• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

cover1 (1).jpg

😉

Men du är positivt inställd? Det ska du vara tycker jag.
Utan att jinxa nåt och om inget oförutsett händer * läs Hurts blir skadad * så tror jag inte KC mäktar med tempot 🤞🏼
Jo verkligen, Grymt positiv! I mina 20 år jag följt Eagles ser årets lag löjligt bra ut i båda sidorna av bollen. Ända laget jag kan tänka mig matcha någorlunda är 2004 laget med McNabb, TO, B-Dawks mfl :D

Då var det dags! Vad tror vi? Hjärtat vill KC (så att Philly inte vinner…) men hjärnan säger Eagles.
Här blir det ett enormt SB-party så har ni vägarna förbi är ni mer än välkomna! 😉

Finns ingen motsvarighet till Mahomes&Kelce men Eagles är starkare både på defense och O-line så tipset ligger där för mig.

Har rätt stora förhoppningar på en grym match

Screenshot_20230212-172234~2.png

Härlig match men antiklimax på slutet när matchens ENDA flagga för def holding/pass interference kastas i det skedet.

Domarna avgör inte matchen, håller en rätt bra nivå genom hela tycker jag, men man känner sig rånad på den spännande upplösningen man förväntade sig 😄

Bradberry säger själv att det var holding och man kan se en liten tröjdragning.
Men som sagt, det är alltså matchens enda flagga som kastas i den kategorin och nog måste det varit flera likartade situationer som man släppte.

Btw, hur fan kan man ha så dålig gräsmatta i SB??

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp