Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt pinsamt men de ”räddade” sig själva med att lysa upp den i chiefs färger senare på kvällen. Någon borde få sparkenMåste ju vara någon från Philadelphia som jobbar på Empire State Building som legat bakom det här?
Läste en teori om att man haft färgerna redo för Jets i flera decennier och till sist tröttnade på att vänta
Riktigt pinsamt men de ”räddade” sig själva med att lysa upp den i chiefs färger senare på kvällen. Någon borde få sparken
We'll see...
Känns galet, men samtidigt gick det ju hyfsat för Pats när man skickade en förstarunda för Bill Belichick back in the dayOj oj oj. Överpris?
Är det något mer ni undrar över så är det bara att frågaKC verkar ha toppat formkurvan, Chiefs - Eagles i SB.
Han ligger förmodligen i hårdträning inför den stora dagenLängesen man såg ett inlägg från @DB15
Men du vet att ditt lag är i Super Bowl va?
Hehehe! Jag laddar för fullt, sitter hemma och är konstant nervösLängesen man såg ett inlägg från @DB15
Men du vet att ditt lag är i Super Bowl va?
Men du är positivt inställd? Det ska du vara tycker jag.Hehehe! Jag laddar för fullt, sitter hemma och är konstant nervös
Jo verkligen, Grymt positiv! I mina 20 år jag följt Eagles ser årets lag löjligt bra ut i båda sidorna av bollen. Ända laget jag kan tänka mig matcha någorlunda är 2004 laget med McNabb, TO, B-Dawks mflMen du är positivt inställd? Det ska du vara tycker jag.
Utan att jinxa nåt och om inget oförutsett händer * läs Hurts blir skadad * så tror jag inte KC mäktar med tempot
Måtte Chiefs vinna...Då var det dags! Vad tror vi? Hjärtat vill KC (så att Philly inte vinner…) men hjärnan säger Eagles.
Här blir det ett enormt SB-party så har ni vägarna förbi är ni mer än välkomna!
Väääääääldigt billig.Härlig match men antiklimax på slutet när matchens ENDA flagga för def holding/pass interference kastas i det skedet.
Domarna avgör inte matchen, håller en rätt bra nivå genom hela tycker jag, men man känner sig rånad på den spännande upplösningen man förväntade sig
Bradberry säger själv att det var holding och man kan se en liten tröjdragning.
Men som sagt, det är alltså matchens enda flagga som kastas i den kategorin och nog måste det varit flera likartade situationer som man släppte.
Btw, hur fan kan man ha så dålig gräsmatta i SB??