga att man spelar för varandra som ett lag på båda sidor av bollen, trots avsaknad av stjärnglans...eller ja, det skulle vara Barkley då förstås men han verkar vara en ganska jordnära filur.
Mjo.. nu var det ju förbannat nära och om Vikes bara svarat snabbare i 14-7 läget så hade det ju varit en annan match. Nu jagade de för länge. Sen vet jag inte riktigt vad deras D gjorde vid vissa tillfällen. Big Blue hade dock en del innovativa spel som var kul o se på. Vikes kör galet mycket ”rätt upp i mitten..” De skulle behöva utöka playbooken med nåt annat oxo..Beklagar kompiz.
Det är synd att inte Vikes kan förvalta vapnen och ubertalanger man faktiskt har på ett bättre sätt.
Tror NY vinner pga att man spelar för varandra som ett lag på båda sidor av bollen, trots avsaknad av stjärnglans...eller ja, det skulle vara Barkley då förstås men han verkar vara en ganska jordnära filur.
Sen blev de väl ändå lite överraskade över att det inte gick så lätt som förra gången? Sist räckte det att Cousins funderade på att kasta till Jefferson så fick han bollen. Igår var vi bättre rustade.Mjo.. nu var det ju förbannat nära och om Vikes bara svarat snabbare i 14-7 läget så hade det ju varit en annan match. Nu jagade de för länge. Sen vet jag inte riktigt vad deras D gjorde vid vissa tillfällen. Big Blue hade dock en del innovativa spel som var kul o se på. Vikes kör galet mycket ”rätt upp i mitten..” De skulle behöva utöka playbooken med nåt annat oxo..
Okej jag bad om den, öppet mål
Verkligen. Vem hade trott att Bellinger, Hodgins, etc skulle kunna stå upp som vi gör. Och Dimes ben, vad har hänt?!Okej jag bad om den, öppet mål
Seriöst, jag är mäkta imponerad av laginsatsen (blir sällan impad över nåt längre). Sjukt häftigt att det faktiskt går att konkurrera utan s.k superstars på den här nivån.
Synd för oss vikingar..Sen blev de väl ändå lite överraskade över att det inte gick så lätt som förra gången? Sist räckte det att Cousins funderade på att kasta till Jefferson så fick han bollen. Igår var vi bättre rustade.
Det är lite det som är min poäng också, att det alltid ska behöva va så tajt och dramatiskt när Vikings spelar. Dra ifrån - kontrollera, istället för att vakna till liv i sista kvarten och vinna/torska i slutsekundernaMjo.. nu var det ju förbannat nära och om Vikes bara svarat snabbare i 14-7 läget så hade det ju varit en annan match. Nu jagade de för länge. Sen vet jag inte riktigt vad deras D gjorde vid vissa tillfällen. Big Blue hade dock en del innovativa spel som var kul o se på. Vikes kör galet mycket ”rätt upp i mitten..” De skulle behöva utöka playbooken med nåt annat oxo..
Men hur långt kommer det räcka?Okej jag bad om den, öppet mål
Seriöst, jag är mäkta imponerad av laginsatsen (blir sällan impad över nåt längre). Sjukt häftigt att det faktiskt går att konkurrera utan s.k superstars på den här nivån.
Precis! Förjävligt taskigt mot oss fans..Det är lite det som är min poäng också, att det alltid ska behöva va så tajt och dramatiskt när Vikings spelar. Dra ifrån - kontrollera, istället för att vakna till liv i sista kvarten och vinna/torska i slutsekunderna